Stránka 1 z 2
Napsal: pon 27.04.2009 12:08
od Diablo330Ci
Cau uz v zime i kdyz bylo -5 C tak priblizne po 30min stani na volnobeh zacal budik teploty stoupat az k cervenemu.Pri jizde je vse ok.Ted kdyz je 21 C je pri jizde taky vse OK ale kdyz stojim v kolene asi 10 az 15min zacne to lezt nahoru.Musim topit na max aby to kleslo.Je to od te doby co mi praskla v kolone expanzka (pry slabina e46) dala se nova a nova kapalina.A od te doby to dela.Tak nevim jestli vodni pumpa nebo termostat?Diky moc vsem!
MOD (Francis)
přesunuto z Pkoce o BMW
Napsal: pon 27.04.2009 12:15
od Shelby
tak to ti asi neběžej vrtule

Napsal: pon 27.04.2009 12:19
od Diablo330Ci
no byla odpojena to je pravda kdyz se delala expanzka a je zpatky zapojena.Zkouselo se jine rele z jineho auto a oboje fungovalo.Ale taky to zacalo tim ze nesla vrtule.Priste vylezu ven az zacnu varit a podivam se.Diky

Napsal: pon 27.04.2009 12:52
od Player1
koukni, jestli ti jde vrtule, když zapneš klimu, měla by běžet minimálně na 1. rychlost.
Napsal: pon 27.04.2009 13:04
od RuDoSh
jeste to parkrat uvar a snad na to prijdes....

Napsal: pon 27.04.2009 14:33
od Diablo330Ci
Napsal: pon 27.04.2009 18:09
od CybreX
Ja bych to videl na termostat, nebo to bude mozna enom zavzdusnene, popripade malo vody, me to na E36 delalo taky, po tom co sme prehodili termostat , bylo tam malo vody a zavzdusnene a kvuli tomu i nespinala sahara. Po termostatu sme doleli vodu odvzdusnili a vse je OK, vrtule bezi jak ma bez problemu.
Napsal: pon 27.04.2009 20:26
od honsska
CybreX píše:Ja bych to videl na termostat, nebo to bude mozna enom zavzdusnene, popripade malo vody, me to na E36 delalo taky, po tom co sme prehodili termostat , bylo tam malo vody a zavzdusnene a kvuli tomu i nespinala sahara. Po termostatu sme doleli vodu odvzdusnili a vse je OK, vrtule bezi jak ma bez problemu.
taky si myslim že je to zavzdušnene,mel jsem to same,bylo tam malo vody,musiš ji tam dostat pod tlakem.
Napsal: úte 28.04.2009 06:40
od CBFranta
A to jako jak pod tlakem?
Napsal: úte 28.04.2009 09:01
od DFender
honsska píše:
taky si myslim že je to zavzdušnene,mel jsem to same,bylo tam malo vody,musiš ji tam dostat pod tlakem.

tak to mě taky dost zajímá jak se to vlastně dělá

Napsal: úte 28.04.2009 09:28
od Player1
v servisech na to mají speciální mašinky - otevřeš víčko od chladiče, borec nasadí svoje "víčko", je to kuželovýho tvaru, aby sedlo na všechny chladiče. Na to víčko jsou nasazeny 2 hadice, jedna od kompresoru a druhá vede do kanystru s chladicí kapalinou. borec zapne kompresor, udělá podtlak v motoru a pak už jen vypne kompresor, otevře druhej kohoutek a tím podtlakem si motor sám nasaje kapalinu.
Napsal: úte 28.04.2009 13:08
od markas
CybreX píše:Ja bych to videl na termostat, nebo to bude mozna enom zavzdusnene, popripade malo vody, me to na E36 delalo taky, po tom co sme prehodili termostat , bylo tam malo vody a zavzdusnene a kvuli tomu i nespinala sahara. Po termostatu sme doleli vodu odvzdusnili a vse je OK, vrtule bezi jak ma bez problemu.
bracha koupil presne s timhle tds s tim,ze je ruplej blok a pujde novej motor,vymenil jen termostat,na trikrat odvzdusnil a ejhle.....vse funguje jak ma

