Stránka 1 z 2
Napsal: sob 31.01.2009 09:23
od Pietrooo
Ahoj chlapáci,
včera mě přestalo jed auto, při cestě domů mě to třikrát škublo a zase v poho,přijedu před barák vše ok, chcípnu jdu domů.
Po půl hodině jsem potřeboval znovu odjed a až jsem nematočil asi dvakrát to chytlo pak to spadlo tři a chciplo.Zkoušel jsem nalít benzína nic.
Zkouším startovat a už ani nechytlo.
Připadá mě že tam nejde benzín.
poradí někdo jak odzkoušet čerpadlo jsou pod sedačkou dva koše.
Kterým se to dá odzkoušet???
Díky za vaše náměty!!
Napsal: sob 31.01.2009 10:12
od libovka
To vypadá na tu benzinovou pumpu.Vyzkoušíš jí tak že na ni připojíš proud.
Napsal: sob 31.01.2009 10:14
od Pietrooo
JSem to už jednou řešil a když byla venku z nádrže tak vrčela ale v nádrži nepracovala jak měla??
Napsal: sob 31.01.2009 10:15
od libovka
No tak je špatná.Ještě zjisti jestli ti jde na pojisku proud.
Napsal: sob 31.01.2009 14:22
od Pietrooo
Nevíš nahodou číslo pojistky??
Nevíš náhodou kde je to čerpadlo? myslím že za spolujezdcem ale nejsem si jist.
Napsal: sob 31.01.2009 19:32
od Pietrooo
Tak novej poznatek, po vyndaní čerpadla připojení na baterku čerpadlo normálně vrčelo.Po vložení nazpět do nádrže auto po třech otočení klíčku chvitlo a jezdí zase normálně...
Neví někdo čím by to bylo?
Je před smrtí čerpadlo?
Napsal: ned 01.02.2009 11:01
od Pietrooo
A další záhada na dosah.
včera plný optimismu že se mi povedlo záhadu odstranit přišla ledová sprcha..
Při zkušební jízdě auto netáhlo jak mělo byla díra v zátahu. Ani otáčky moc nešli nahoru. Druhá zkouška už byla o 100% lepší auto jele přesně tak jak má jed žádný problém, dnes ráno při snaze jed do práce jsem ráno opět nenatočil čerpadlo opět není slyšet.
Prosím o radu....
Napsal: ned 01.02.2009 11:52
od Koto
bych asi proměřil napájení toho čerpadla, třeba je jenom někde volnej kabel

Napsal: ned 01.02.2009 13:06
od Pietrooo
Do konektoru jde proud, může to být čerpadlem že odchází??
Napsal: ned 01.02.2009 14:06
od Kami1
funkcnost zmeris tak ze odpojis odvod paliva z listy vstriku a meris kolik napumpuje za 1/2 minuty paliva
muze bejt treba zanesenej filtr, nebo pretlakovej ventil
Napsal: ned 01.02.2009 14:34
od Pietrooo
A máš představu kolik má za půl minuty natéci?
Napsal: ned 01.02.2009 14:55
od Kami1
m50: tlak 3bary, 0,875litru/30s
m52: 3,5baru, 1,12l/30s
Napsal: ned 01.02.2009 14:58
od Kami1
tlak se meri na vyvodu z pumpy
Napsal: ned 01.02.2009 16:12
od Kami1
Mio píše:Měl jsem obdobný prblém.Poklepal jsem ben.čerpadlo a rozeběhlo se. Při vypnuti zapalování,už opět nenaskočilo.Tak jsem ho vyndal a celé rozebral.Byla probroušená kotva od uhlíků.Koupil jsem jiné a vše OK.Zkontroluj si regulátor tlaku palivovej soustavy.
Napsal: ned 01.02.2009 17:48
od Pietrooo
Kamile mám ted uplně novej poznatek, při napojení baterie na kontakty čerpadla se čerpadlo rozběhne jezdil jsem cca hodinu a v pohoˇněkolikrát jsem chcípnul a natočil...
Otazka je zda rano nastartuju myslím že né. Má nějaký horší rozběh..
Myslím že jediná varianta bude koupit nové nebo se snad ne??
Ještě se zeptám má vliv čerpadlo na prázdná místa v zátahu jak jsem popisoval dříve?
díky za odezvu
Napsal: ned 01.02.2009 18:54
od Kami1
Vliv to urcite muze mit
To jestli mas koupit novy je na tobe, chtelo by to spis pujcit jiny.
Kdy si menil pal. filtr?-zkontrolovat(vymenit)
zmerit ten tlak a prutok, poznas tim funkcnost cerpadla a regulatoru tlaku
vycistit kontakty na konektorech, relatku atd.
diagnostika by taky asi nebyla od veci
muze to byt polofunkcni relatko -tady by vymena cerpadla nepomohla, zkusit pujcit
jestli ses bohatej, tak vymen vsechno nebo to dej do servisu
tohle sem nejak nepochopil:
při napojení baterie na kontakty čerpadla se čerpadlo rozběhne jezdil jsem cca hodinu a v pohoˇněkolikrát jsem chcípnul a natočil...
to si napojil na baterku natvrdo?
Napsal: ned 01.02.2009 19:02
od micko525
připojil jsem na kontakty čerpadla externí zdroj 12v a rozjelo se to..
poraď jak mám ty ostatní věci zkontrolovat prosím?
díky
Napsal: ned 01.02.2009 19:10
od micko525
Jde o to že když čerpadlo bzučí tak to jede pokud nebzučí tak to nejede tak si myslím že je to čerpadlo.. regulátor tlaku je v palivovém filtru??
alespon podle čísla filtru to tam píšu palivový filtr s regulátorem tlaku.
palivovej filtr měněn cca před 40000km to by bylo to poslední co vyměnit
Napsal: ned 01.02.2009 19:29
od Kami1
Napsal: ned 01.02.2009 21:33
od Pietrooo
Díky ti mooc a jak se dá odzkoušet jeho funkčnost?