Stránka 1 z 2
Napsal: ned 26.04.2009 15:15
od sejcek
Tak už opravdu nevim čim to je dnes jsem vyměnil čidlo snimani otáček klikovky v doměni že už vše bude OK. Na zkoušku jsem auto nechal stát na sluničku a zhruba po pul hodince jsem to zkusil natočit a točí jen naprázdno. Nevíte čím to může být? Jak auto stojí v garáži tak chytá normálně, když s tím jedu a pak to někde chcípnu tak to natočím taky bez problému ale jak auto stojí trochu déle na sluníčku tak to prostě nemůžu natočit a je jedno pokud je motor studený nebo teplý. Je to E36 328 cabro r.v. 94 (předělávka z M50 na M52).
Kdyby to dělalo jen za tepla tak bych to viděl na lambdu ale s tim za studena jsem opravdu v koncich. Jak zajde sluníčko a nepálí to na kapotu tak to zas nastartuji.
Dík za jakoukoli radu mě vůbec nic už nenapadá a jsem z toho docela v řiti
MOD Killca:upraven nazev topicu, aby mel urcitou fazonu
Napsal: ned 26.04.2009 15:25
od rob2fab
nekde v motortroniku je voda,a na slunicku se ji chce odpařit..a tak skratuje nejaky el obvody.
Napsal: ned 26.04.2009 17:51
od Brody
Me to dela taky,ale musim auto nechat aspon pul dne na poradnym slunci.Ve stinu aspon 25.Pak to toci divne a kdyz nastartuje tak jakoby jen na tri valce,ale okamzite se to srovna a dalsi starty naprosto v pohode.Taky nevim co s tim.Ale loni se mi to stalo jen asi 3x
Napsal: ned 26.04.2009 18:16
od sejcek
Pravě že mě stačí na sluníčku chvilka (dnes tak 45min) bych ani neřekl že by se mohlo začít něco vypařovat a to by to dělalo i při teplém motoru i při jízdě ale to mi nedělá.
Napsal: ned 26.04.2009 19:50
od Brody
No me to prave hur startuje az kdyz stojim celej den na primem slunci.A musi byt hodne teplo.Jakmile se nastartuje tak opetovny starty uz probihaji naprosto v poradku

