Stránka 1 z 1

Napsal: pon 26.01.2009 23:02
od Kopa
Drzim auto kolem 2500 tisice otacek a pridam plyn tak citim poradni zatach ale po vterine az dvou auto ubere a pridava plinuleji nevi nekdo cim byto mohlo byt vaha i filtry jsou nove jinak jede pekne 320D

Napsal: úte 27.01.2009 16:12
od johnyfly1
ja mam podobny problem na 316i e36 compact. auto v otackach nad 3000tis strati na chvilku vykon a potom uz znova taha... 8O

Napsal: čtv 29.01.2009 02:45
od Killca
Kopa píše:Drzim auto kolem 2500 tisice otacek a pridam plyn tak citim poradni zatach ale po vterine az dvou auto ubere a pridava plinuleji nevi nekdo cim byto mohlo byt vaha i filtry jsou nove jinak jede pekne 320D

mozna spatne cerpadlo, na vyssi otacky uz tlaci malo

johnyfly1 píše:ja mam podobny problem na 316i e36 compact. auto v otackach nad 3000tis strati na chvilku vykon a potom uz znova taha... 8O

zkus si od nekoho se stejnym motorem pujcit vahu vzduchu a otestuj pri jizde jestl to bude stejny

Napsal: čtv 29.01.2009 18:07
od johnyfly1
Killca píše:zkus si od nekoho se stejnym motorem pujcit vahu vzduchu a otestuj pri jizde jestl to bude stejny

a nespozorujem to aj ked vahu len vypojim. podla toho ako potom pojde?
BTW aj tak ide do servisu lebo slepa zena mi nedala prednost a do mna napalila :( hadam tam zistia aj to :-)

Napsal: čtv 29.01.2009 18:19
od Killca
johnyfly1 píše:
Killca píše:zkus si od nekoho se stejnym motorem pujcit vahu vzduchu a otestuj pri jizde jestl to bude stejny

a nespozorujem to aj ked vahu len vypojim. podla toho ako potom pojde?
BTW aj tak ide do servisu lebo slepa zena mi nedala prednost a do mna napalila :( hadam tam zistia aj to :-)

no kdyz odpojis vahu, tak to bude delat neco spatneho ale konstatne, tak se to da taky zjistit ale pujcena vaha by byla lepsi

jinak v servisu na to podle me neprijdou, ono ty e36 nejdou moc nacitat neoriginal diagnostikou a i pri te original diagnostice to chybu lambdy nebo vahy vzduchu nemusi ukazat, protoze v klidu to muze ukazovat spravne hodnoty ale v zatahu to teprve nefrci