Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.02.2009 14:32
od BAD
chci se jen tak zeptat kolik asi vydrzi seriova ojnice na ISu myslim tim zatez chtel bych jestli vydrzi nejakych 200koni nebo radci nekde sehnat jine na vetsi zatez ci z jineho motoru stejnych parametru

Napsal: pon 09.02.2009 15:04
od ironpipi
Myslím, že tenhle motor je už z výroby docela našponovanej, takže dál ho upravovat je jen na úkor životnosti...

Napsal: pon 09.02.2009 23:21
od Kami1
Pokud ti de o NO2, tak bych se toho asi nebal.
Jestli chces turbo a zvazils cas, penize atd. za prestavbu, tak trosku pocitej s moznou nehodou motoru.
Vsechno je jenom otazka peněz.

Napsal: úte 10.02.2009 07:21
od BAD
Kami1 píše:Pokud ti de o NO2, tak bych se toho asi nebal.
Jestli chces turbo a zvazils cas, penize atd. za prestavbu, tak trosku pocitej s moznou nehodou motoru.
Vsechno je jenom otazka peněz.


nepocitam z NO2 ale atmosfera uz se pomali dela a vim ze je to penez hodne prave ted svazuji o koupi Hojnic vychazi neco kolem 13tisisc jak od ktereho vyrobce a proto me zajima jestli by to nahodou seriovky nevydrzeli

Napsal: úte 10.02.2009 20:27
od arctic
kolik budes plnit ale myslim ze ojnicema neprohloupis je lepsi dat 13000 za ojnice nez ji pak zbyrat nekde na ceste

Napsal: stř 11.02.2009 07:14
od BAD
arctic píše:kolik budes plnit ale myslim ze ojnicema neprohloupis je lepsi dat 13000 za ojnice nez ji pak zbyrat nekde na ceste


plnit motor nebudu budeto atmosfer komprese 12:1 a jine upravy

Napsal: stř 11.02.2009 09:29
od BAD
panove co by jste mi rekli na tyto ojnice http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pauter-X ... ccessories

Napsal: stř 11.02.2009 14:04
od BAD
a nebo tyto ale kdovy jaka je kvalita http://cgi.ebay.co.uk/Conrods-BMW-M42-M ... 240%3A1318

Napsal: stř 11.02.2009 19:24
od Kami1
me se liby spis ty druhy. Pripadne mi ze budou pevnejsi a lehci(vahu tech druhejch sem tam nenasel)
Vypadaj i precizneji upraveny a sou myslim i levnejsi
Material je stejnej, ale nevim co je magnafluxed
nad 9000rpm doporucujou lepsi srouby
pocitam ze je to tvoje hoby,ze se poustis do takovych predelavek kvuli 50kW
jakou hodnotu bude mit ten motor, neni lepsi tam zkusit nechat ty puvodni?

Napsal: stř 11.02.2009 19:38
od Kami1
Celkem me to zajima, nepises nekde na foru o te prestavbe.
mam tedka m42 v polorozebranym stavu, tak bych se treba moh inspirovat.

Napsal: stř 11.02.2009 21:26
od BAD
Kami1 píše:Celkem me to zajima, nepises nekde na foru o te prestavbe.
mam tedka m42 v polorozebranym stavu, tak bych se treba moh inspirovat.


no ty ojnice mam rozebrany i tady a radim se ale jak videt nejlepsi volba bude ty Pautery pouzit http://tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=82646 co jsem se tak dozvedel jinac prestabu delam jako hobby mam to konicka aspon co me tak bavi az to bude poskladany tak dam fota a popis jak co delat ale kdovy kdy to bude jeste t vazne na objednavkach atd no jo ta krize

Napsal: stř 11.02.2009 22:33
od Kami1
zajimavy odkazy
asi uz si rozhodnutej, ale ja porad vidim jako lepsi volbu ty H, {stejne sou oboje pro tve ucely predimenzovane}
na tom tuning foru Honza pise, ze H sou horsi nez X, protoze to nejsou vykovky,
ale zadny z tech negativ se na ty "tve" vyhlidle nevstahuji
ty H z ebaye jsou kovany "dvojte"-
2-Piece forging for increased strength

neni H jako H, kdyz je srovnas tak maj uplne jinej profil
ObrázekObrázek