Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 29.01.2009 08:54
od Krab
nazdar kluci... mam problem kterej zatim zadnej amaterskej mechanik nevyresil a proto nez to dam k poradnymu chcu se tady zeptat... Občas se mě stane že když chcu nastartovat studeny auto tak baterka proste toci ale auto nechytne.... takhle startuju 2x (se zhavenim) a nic... po treti to udela jak kdyby byla baterka vybita... proste cvakne a nic.... jenze vybita neni.... Dam tam druhou baterku, kterou vozim v aute od toho co me to poprvy takhle v zime vypeklo, a chytne to nadrc.... stalo se nekdy nekomu z vas neco podobnyho nebo vite cim by to mohlo byt? podotykam ze obe baterky sou absolutne v poradku, dobijeni funguje jak ma a odber z auta je taky v poradku.. Diky za odpovedi

Napsal: čtv 29.01.2009 09:39
od Leveler
Kolikátku máš tu baterku?

Napsal: čtv 29.01.2009 09:46
od jammbox
Buď má jedna z nich menší kapacitu, to snad zjistíš. Nebo pokud jsou stejné kapacity tak je u jedné špatný jeden článek a na nastartování už nemá sílu. Měl jsem stejný problém, ale ta "porouchaná" slouží dodnes dobře v kámošově feldě. Problém na straně auta bych spíš nehledal.
Dej vědět jak to dopadlo.

Napsal: čtv 29.01.2009 15:07
od Krab
obě sou to 65 Ah clanky sou urcite v poho... obe je kontroloval borec z prace kterej je pred par letma vyrabel....

Napsal: čtv 29.01.2009 17:24
od Kami1
zkousels je prohodit?
pri pripojeni minus pripojujes na minus nebo na kostru?
zajimalo by mne pred kolika rokama a jak je vyrabel
od kdy ti to dela

Napsal: čtv 29.01.2009 17:49
od Krab
prohazuju je dycky kdyz nenastartuju.... jednou za cas to proste nechytne.... tu co nechytne hodim do kufra a vozim ju tam.. pak nenastartuju na tu co mam pripojenou a prohodim je.. (nenabijim je)... stava se me to tak cca 1x za mesic.. pripojuju minus primo na minus.... borec delal kdysi ve Varte. cca pred 6-7 letma... (nedelal primo ty moje dve baterky :)... dela me to od toho co zacly prvni mrazy...

Napsal: čtv 29.01.2009 18:07
od Kami1
Uz chapu :)
asi sou v haji obe dve(nebo nenabity). Jak jezdis dlouhy streky?
zkus zmerit napetí na baterii pred a pri startovaní, pripadne klidovej odber proudu.
Pred zimou rozhodne doporucuju baterku nabit
pokud maj clanky vicka tak zmer hustotu elytu, pripadne by slo provest oziveni s h2o2

Napsal: čtv 29.01.2009 18:16
od Killca
sezen 75Ah baterku a soupni ji tam na mesic a uvidime, podle me je 65 malo na dizla

jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem

Napsal: čtv 29.01.2009 19:44
od Krab
Kami1 píše:Uz chapu :)
asi sou v haji obe dve(nebo nenabity). Jak jezdis dlouhy streky?
zkus zmerit napetí na baterii pred a pri startovaní, pripadne klidovej odber proudu.
Pred zimou rozhodne doporucuju baterku nabit
pokud maj clanky vicka tak zmer hustotu elytu, pripadne by slo provest oziveni s h2o2

jak sem psal obe sou uplne v poho... :) napeti a odber taky.... jezdim kazdej 3ti den do hokny 20 km + nejaky to jezdeni k mlade a tak.... s nabijenim problem nebude....

