Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.02.2009 15:31
od Mucha
Zdravim vsetkych.
Nedavno som kupil E46 touring buranu na prdel. Uz jazdim, ale pri pridavani a uberani plynu citim dost velke vibracie auta. Mam pocit, ze cim je väcsia prenasana sila na kardan tak tym je to horsie. Nepotrebuje to ani vysoke otacky. Staci pustit plyn a vibruje.Ak vyhodim rychlost tak je ticho.Ked udrzujem rovnomernu rychlost tak je tiez ticho. Pridam, uberem vibruje.
Neviete mi niekto poradit?stretli ste sa s tym?
Dakujem P.
Napsal: čtv 05.02.2009 15:53
od NoCom
Ahoj Pavol
Já si myslím, že je to hardy spojka...
Vašek
Napsal: čtv 05.02.2009 18:52
od Pietrooo
Ahoj, a co třeba silenbloky na motoru??
Napsal: čtv 05.02.2009 19:12
od Tehu
NoCom píše:Ahoj Pavol
Já si myslím, že je to hardy spojka...
Vašek
nejsem teda zadnej odpornik ale myslim ze hardy spojka by nevybrovala nybrz klepala a podle me si myslim ze bych se podival na ulozeni diferaku nebo zadni napravy...
Napsal: čtv 05.02.2009 19:34
od NoCom
Tehu píše:NoCom píše:Ahoj Pavol
Já si myslím, že je to hardy spojka...
Vašek
nejsem teda zadnej odpornik ale myslim ze hardy spojka by nevybrovala nybrz klepala a podle me si myslim ze bych se podival na ulozeni diferaku nebo zadni napravy...
Definuj vybrace oproti klepání, když sme v tom ani jeden nejeli
Já jen, že u E39 mi to dělala hardy spojka, je fakt, že to byl automat, ale v tom by neměl být problém (Pavel má tu 330i v manualu)
V každém případě by to uložení zadní nápravy nebo diferák by to taky mohl být...
Napsal: pát 06.02.2009 13:04
od Mucha
Neklepe to. Doslova to vibruje a dost neprijemne. Co som postrehol este je, ze ked som isiel dlhu trasu s plne obsadenym a nalozenym aute, tak sa to pri vyssej rychlosti vytratilo a kludne sa dalo akcelerovat aj na trojke do cerveneho a nic, ale ked som musel zastavit a znova rozjet, tak sa to zase objavilo a chvilu to trvalo kym to zase zaniklo. Inak v meste s prazdnym autom to mam permanentne pri pridavani a uberani.
Fakt neviem ....
Napsal: čtv 14.05.2009 20:32
od sladiss
Tipl bych to na kardanovou tyč to co popisuješ bude asi tím. Zkus zvednout auto na zvedáku a dej tam kvalt, někdo ať ti přidává plyn a koukni na to ze spoda jestli se klepe, jestli jo tak je to tím..
Napsal: sob 16.05.2009 21:25
od Killca
tyhle vibrace umi vytvorit diferak samotny, vymenit ho i s ulozenim (=silent(=ticho) bloky)
kdyby to byl nevyvazeny kardan, tak by vibrovalo auto i pri vyrazeni, teoreticky by to jeste mohlo byt lozisko stredoveho ulozeni kardanu
cestina: odpornik a vybrace, to je co?! klucii

Napsal: ned 17.05.2009 21:53
od Olafsoon
Taky bych se zkoušel dívat na kardanku, Protože ta zůstala původní a rána na zadní část vozu byla docela velká.