Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 30.04.2009 15:40
od Piggie
Ahoj,
kdyz vypnu motor tak tam neco zapiska. Pry to dela nejaka membrana.
Pry kdyz je spatna, ma to vliv na lamda sondu a na spotrebu.
Nevite nekdo jak se to presne jmenuje a kde to v tom aute presne je?
Pry to stoji okolo litru.
Omlouvam se za nepresne udaje, ale v zivote sem o nicem takovem neslysel.
Diky
Piggie
Napsal: čtv 30.04.2009 16:30
od jarda
Není to karbonový filtr? Pan Uhlík mi ho doporučil vyměnit hned jak jsem koupil auto, prý to tak u 150000km chce. (A kupoval jsem si ho sám a za výměnu chtěl asi 50 korun, tak snad se na mě nesnažil jen vydělat..)
Ale možná jsem uplně mimo.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... er_tubing/
Napsal: čtv 30.04.2009 16:32
od xSAFA
A mohl bys mi napsat proč se má měnit? Docela by mě to zajímalo a kdyžtak bych ho také preventivně vyměnil

Napsal: čtv 30.04.2009 16:59
od jarda
To opravdu nevím.. myslím že mi řekl jen to, že se to po (hodně dlouhém) čase prostě zasviní a je lepší to vyměnit. Já jsem tenkrát věděl o autě akorát tak kudy se nastupuje, tak jsem se na nic neptal a běžel jsem to koupit. Řešili jsme tenkrát volnoběh, tak možná si myslel že to může souviset, ale to jen hádám.
Napsal: čtv 30.04.2009 17:53
od Piggie
Nene ten to urcite neni.
Ja sem to pochopil ze to je nekde na ceste u sani vzduchu...nevim jestli pred vahou nebo za vahou.
jarda píše:Není to karbonový filtr? Pan Uhlík mi ho doporučil vyměnit hned jak jsem koupil auto, prý to tak u 150000km chce. (A kupoval jsem si ho sám a za výměnu chtěl asi 50 korun, tak snad se na mě nesnažil jen vydělat..)
Ale možná jsem uplně mimo.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... er_tubing/
Napsal: čtv 30.04.2009 18:33
od Beefeater-64
Napsal: pon 04.05.2009 12:50
od Piggie
Ahoj,
ano, to je presne ono!
Vubec nechapu jak si mohl podle toho meho tatarskeho popisu poznat co jsem mel namysli
Kdyz je ten ventil spatnej, ma to velky vliv?
Jdu se juknout kde se to da sehnat.
Diky moc.
P.
Napsal: stř 06.05.2009 11:57
od noir
...no treba me padaji obcas otacky kvuli tomu..budu to taky menit...mam 2.8
Napsal: stř 06.05.2009 12:03
od jarda
noir píše:...no treba me padaji obcas otacky kvuli tomu..budu to taky menit...mam 2.8
a jak víš že to je kvůli tomu?
Napsal: čtv 24.03.2011 21:21
od e36p
ahoj...mam sice M43 ale take by me zajimalo k čemu a jaky to ma vliv když je ten ventil špatny...nebo co to vubec děla ? diky
Napsal: pát 25.03.2011 00:54
od johnyfly1
staci ked to rozoberes a kuknes sa pod neho

mna cakalo pekne prekvapenie
http://www.johnyfly.ic.cz/bmw/pribeh/31odvent/09.jpg
Napsal: sob 26.03.2011 10:52
od Zety
jarda píše:To opravdu nevím.. myslím že mi řekl jen to, že se to po (hodně dlouhém) čase prostě zasviní a je lepší to vyměnit. Já jsem tenkrát věděl o autě akorát tak kudy se nastupuje, tak jsem se na nic neptal a běžel jsem to koupit. Řešili jsme tenkrát volnoběh, tak možná si myslel že to může souviset, ale to jen hádám.
Jde o filtr aktivního uhlí. Je na odvětránání nádrže. Výpary z benzínu na něm kondenzují a benzín teče zase zpět do nádrže. Kdyby se ti zasvinil tak ti bude v nádrži vznikat podtlak a nenastartuješ. Moji máti se neotvíral a měla podtlak v nádrži. Někam jsi přijel chtěl nastartovat a nic. Stačilo otevřít víčko nádrže uslyšels jak si nasála a otočils klíčkem a jel. Filtr jsme neměnili, stačilo udělat špendlíkem dírku u hrdla nádrže.

Napsal: sob 26.03.2011 13:37
od johnyfly1
Napsal: sob 26.03.2011 14:42
od jarda
díky
