Stránka 1 z 13
Napsal: úte 20.01.2009 12:42
od MartyLin
Poradí mi někdo, čím to může být, že když stojím na neutrál tak se stává, že se auto zaklepe a kolísají otáčky mezi 500-800. např. když stojím na semaforech
Napsal: úte 20.01.2009 13:17
od Killca
lambda sonda, vaha vzduchu, cidlo volnobeznych otacek, cidlo polohy vackove hridele, cidlo polohy klikove hridele, zasrane odvetravani klikove hridele, zasrany benzinovy filtr
Napsal: úte 20.01.2009 23:50
od bobosnow
Čau mě to dělá hned po startu když je to úplně studený a jde to klidně až na 200 otáček a když se to ohřeje tak pohoda a drží krásně. Vyměnil sem čidla teploty, termostat, novej vzduch filtr, svíčky, už si nevim rady co s tim podle mě to bude asi lambda co vy na to? Díky
Napsal: úte 20.01.2009 23:54
od MattyX
me toto presne delala vaha vzduchu...vymeneno a parada , zkus jinou a uvidis

Napsal: úte 20.01.2009 23:58
od bobosnow
sakra to sem přesně tohle nechtěl aby byla!!!

No zkusim jí odpojit jestli se to změní ten chod motoru. A mam jí odpojit když je to ohřatý a má to ty nízký otáčky až to chcípá nebo když je to ohřátý a je to v pohodě???
Napsal: stř 21.01.2009 00:00
od MattyX
konkretne u me to vzniklo tak ze u M10 je ze spodu na vaze vzducu po cele vaze takovi viko ktery odpadlo a salo to pres to moc vzduchu...zalepno silikonem...za studene to i tak salo spatnej vzduch a klapka chodila spatne a jak se zahralo tak to slo relativne dobre ale volnobeh vysoko okolo 1200... vyzkousej spis asi jinou nez odpojeni...
Napsal: stř 21.01.2009 00:17
od bobosnow
No mě se zdá v pohodě, ale tak může to bejt tim. Já sem právě myslel, že to bude lambda, že nerozpozná kdy je to studený a kdy zahřátý a když je to studený tak to tam dává málo benzínu a proto to dělá. Toť jen moje domněnka, ale sem rád když mi někdo poradí komu se to stalo. A nemůže to bejt tim vlnovcem od váhy? Ale to pak by si přisávalo pořád vzduch a blblo by to furt ne? Jinak mam E36 coupe 318 iS M42
Napsal: stř 21.01.2009 02:30
od Killca
za studena to dela vaha, lambda spis za tepla, pujc si od nekoho na stajyn motor a uvidis, jinak kdyz to prisaha falesnej tak klidne muze tim vlnovcem, stoji 4-5kil v autecu, tak kup, to se dykcy hodi mit novy, ale spis to vidim na vahu
Napsal: stř 21.01.2009 09:59
od vavrekj
mne zase robi len prezblnknutie , tzn. napriklad blizim sa k krizovatke na konci vyradim rychlost, otacky spadnu cca na 600 potom vyskocia na 900 zase spadnu na 600 a potom sa ustalia na 800 a stabilne sa drzia, to iste napriklad pri pridani plynu na mieste, najprv poklesnu pod volnobezne potom vyskocia nmierne nad volnobezne zase spadnu na cca 600 a potom sa to uz drzi na 800
neviete niekto cim to moze byt ???? pocasie a telpota na to nema vplyv
uz som pocul aj take ze to moze byt dvojhmotovy setrvacnik
tak teda neviem, asi diagnostika bude nutna, nakolko tak vyjde diagnostika v BMW ?
Napsal: stř 21.01.2009 12:35
od Wmko
Mam uplne stejny problem,prave by me zajimalo jestli se to da na diagnostice nejak zjistit.. A jestli sou ty dily co pisete stejny na Vanosu a i Bezvanosu,ja mam 325i E36 bezVanos a otec to ma s vanosem,to samy,ja 92r.v. on 94,tak jestli sou ty dily stejne,a kdyz to vymenim tak jestli prijdu nato co to dela,ted sem menil svicky,filtry,a dela to porad,900-600 +-, kdyz pridam plyn,tak se to na chvili spravi,proste to nedela pravidelne,oni mi to vymenili a nedelalo jim to,ja stim jezdil dva dny a zase to zacalo.. zacne to proste jak se tomu zachce.. Nejaka rada?
