Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.02.2009 21:14
od tom28
Ahoj mohl by mi někdo vysvětlit, jak přesně dunguje celý chladící okruh u motoru m52b28? Už přez rok řeším přehřívání motoru. A už fakt si nevím rady. Zajímalo by mě jak voda cirkuluje v motoru. Jestli voda co jde do topení je extra okruh, nebo jestli se tudy vrací celá voda z motoru. Nebo když totálně odříznu topení jestli se to bude stíhat chladit. Jestli hlavní chladící objem cirkuluje přímo jen v bloku nebo se všechna voda vrací přes předehrev klapky + té hadice co je asi ve středu bloku, ktera vede podél bloku dopředu k čerpadlu, nebo jak to vlastně je?
Mám tam nový chladič z modelu 2,5 tds extra ekspanzku, vodní pumpa ok termostat nový a pořád to nějak nefunguje. Nevím jak to pořádně odvzdušnit. Proště jsem už fakt bezradnej.
Díky

Napsal: pon 02.02.2009 00:49
od Killca
odvzdusneni:
nalejt nemrzku, nechat zahrat tak jak je, dolejt co si nataha, pak pustit vsechno topeni a klapky na max, povolit odvzdusnovak natolik, aby nevypad, ale poustel vzduch a nasledne vodu a vzit to do kopce na vyssi stupen a podtacet a tlacit, na kopci dolejt vodu, kouknout na sroub a jestli uz z nej tece voda, tak utahnout a dolejt a OK

ale stejne si myslim ze bud mas nejak zasrany chladic, nebo vadny neorigo termostat, ktery se moh vysrat i novy nebo rozlamanych par ploutvi na vrtuli pumpy

Napsal: pon 02.02.2009 21:09
od tom28
Tak jsem možná našel závadu. Teprve dnes mě napadlo otestovat nový zakoupený termostat, který tam do dnešního dne byl. Nevím jestli je to ono, ale termostat začíná otvírat na asi 92-94 stupních do 96 se otevře asi na průtokový profil cca 3mm a do varu se prostě víc neotevře.
ví někdo jak moc by se měl otevřít? když tomu dám vyžší otáčky, tak to už přeci nemuže stíhat. Nebo je to normální?
Díky

Napsal: čtv 27.08.2009 16:47
od matyson
pani ja mam tiez daky problem z vodou,e36 328iA,95.Bc.pise daco ako kuhler vaser prufen,mam novy termostat,voda pod autom nikde,neprehrieva sa,drzi pekne v polke.Ale voda sa troska straca a spodna hadica je po dlksej jazde tak nafuknuta ze ju ani nestlacim.Bez problemou jazdim aj trasi 250km.a nic sa nedeje,ale ta spodna hadica co ide do prirubi termostatu asi tak nafuknuta nema bit ze?Odvzdusnene je.Auto ani nedimi,voda v oleji neni,aj ked sem tam sa olej trati.Nechcem hnet zhadzovat hlavu tak sa radsej optam aj vas.Nemoze to suvisiet aj stim ze mam pridretu jednu klapku vodneho ventilu kurenia?dakujem kolegovia

Napsal: úte 01.09.2009 20:48
od matyson
nikto necita,alebo nikto nevie poradit?