Stránka 1 z 2
Napsal: úte 27.01.2009 17:02
od vl2003
Jaké svíčky do E 46 320 i 110 KW? Díky[/b]
Napsal: úte 27.01.2009 18:44
od davidj
Dával jsem tam tyto NGK BKR6EQUP, tyto jsem tam i měl, ale byly origo , s logem BMW.
Napsal: úte 27.01.2009 19:15
od vavrekj
ak si priplatis za kvalitu tak potom DENSO IRIDIUM , mam ich uz nejaku dobu a spokojenost, BRISK urcite nie to potom odozva na plyn miziva a NGK su klasika co sa tam dava
Napsal: úte 27.01.2009 22:36
od vl2003
díky za radu.taky jsem se přemýšlel o DENSO. dam je tam
Napsal: čtv 29.01.2009 02:33
od Killca
jo, typek v elitu mi doporucoval taky densa, ale bojim se toho i pres jeho dobre reference, tak uvidime casem, budu tam strkat normal NGK bkr6equp jako davidj
Napsal: pon 02.02.2009 15:09
od Mio
Mám v 328 Denso svíčky,jsou dobrý na životnost,vysokou teplotu,prostě makaj dobře,ale původní NGK pracovali lépe nízkém režimu otáček(1300-2700),mělo to lepší zátah.Vrch ot.je tak nastejno.Až doslouží vracím se NGK ,ten motor byl snimi vyvíjen.NGK mají 2 jiskřiště - lépe zapálená směs(na více místech)
Napsal: pon 02.02.2009 16:26
od vavrekj
ja mam v e46-stke DENSO IRIDIUM maju jednu elektrodu do U patentovanu (ma to priniset presnejsi a efektivnejsi zapal a vydrzia ovela vyssie teploty) , samozrejme su drahsie ako NGK
po vymene z NGK na DENSO , subjektivne rychlejsie reakcie na plyn a hladsi chod , ja som max spokojny
Napsal: pon 02.02.2009 19:19
od Pietrooo
Ahoj ohledně svíček jsem se hodně rozhodoval a nakonec jsem dal ověřenoui kvalitu v podobě NGk soudruzi v NDR přeci vědí co má motor rád...

Napsal: pon 26.10.2009 23:56
od ruzi320i
Koupil jsem e36 M52 vanos a hned od začátku jsem měl problém, že když se auto ohřálo, tak dlouho točilo, pak chytlo jakoby na tři a do vteřiny hned valilo na 6, ale po přidání plynu nebylo chování motoru přesvědčivé, tak jsem podle brisk katalogu dal brisky, pár startů proběhlo ok, spokojenost, ale jsem zase tam, kde jsem byl, tak mě zajímá zda je to jen svíčkama na hovno a nebo se mi těch pár startů zdálo a je závada někde jinde,dodávka paliva atd....Studený auto chytne hned a výkonově je to úplně někde jinde...
Napsal: úte 27.10.2009 08:34
od libovka
ruzi320i píše:Koupil jsem e36 M52 vanos a hned od začátku jsem měl problém, že když se auto ohřálo, tak dlouho točilo, pak chytlo jakoby na tři a do vteřiny hned valilo na 6, ale po přidání plynu nebylo chování motoru přesvědčivé, tak jsem podle brisk katalogu dal brisky, pár startů proběhlo ok, spokojenost, ale jsem zase tam, kde jsem byl, tak mě zajímá zda je to jen svíčkama na hovno a nebo se mi těch pár startů zdálo a je závada někde jinde,dodávka paliva atd....Studený auto chytne hned a výkonově je to úplně někde jinde...
Brisk je ta největší tragédie kterou si mohl vymyslet.Nechápu jak tě to mohlo napadnout.Svíčky jedině NGK nebo Bosch.Nic jiného nefunguje.
Napsal: úte 27.10.2009 09:19
od Francis
Dobrá a ekonomická volba jsou čtyřelektrodové Bosch FR78X, bez problémů jedou i na LPG. Dražší a životnější (až 60 tkm) je jejich platinová varianta Bosch FGR7DQP.
Do německého auta patří německé svíčky

Napsal: úte 27.10.2009 09:23
od Madthomas
Mam e36 328i a na strankach NGK me to pise ze do e36 se davaji
NGK BKR6E a do e46 lepsi NGK BKR6EQUP. Nepujdou ty novejsi i na e36?
odkaz
http://www.svickyngk.cz/?strana=quick&x ... _obsah=232
Napsal: úte 27.10.2009 09:38
od Francis
Podle označení hádám, že ty novější jsou platinová nebo jaká varianta těch starších. Pak bys je tam mohl dát, ale krom zvýšené životnosti to jiné výhody asi nepřinese.
Napsal: úte 27.10.2009 10:49
od libovka
Mám za to že podle ETK tam jdou obě varianty.Ale spolehlivě to funkuje i na ty starší tak naco vyhazovat peníze.
Napsal: úte 27.10.2009 11:52
od Madthomas
ok, dam ty starsi - dik

Napsal: úte 27.10.2009 12:57
od ruzi320i
Díky hoši za rady.Jen podotknu, že brisk jsem tam dal z toho důvodu,že u všech aut co jsem měl, tak jsem je tam dával furt a spokojenost, jinak by mě nenapadlo dát je do bawce.Otázka ovšem je, zda to s novýma svíčkama bude fungovat, jestli závada nebude jinde...
Napsal: čtv 29.10.2009 19:17
od hansr
Ahojte mám 320 110kw a v plynu chtěl bych se optat naty Bosch FR78X jestli jeto znatelnej rozdíl při použití poněvadž tam ted mám brisk jednobodové dělané pro plyn, a to auto mě přide docela tupe odspoda třeba na pětku akcelerace z 90 vejš nic moc, díky za radu
Napsal: stř 28.07.2010 00:12
od radekc
Zdá se mi, že auto nejede tak uplně jak by mělo, ne, že by jelo špatně, ale nějakej ten koník tam má určitě zlomený nohy
Říkal jsem si, že pro jistotu zkontroluju svíčky, ikdyž se žádnej problém neprojevuje, nejsu odborník, ale vypadají už po smrti.
Myslíte, že po výměně můžu čekat nějaký zlepšení výkonu?

Napsal: stř 28.07.2010 14:42
od Cuky
Pokud jsou špatné tak to na výkonu a chodu motoru poznáš určitě ale podle toho jak vypadají poznáš akorád jestkly ti dobře pálí a ty tvoje nevypadal nejlíp
Napsal: stř 28.07.2010 21:48
od CybreX
hansr: svicky specialne pro plyn NEBRAT! dej tam svicky jake jsou predepsane a bude to OK, tak jak to ma byt. Otec se venuje montazi LPG minimalne 15 let a svicky radoby primo pro LPG stoji za h*vno, proste podle katalogu tam supnout klasiky treba NGK co tam maji byt a je po starostech. Nektere auta s LPG svickama i strili, po vymene ze klasiku OK.