Stránka 1 z 1

Napsal: ned 25.01.2009 20:18
od radikus
Ahoj. Při řazení ze 4 na 5ku do 90km/h je vše OK. Ale jakmile překročím tuto rychlost jde řazení přes zuby. A to čím větší rychlost, tím víc.. To se děje i po ujetí více km. Auto jsem koupil v Německu a má najeto cca 137000. Může mi prosím někdo poradit, čím by to mohlo být? Mám manual 320i. Díky

Napsal: ned 25.01.2009 21:07
od MartyE30
To vypadá na synchrony na tebou uvedených stupních.

Napsal: ned 25.01.2009 21:36
od Kami1
synchron na 5ce. Olej si měnil?

Napsal: ned 25.01.2009 21:44
od radikus
Kdyz jsem to privezl, tak mi kamos servisak udelal kontrolu a rikal, ze olej byl meneny nedavno, podle servisni knizky a stitku. Bude oprava velky problem? Mam to radeji sverit znackovemu servisu nebo to zvladne i normalni servisak? Připadně předběžná cena a nějaký doporučený postup..?? Dík

Napsal: ned 25.01.2009 22:29
od Kami1
Na prevodovky jsou spesl opravny. Radsi bych to hodil tam.
Normalni servisak to nezvladne, dobrej servisak snad ano.
Jenom tipuju, ale myslim, ze pod 5.000,- se nevejdes. Synchron tak 1500,-
Nejlepsi bude zavolat tam a zeptat se.
Zvazil bych koupi jiny prevodovky

Napsal: úte 27.01.2009 10:31
od Corp
záleží na tom jak to tam hážíš ten kvalt? Mně to dělá taky, ale jen když to tam dávám hodně rychle a ve vysokých otáčkách. Jak kdyby se to malinko zaseklo o ty zuby, ale sedne tam normálně. Zkus jí tam dát jak kdyby napůl a pak teprve dořadit, pokud možno co nejvíc plynule

Napsal: úte 27.01.2009 14:52
od radikus
Corp píše:záleží na tom jak to tam hážíš ten kvalt? Mně to dělá taky, ale jen když to tam dávám hodně rychle a ve vysokých otáčkách. Jak kdyby se to malinko zaseklo o ty zuby, ale sedne tam normálně. Zkus jí tam dát jak kdyby napůl a pak teprve dořadit, pokud možno co nejvíc plynule
Zkousel jsem to i z neutralu tak ve 100 km/h a drelo to. Jeste to pozjistuju, diky za radu. No urcite to tam nehazim nejak rychle, proste normale preradim. Ale jak rikam, dela to od 90tky nahoru a zda se cim rychleji tim vic. Kvalt tam hodim, ale je to desne neprijemne, kdy to jde pres zuby. Doufam, ze nekde nenecham na zemi prevodovku.. :(

Napsal: úte 27.01.2009 16:08
od John112
Tak prozatim zkus řadit s meziplinem, at ty zuby neočešeš. Ale asi bych taky uvažoval o jiny převodovce, kdo vi jak to takhle dlouho dělá. Aby si to nedovezl do sesvisu a ty ti další den nevolali, že je to uplně očesany a že vymena je škoda peněz. Ale bude to dražší zaležitost, je to přeci jen převodovka.

Napsal: úte 27.01.2009 23:37
od krtek
Corp píše:záleží na tom jak to tam hážíš ten kvalt? Mně to dělá taky, ale jen když to tam dávám hodně rychle a ve vysokých otáčkách. Jak kdyby se to malinko zaseklo o ty zuby, ale sedne tam normálně. Zkus jí tam dát jak kdyby napůl a pak teprve dořadit, pokud možno co nejvíc plynule
Taky to tak mám :lol:

Napsal: stř 28.01.2009 16:17
od Spajky
pokud je to 36tka, tak převodovku seženeš klidně za litr....

Napsal: čtv 29.01.2009 02:18
od Killca
prevodovka spis kolem 3500

jinak kdyz sem tu prevodovku dokazal rozebrat a slozit ja, tak to dokaze kdejakej servisak, co uz ma aspon rok praxi, a ja to rozebiral ani sem nevedel, kde ma bmw motor, kdyz sem ho dovez

synchron
cislo 11 - cena:1340kc s DPH origo bmw
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 3_0224/#18

Napsal: pon 02.02.2009 15:49
od Mio
Jenom ktomu meziplynu chci říct ,že se dává při řazení na nižší kvalt,na horu se 2krát vymačkává spojkový pedál.Ten olej v převodovce sí raději překontroluj a vymněnˇ,atˇmáš jistotu .Je to nejlevnější zatím varianta.Olej do automatických převodovek CASTROL AFT. Je ho tam potřeba 1.1L

Napsal: pon 02.02.2009 16:17
od Spajky
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... F8evodovka

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... F8evodovka

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... F8evodovka

atd. atd..


známej jí dával rovnou do sběru, takže někdo kdo za ní dá 3,5k je fakt blázen :lol: vyměnit a je to, pokud máš kde, převodovka u 36tky opravdu drahej špás není