Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.02.2009 11:10
od all
Pánové a pár slečen, i když těch se to asi nebude týkat,.. :lol:

potřebuji snížit kompresní poměr, jaký způsob byste volili Vy?

mám motor m52
obsah: 2494ccm
vrtání: 84 mm
zdvih: 75 mm
kompresní poměr je 10,5:1
objem spalovacího prostoru je 39,6

Potřebuji dosáhnou kompresního poměru 8:1
Vypočítal jsem že je při standartnim těsnění potřeba zvednout hlavu o 2.25mm

jak byste to udělali? nebo jakým stylem byste to řešili, cestou stáčení pístů jít nechci, protože by pak nebylo nic vyváženýho atd...

děkuji mnohokrát za každý nápad

Napsal: stř 04.02.2009 12:41
od all
po mnoha telefonátech mi udělají těsnění 1mm silné, čili se dotazuji na možnost použít 2těsnění a mezi to 2mm silný nerez vypálený podle těsnění...
dohromady mi to hodí tu 4mm silnou mezeru mezi hlavou a blokem....
nebo jaký materiál by byl vhodnější? jako mezivložka?

Napsal: stř 04.02.2009 12:51
od Francis
Hlava i blok jsou z lehkých slitin, takže pro nekomplikaci s tepelnou roztažností bych volil spíš vložku z podobného materiálu a ne z oceli.

Napsal: stř 04.02.2009 12:56
od all
Francis píše:Hlava i blok jsou z lehkých slitin, takže pro nekomplikaci s tepelnou roztažností bych volil spíš vložku z podobného materiálu a ne z oceli.


Ano, má otázka tedy zní, z čeho bys to nechal udělat?
Z lehkých slitin, hliník, měď ? nebo jiná?

Napsal: stř 04.02.2009 13:01
od Francis
Nějaký odolný dural či něco podobného. Z hlavy si nevybavím jak tenké stěny tam budou. Musí to být odolné proti "profouknutí".

Napsal: stř 04.02.2009 19:16
od dsvatos
Dvě těsnění a podobný ptákoviny ti profouknou. Shoří ti to.. Snížení komprese se dělá výměnou pístů.

Napsal: stř 04.02.2009 20:48
od arctic
jj presne tak zvedat hlavu se ti nevyplati pre ti tam nic nevydrzi urcite to delas kuli turbu a kdyz bys to zacal tlacit tak by ti to vylitlo to radeji sundej ty pisty a zvaz je ja to tak aspon mam v planu udelat :D

Napsal: stř 04.02.2009 23:58
od macam3
todle by ti nestačilo?http://cgi.ebay.de/BMW-Verdichtungsreduzierung-325-328-E36-Turbo-M3-325i_W0QQitemZ200304761129QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item200304761129&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
pak tedy písty,kolik chceš tlačit?asi dost že budeš zmenšovat KP

Napsal: čtv 05.02.2009 10:09
od Francis
Znám člověka co má oturbenou M20B27 a těsnění mu fouklo už dvakrát. Poprvé asi po 300 km a podruhé najel o trochu víc.

Napsal: čtv 05.02.2009 11:51
od all
macam3 píše:todle by ti nestačilo?http://cgi.ebay.de/BMW-Verdichtungsreduzierung-325-328-E36-Turbo-M3-325i_W0QQitemZ200304761129QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item200304761129&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
pak tedy písty,kolik chceš tlačit?asi dost že budeš zmenšovat KP


Abych to správně pochopil, tak je to ta vložka na kterou jsem se ptal, nebo jen nějaké těsnění?

motor je stavěn na výkon 450ps
čili tlačit něco kolem 0,9-1 bar

Napsal: čtv 05.02.2009 16:27
od George_D
Těsnění ti nejspíš foukne, jak píše každej. Co zkusit písty třebas z diesela, nebo ojnice aby se zkrátil zdvih?? Poptal bych se Hanze, už taky nějakej ten pátek něco kutí :wink:

Napsal: čtv 05.02.2009 18:21
od BAD
no nevim cim to nahradit ale ten spalovaci prostor me vychazi podle vypoctu 43,75ml a ne jak ty pises 39,6ml (to by pak vyslo na 1:11,5) protoze objem jednoho valce je 415,63 a kdyz to vydelim 9,5 tak mi vyjde spalovaci prostor a ten je tech 43,75 jinac bych pouzil pisty z E36 M42 318is jsou o 1mm nizsi nez M52 a jeste k tomu maji prohluben ktera ma objem 8,5-9ml coz by ti uplne vyhovovalo kdybych vzal tech 8,5ml tu prohluben tak se dostanes na kompresi nejakych 1:8,18 no a s 9ml prohlubni se dostanes na kompresi 1:8,13 coz je pomali zanedbatelne takze ja bych to videl spis takto pokud se v necem mylim tak me tedy opravte ale pocitat doufam jeste umim

Napsal: čtv 05.02.2009 19:35
od macam3
all píše:
macam3 píše:todle by ti nestačilo?http://cgi.ebay.de/BMW-Verdichtungsreduzierung-325-328-E36-Turbo-M3-325i_W0QQitemZ200304761129QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item200304761129&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
pak tedy písty,kolik chceš tlačit?asi dost že budeš zmenšovat KP


Abych to správně pochopil, tak je to ta vložka na kterou jsem se ptal, nebo jen nějaké těsnění?

motor je stavěn na výkon 450ps
čili tlačit něco kolem 0,9-1 bar


s tímhle tlakem stopro písty,ťéso nevydrží.....http://www.ca-automotive.co.uk/products ... 9NTg=.html
trubky a hadice už máš vyřešený,ALU nebo nerez?kdyby třeba ještě ne tak písni SZ,třeba bych i poradil 8)