Napsal: úte 28.04.2009 14:04
od DFender
Player1 píše:v servisech na to mají speciální mašinky - otevřeš víčko od chladiče, borec nasadí svoje "víčko", je to kuželovýho tvaru, aby sedlo na všechny chladiče. Na to víčko jsou nasazeny 2 hadice, jedna od kompresoru a druhá vede do kanystru s chladicí kapalinou. borec zapne kompresor, udělá podtlak v motoru a pak už jen vypne kompresor, otevře druhej kohoutek a tím podtlakem si motor sám nasaje kapalinu.
Sry ale von psal POD TLAKEM, nikoli podtlakem
Jinak fajn vychytávka, ale nikoli nutnost

Napsal: úte 28.04.2009 19:47
od honsska
nevim,ale ja menil chladič, v topeni zustala asi nejaka bublina a opravdu jsem tam musel natlačit vodu,vičko s autoventilkem a pomoci pumpičky,takže se smejte ale jinak to nešlo

Napsal: čtv 30.04.2009 11:37
od Diablo330Ci
Odvzdusneno a stejny.Kdyz se to zacne prehrivat tak sahara nic a kdyz zapnu klimu tak taky nic takze nejaky cidlo teploty nebo to rele sahary.
Napsal: pon 04.05.2009 09:46
od disgorge13
Ahoj,
z toho co popisujes ...
termostat to neni -- zustane otevren velky okruh tzn. nizka teplota vody
vodni pumpa - to take neni tzn. to neuchladis vodu okamzite ...
viskozni spojka - je pricinou na 80%
kolega resil to stejne na 320 dokonce mu bouchla expanz. nadoba
po vymene viskoz. spojky pohoda ..
Disgorge
Napsal: úte 05.05.2009 09:38
od Diablo330Ci
Dekuju za presunuti do sekce Francisi!
A moc dekuju za radu s visco.Muzu ji nejak vyzkouset ze je spatna?Jinak jsem zkousel to rele sahary a nic.Kdyz odpojim ten tlustej konektor od sahary a pripojim tak se tak 1x pootoci pomalu a zastavi se.Take kdyz zapnu klima tak nejde sahara na 1.stupen takze asi fakt visco.Cidlo to asi teda nevypada...
Napsal: úte 05.05.2009 10:03
od Francis
Diablo330Ci píše:... dekuju za radu s visco. Muzu ji nejak vyzkouset ze je spatna? ...
Použij příště funkci
Hledat a najdeš třeba
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 5&start=13
Napsal: úte 05.05.2009 10:33
od Pavel 528
Diablo330Ci píše:Dekuju za presunuti do sekce Francisi!
A moc dekuju za radu s visco.Muzu ji nejak vyzkouset ze je spatna?Jinak jsem zkousel to rele sahary a nic.Kdyz odpojim ten tlustej konektor od sahary a pripojim tak se tak 1x pootoci pomalu a zastavi se.Take kdyz zapnu klima tak nejde sahara na 1.stupen takze asi fakt visco.Cidlo to asi teda nevypada...
a ty tam mas jeste visco spojku?
to se docela divim,pac ja mam 2,8(ten novejsi) a uz jen el. motor,jsem si myslel,ze 3,0 maji uz taky jen el.motor
Napsal: úte 05.05.2009 12:24
od Diablo330Ci
a ty tam mas jeste visco spojku?
to se docela divim,pac ja mam 2,8(ten novejsi) a uz jen el. motor,jsem si myslel,ze 3,0 maji uz taky jen el.motor[/quote]
Taky si to myslim mam remen na vodni pumpe,servu,altiku atd pak je mezi motorem a saharou volne misto a pak je el.motor sahary takze to visco asi nema.Myslite ze bude v hajzlu el.motor sahary?