Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.01.2009 10:47
od TNT_Striker
Nazdárek, dneska jsem se chtěl dostat do auta a nefunguje mo dálkový ovládání. Na dálkový ovládání mám připojený imobilizér a bez toho prý nenastartuji. Baterky jsem v ovladači vyměnil a pořád nefunguje. Nemáte někdo tušení čím to může být??:( Díky moc za radu a pomoc při řešení

Napsal: úte 20.01.2009 13:20
od Killca
no, kdyz si vymenil baterky, musi se klic zase nakodovat do auta :-D nekde na klubu je postup, ale nevim kde, tak se zkus kouknout, mozna vlevo v tech encyklopedii nebo infu

jinak kdyz odemknes dverma, tak by melo jit nastartovat, to zkus, kdyztak odpojis baterku v aute, kdyby to zaclo houkat :-)

Napsal: úte 20.01.2009 14:06
od TNT_Striker
jj tak dobře zkusím se tu mrknout po tom nakódování klíče, jinak po otevření auta klíčem žádný alarm nespustil. Mno právě nastartovat nejde,bývalý majitel mi řekl že na dálkový ovládání je napojen imobilizer a pokud auto otevřu jinak než dálkovým tak nenastartuji...taky sem nenastartoval ani palubka se nerozsvítila.Tak právě nevím co s tím

Napsal: úte 20.01.2009 18:27
od Kami1
zavrit se v aute
3x zapnout zapalovani
drzet odemyk a zmacknout zamyk

-jen tak z hlavy, tak to neni stopro

Napsal: úte 20.01.2009 18:37
od TNT_Striker
okik dobře ještě to dneska zkusím podle tvého návodu a dám sem vědět jak sem dopadl, takže zavřít se uvnitř, 3x zapnout zapalování, zapnout zamknutí a odemknutí...okik vyzkouším to. Zatím díky za všechny informace

Napsal: stř 21.01.2009 02:44
od Killca
TNT_Striker píše:okik dobře ještě to dneska zkusím podle tvého návodu a dám sem vědět jak sem dopadl, takže zavřít se uvnitř, 3x zapnout zapalování, zapnout zamknutí a odemknutí...okik vyzkouším to. Zatím díky za všechny informace
drzet odemykaci tlacitko a k tomu zmakcnout zamykaci :-D

Napsal: stř 21.01.2009 11:18
od TNT_Striker
takže jsem se pustil podle tvého návodu do práce a nic se nestalo :( Jetšě mě napadlo jestli mi nekiksla baterka tak jsem si skočil pro měřák a naměřil jsme na ní pouhé 2V tak jsem jí dal tedko nabýt tak uvidím jestli se něco změní a už to bude fachat :wink: Myslíte že by to mohlo bejt to baterkou?že to už ten imobilizer neutáhlo a tak přestal fachčit bez štávy. Zatím čau

Napsal: stř 21.01.2009 12:44
od Fx
Copak imobilizér, ale je jasný, že si neodemkneš dálkou a ani nenastartuješ. Že ti nesvítěj kontrolky je taky tím a v takový situaci už baterka nemá sílu otočit startérem. Takže bych šel primárně po ní.

Napsal: stř 21.01.2009 12:53
od TNT_Striker
Fx píše:Copak imobilizér, ale je jasný, že si neodemkneš dálkou a ani nenastartuješ. Že ti nesvítěj kontrolky je taky tím a v takový situaci už baterka nemá sílu otočit startérem. Takže bych šel primárně po ní.


Takže myslíš, že imobilizér je dobrej?A že to dělá jen ta baterka v které byli jen 2V??

Napsal: stř 21.01.2009 12:57
od Fx
TNT_Striker píše:
Fx píše:Copak imobilizér, ale je jasný, že si neodemkneš dálkou a ani nenastartuješ. Že ti nesvítěj kontrolky je taky tím a v takový situaci už baterka nemá sílu otočit startérem. Takže bych šel primárně po ní.


Takže myslíš, že imobilizér je dobrej?A že to dělá jen ta baterka v které byli jen 2V??


Tak ty volty tam nejsou nějak schovaný - jestli nevíš, jak je stará, tak už taky může mít svoje za sebou. V těch mrazech to není neobvyklá věc, že načatá baterka odejde už úplně. Tak ji zkus nabít a změřit na ní napětí. Při vypnutém motoru by měla dávat cca 11,5 V a pri zapnutém kolem 13,5 V.

Mimo jiné si to můžeš vyzkoušet i tak, že když otevřeš klíčem řidičovy dveře, mrkneš, jestli se odemknou i ostatní. Při voltáži, kterou udáváš, by rozhodně neměly.

Prostě to dobij a potom uvidíš a případně řeš dál.

Napsal: stř 21.01.2009 13:01
od TNT_Striker
Fx píše:
TNT_Striker píše:
Fx píše:Copak imobilizér, ale je jasný, že si neodemkneš dálkou a ani nenastartuješ. Že ti nesvítěj kontrolky je taky tím a v takový situaci už baterka nemá sílu otočit startérem. Takže bych šel primárně po ní.


Takže myslíš, že imobilizér je dobrej?A že to dělá jen ta baterka v které byli jen 2V??


Tak ty volty tam nejsou nějak schovaný - jestli nevíš, jak je stará, tak už taky může mít svoje za sebou. V těch mrazech to není neobvyklá věc, že načatá baterka odejde už úplně. Tak ji zkus nabít a změřit na ní napětí. Při vypnutém motoru by měla dávat cca 11,5 V a pri zapnutém kolem 13,5 V.

Mimo jiné si to můžeš vyzkoušet i tak, že když otevřeš klíčem řidičovy dveře, mrkneš, jestli se odemknou i ostatní. Při voltáži, kterou udáváš, by rozhodně neměly.

Prostě to dobij a potom uvidíš a případně řeš dál.

dobře až jí nabiju tak to proměřím zda bude dávat přibližně tolik kolik si napsal :wink: jinak otevřeli se mi jen jedny dveře, žádné jiné. Jinak díky moc za radu :wink:

Napsal: stř 21.01.2009 13:14
od Fx
Kdybys napsal tohle, že ti otevřely jen jedny dveře, tak by ti tu každý poradil baterku :) Každý problém je potřeba specifikovat opravdu pořádně (tím ti teď nenadávám nebo tak něco :) ), protože i věc, která ti může přijít, že naprosto nesouvisí, nakonec může vést na nějakou jinou a podstatně méně záhadnou záležitost :)

Napsal: stř 21.01.2009 13:17
od TNT_Striker
dobře tak pro příště už to budu vědět, že popsat co nejpřesněji problém :wink: aspon ted už to vím. Jinak ještě jednou díky :)

Napsal: stř 21.01.2009 13:24
od Fx
Dej vědět, jak jsi dopadl :)

Napsal: stř 21.01.2009 13:50
od Killca
immobilizer nema za ukol nerozsvitit kontrolky, immobilizer ma za ukol po sepnuti klicku a zapnuti vsech kontrolek a vseho funkcniho jen zamezit zatoceni motoru, jinak vse funguje jako normalne, jen se nezatoci motor, takze je to jasna baterka

Napsal: pát 23.01.2009 11:10
od TNT_Striker
Takže po vrácení nabité baterie do auta se imobilizér zprovoznil jako i všechny ostatní funkce :) Takže to bylo baterií. Všem děkuji za nápady a pomoc při odhalení problému a opětovném zprovoznění :wink: ještě jednou díky moc