Napsal: pon 27.04.2009 08:37
od sejcek
Tak to jsem zvědavej kde budu hledat tu vodu. Nikoho jinýho už nic nenapadá? Se schvalně pojedu po praci pořádně projed abych to zahřál na max a pak když to pujde nastartovat tak by mi ta voda přišla jako blbost protože to by se musela taky z tý teploty vypařovat.
Napsal: pon 27.04.2009 12:56
od sejcek
rob2fab píše:nekde v motortroniku je voda,a na slunicku se ji chce odpařit..a tak skratuje nejaky el obvody.
Prosím tě co myslíě tím "motortroniku"? Podobný výraz jsem ještě neviděl.
Napsal: pon 27.04.2009 15:05
od rob2fab
řj motoru,takova hglinikova krabička..v prostoru kde maj 4valce baterku...proste jdi po svazku elktriky a dorazis k ní
Napsal: pon 27.04.2009 15:36
od Mio
Něco podobného jsme řešíli na E39 2.0 M52.Za studena hrozně špatný starty,čím větší zima tím hůř.Válce se postupně zapalovali.Za tepla žádný problém.Ve finále se vyčerpal benzín z nádrže a začal tankovat na jiných benz. stanicích.SHELL,ARAL, OMW a nebo tam kde benzín neředí.A je po problému auto startuje jak hodinky.Na benzině kde on do té doby tankoval jezdí kámoš s peškem i s golfem a problémy nemají,ale sekačka na trávu ano. PS:snímač polohy vačky a klik.hřídele vadný -nestartuje za tepla
Napsal: pon 27.04.2009 16:59
od sejcek
Tak jsem to byl trochu protahnout, teplota motoru na polovině chcípnu to a naskočí to sice né tak krásně jako když jsem to startoval v garáži ale zas se to neprotočilo možná ani jednou. Ted jsem to nechal na sluníčku a uvidí se. Kouknu se na tu ŘJ jestli to v ní není vlhké.
Jinak čidlo snímání klikovky je nové a je to znát jede to ohodně klidněji a i víc to tahá(ale to se mi jen zdá protože už 14 dní jezdím Fiestou 1,3)
Napsal: pon 27.04.2009 21:13
od sejcek
Tak jednotka byla venku a po tom že by se tam někdy dostala snad jen kapka vody ani pamatka, je to tam dokonale utěsněno.
Poznáte nekdo z výrobních číslel jestli je ta jednotka z 328ci?
Ten benzin mě taky napdl ale to by to nedělalo jen za tepla a při startu to by dělalo neplechu kdykoli.
To čidlo vačky zkouknu zas zitra a pak už to asi zavezu někam do BMW protože ja opravdu nevim.
Napsal: úte 28.04.2009 15:21
od Mio
http://bmwfans.info/vin/decoder/?decode=ER35293
Je to z 328i a stím benzínem to dělalo jen za studena, pak stačilo motoru zahřátí na cca.40,50stupnů a nepoznal bys nic .Úplně čístý chod motoru. Na řídící jednotce máš vinko z auta ,které mu to patřílo.
Napsal: úte 28.04.2009 22:11
od sejcek
Mio píše:http://bmwfans.info/vin/decoder/?decode=ER35293
Je to z 328i a stím benzínem to dělalo jen za studena, pak stačilo motoru zahřátí na cca.40,50stupnů a nepoznal bys nic .Úplně čístý chod motoru. Na řídící jednotce máš vinko z auta ,které mu to patřílo.
To vinko mě nenapadlo. benzin zkusím takovej pokus mě nic stat nebude.
Napsal: stř 29.04.2009 01:26
od rob2fab
sejcek píše:Mio píše:http://bmwfans.info/vin/decoder/?decode=ER35293
Je to z 328i a stím benzínem to dělalo jen za studena, pak stačilo motoru zahřátí na cca.40,50stupnů a nepoznal bys nic .Úplně čístý chod motoru. Na řídící jednotce máš vinko z auta ,které mu to patřílo.
To vinko mě nenapadlo. benzin zkusím takovej pokus mě nic stat nebude.
a jeste si moh pred urcenim konecne diagnozy:)povolit ty sroubky a nechat ju chvilku na slunicku..protoze jak rikas/am muze byt v ni dokonale utesna vlhkost:)
Napsal: stř 29.04.2009 01:51
od Killca
MOD Killca:presunuty OT (soukromnosti prosim pres SZ ci sekce pokecu)

Napsal: ned 10.05.2009 08:00
od sejcek
Jsem sice na dovoleny v zahraničí ale i tak si řidim doma auto (bylo na celkovy diagnostice) a ukazalo to pry špatné teplotni čidla na valci.
Může to být tím to startováni? Snažil jsem se to najit v elitu ale napodařilo se, nehodil by mi sem někdo číslo výrobku z ETK? Abych to mohl objednat a hnat vyměnit jak přijedu domu.
Díky
Napsal: ned 10.05.2009 23:34
od Killca
ze by tohle? 13 62 1 703 993
cislo14-Double temperature switch
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ead_vanos/
Napsal: pát 15.05.2009 10:27
od sejcek
Tak už mám protokol v ruce a je tam "Oxygen sensor heater:Sensor 2, Oxygen sensor heater:Sensor 1", vím že je to Teplotní vzduchové(kyslíkové) čidlo na 4-6 válci a na 1-3 válci. Teď to jdu jen nalest někde v elitu objednat a konečně snad už normálně jezdit.
EDIT: Tak se mi to nepodařilo nikde nalest

. Nevíte někdo kde bych to našel(jak v motoru tak i v ETK). Díky
Napsal: sob 16.05.2009 17:03
od sejcek
Poraď te mi prosim někdo kde najdu ty čidla(Oxygen sensor heater 1 a 2), prolezl jsem ETK i čidla v elitu ale nic jsem pod timto nazvem nenašel, volal jsem i do servisu kde mi dělali diagnostiku tam taky nevěděli, psal jsem do BMW ale žádná odpověď. Chtěl bych to už dát konečně dohromady.
Napsal: sob 16.05.2009 17:31
od Paavo
ja bych rek, ze oxygen sensor by mela bejt lambda,ne?