Napsal: čtv 22.01.2009 19:52
od yard
mám ten samý problém na M44 motoru, dost se to jebe, při zastavení to třikrát houpne dolu, někdy to chcípne úplně, pak se to tak nějak ustálí, někdy se to dusí při akceleraci, někdy to jede jako šlak, myslím, že to žere jak tank, zatím jsem vyměnil svíčky neb jedna byla kapku napálená do porcelánu...ale nepomohlo to, prohledal jsem tu všechny diskuze a může to být takových věcí, že je mi až blivno to opravovat, takový malý výčet co jsem našel, co by to mohlo být : děravý vlnovec, váha, palivový filtr, čidlo volnoběhu, čidlo vačky, kliky, zanesená klapka, děravé podtlak hadice,svíčky, kabely k svíčkám, cívky, prokouslý kabel od myšek (krys) o))))),lambda,atd,atd...zítra jdu na diagnostku, pak se uvidí..ale dost mne v tomhle BMW zklamalo...
Napsal: čtv 22.01.2009 21:41
od vavrekj
daj potom vediet ako dopadla autodiagnostika ,
asi pojdem aj ja najblizsie si nechat spravit
Napsal: pát 23.01.2009 13:49
od Killca
yard píše:mám ten samý problém na M44 motoru, dost se to jebe, při zastavení to třikrát houpne dolu, někdy to chcípne úplně, pak se to tak nějak prokouslý kabel od myšek (krys) o))))),lambda,atd,atd...zítra jdu na diagnostku, pak se uvidí..ale dost mne v tomhle BMW zklamalo...
11 let stary BMW hochu, ale furt to slape lip jak felda, ta by byla na GO
jinak k problemu: mas spatnou smes a pokud ti to zere benal, tak je to lambda sonda, vymenuj ji za tepleho vyfuku, jinak ji nevyndas, kdyz to bude delat dal, tak ti jeste k tomu prisava vzduch a tvori se chuda smes ale to by ti i podpalilo pist no, tak to vymen rychle, vlnovec- prasklinka, netesnost mezi dily i treba v airboxu
Napsal: pon 26.01.2009 13:46
od CybreX
Nevim jestli vam to chlapi pomuze , ale pred tydnem jsme meli v servise Ochcavku benzin 1,6 se stejnym problemem, taky pri volnobehu letaly otacky 500-900. Vycistila se klapka sani + reset pres notebooka aby se zkalibrovala a problem vyresen.
Napsal: stř 28.01.2009 09:33
od vavrekj
tak ako dopadla autodiagnostika a nasledny servis ?
Napsal: stř 28.01.2009 09:49
od zool
uz vis vysledek?mam uplne stejnej problem (a koukam ze asi i dalsich 10 lidi tady co sem tak procital forum) ja uz menil svicky,civku,palivak, a porad to je to samy.. tipuju cerpadlo no ale nevim,diagnostika nic neukazala
Napsal: stř 28.01.2009 20:10
od yard
takže zatím jsem zjistil že je kaput cívka...zespoda co do ní jdou kabely od svíček, tak dva jsou úplně zoxidovaný a uhnilý, cívka po proměření kaput, kabely taky ...čekám na díly a uvidí se jestli je to celá ta sranda...jinak z té diagnostiky jsem moc nepoznal, neb takto zásadní problém nejspíš ukáže řadu dalších problémů a tedy chyb...uvidím co bude po výměně, doporučuji tedy občas každému kabely na vstupu do cívky vyčistit prostříknout kontaktolem...
Napsal: čtv 29.01.2009 13:49
od yard
takže cívka nová, kabely nové, auto jde krásně za plynem a jede jako prase..no to se dalo ale čekat...nicméně volnoběh houpe stále a teď už stabilně ...jedu znova na diagnostiku a uvidím co dál...
Napsal: čtv 29.01.2009 17:37
od Marry
čauec chlapi,
takže se přidám do kroužku smolařů. Ten samý problém- 318iS M44 r.97
Při studeném i teplém motoru kolísají otáčky, ale po čase se ustálí. Má na to vliv i poloha volantu a poloha spojky, takže se to stává třeba při záběru- když dám míň plynu nebo při dotočení volantu skoro na doraz apod., ale i běžně při vyřazení na neutrál se otáčky 3x-4x zhoupnou. Začalo mi to dělat hlavně až teď v poslední době. Nevím si rady... taky asi budu muset zajet na diagnostiku.
Napsal: čtv 29.01.2009 18:25
od Killca
pri dotoceni do dorazu je houpani normalni, koukni jestli mas poradne zandany merak oleje, potom postrikej hadice sani (jak psal FX v jinem tematu) cisticem na brzdy a jestli se otacky zvysi na volnobeh, tak mas nekde prasklinu, nejspis gumove koleno sani, pak si pujc vahu vzduchu od nekoho se stejnym motorem (kdyby ses dostal do prahy podle me by ti pujcil majitel myho byvalyho isa) a potom bych to videl na diagnostiku a sceknout hodnoty davane lambdami
ale muze to byt cidlo polohy klikove hridele, polohy vackove hridele (nebo otacek?!?) pak zasrany volnobezny ventil