Killca píše: sezen 75Ah baterku a soupni ji tam na mesic a uvidime, podle me je 65 malo na dizla

jeste k tomu kdyz pripocitam ze je mozna urvana kostra na motoru, k tomu spatny podavaci cerpadlo, spatny vstrikovaci cerpadlo a tekouci vstriky, tak to pak startuje hodne z tezka, dizl-standart problem
Tu baterku skusim nekde splasit mozna by to tim mohlo bet... kostru skontroluju, mrknu aj na to podavaci cerpadlo.... vstrikovaci cerpadlo a vstriky sou v pohode... to sem nedavno delal.... Diky za rady

Napsal: čtv 29.01.2009 20:11
od Kami1
zmer to napeti pri startovani, pokud bude v poho, tak to baterkou neni, ale tou kostrou nebo spatnym kontaktem.
kdyz to bude pod 10V, tak je spatna baterka, nebo starter prekonava prilis velkej odpor(coz se v zime znacne projevi).
Na kapacite zas tak moc nezalezi, dulezitej je max proud tzn vnitrni odpor baterky a pokud je baterka stara tak uz to tak nezvlada.
Klidne tam dej tu 75, ale myslim, ze dobra 65 by to mela taky zvladat -tvoje rozhodnuti, nejlepsi zkusit oboji
PS: Kazda baterka vyzaduje udrzbu

Napsal: čtv 29.01.2009 20:14
od Kami1
ps: 20km kazdej 3. den taky nic moc, ale dobry baterce by to melo stacit
psps: pokud rikas, ze baterka je ok, tak musel ten vnitrni odpor merit.

Napsal: čtv 29.01.2009 20:32
od Oldman
Az ti to urobi nabuduce, nemen baterku, len vydrz stejnu dobu ako by trvala vymena baterky a skus nastartovat, vsadim galoty ze to pojde :D

Napsal: čtv 29.01.2009 20:56
od Krab
Díky vám všem... zetra na to vlitnu..... jak na to prindu tak sem hodim jak to dopadlo.... treba se to taky nekdy bude nekomu hodit

Napsal: pát 30.01.2009 05:21
od Killca
to s tim opetovnym startem po urcitym case je ale mozny, osobne bych asi jeste i vyndal starter a vycistil ho, stavalo se ze byl zasranej a nechtel se moc tocit a u dizla staci, aby se tocil o otacku min a uz to nenastartuje a po chvili co menis baterku se zatim starter vzpamatuje a na druhy brnknuti uz frci

Napsal: pát 30.01.2009 11:03
od Krab
Oldman píše:Az ti to urobi nabuduce, nemen baterku, len vydrz stejnu dobu ako by trvala vymena baterky a skus nastartovat, vsadim galoty ze to pojde :D
tak dneska rano to zrovna nevyslo :)....... ani jedna se nechytla... hodil sem je na nabijecku a uvidim

Napsal: pát 30.01.2009 14:24
od Killca
tak zapoj a jezdi na obe, ale fakt bych zkusil jeste poradne otestovat ty veci kolem, hlavne kontakty kolem baterky, kontakty ukostreni motoru, muzou byt zrezly, kamosovi na 325tds se ten drat skoro celej upizlal, takze mu to jen cvakalo pri zkousce startu a koukni na ten starter, mozna cisteni stacit nebude, ale bude to chtit repas

Napsal: pát 30.01.2009 17:36
od Krab
tak sem zkontroloval co sem mohl sam.... draty sou v poho vcetne ukostreni... akorat sem odmontoval spodni kryt baterky a cela ta konstrukce na ktere je pripevnej ukostrovak byla totalne zaoxidovana tak sem to ocistil hodil sem tam baterku z nabijecky a chytlo to na drc.... treba to bylo tim.... na ostatni se podivam behem tydna... ted to jaksi vsechno nestiham......

Napsal: pát 30.01.2009 19:18
od Alfonso1987
každopádně bych doporučoval silnější baterku... mám 85Ah a 850 startovací proud a už mockrát mě to zachránilo od jízdy busem, kor teď, když mám v prdeli žhavení... ale mám 325tds, na ten čtyřválec to ale taky určo nebude marná investice...

Napsal: sob 31.01.2009 17:54
od Krab
asi ju koupim ale az na pristi zimu..... ted to este nejak doklepu

Napsal: úte 03.02.2009 11:56
od shade120l
Kami1 píše:zkousels je prohodit?
pri pripojeni minus pripojujes na minus nebo na kostru?
zajimalo by mne pred kolika rokama a jak je vyrabel
od kdy ti to dela


mínus a kostra je to samý :mad: