Ahoj všichni,
omlouvám se za trochu OT otázku, ale jako zatím nečlen BMW klubu nemám jinou možnost. Navíc jsem už zoufalej

)
O co jde: když ráno nakopnu motor (e46, 320D, rv 2000, bez common railu), chytne hned. Pak popojedu, nechám auto chvíli stát (od půl hoďky do 8 hodin asi) a hned mám problém nastartovat. Dvakrát se mi už stalo, že se mi to nepovedlo vůbec, jindy chytne třeba po 30 sekundách točení... A když jo, vyvalí se z výfuku obrovskej dým. Jakmile ale nechám auto stát dýl jak těch 8 hodin, zase chytne hned. Na počasí a teplotě nezáleží. Taky se mi zdá, že auto nemá ten správnej výkon.
Diagnostika neukázala jedinej problém, mechanická prohlídka v servisu taky ne. Jeden specialista na diesely mi řekl, že to vypadá na přidřenej motor. Druhej to ale vyvrátil, měřil prý tlak v motoru a ten tam není. Podle něj je to na 99 procent řídící jednotka čerpadla, oprava až 40 tis. Taky mi řekl, že se navíc nedá ani ŘI čerpadla, ani čerpadlo vyměnit, nemusí to pak prý komunikovat s ŘI motoru. Netahá mě za nos?

))
Ale hlavně mi jde o to, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo jestli mi někdo nedokážete pomoct. Nikdo mi totiž nemohl říct jistě, co že s tím autem mám, jsou to jen možnosti.
Moc děkuju všem dobrákům za jakoukoliv odpověď!