Stránka 1 z 1

Napsal: ned 18.01.2009 17:19
od jook
Zdravim, resim problem. Nejdrive jsem si myslel, ze jsem si neco jen vsugeroval, nebo je to diky DSC, protoze je ted porad posoplena cesta, ale zacinam mit strach, ze se neco deje, tak se obracim sem...
Mam e46 330ad 03/2001. Ma najeto cca 215k a zacal trosicku zlobit, mi prijde.
Motor jede pekne, kdyz mu clovek trosku dava, tak neni zadny problem, ale problem, mi prijde, nastava, kdyz udrzujete konstantni rychlost cca kolem 70km/h.
Chci plynule pridat, mackam pomalu plyn a nic se nedeje. Az je plynovy pedal v urcite urovni, tak z niceho nic teprve zabere, podradi a vyleti kupredu.
Nesetkali jste se nekdo se stejnym problemem? Nejdrive jsem si myslel, ze muze blbnout prevodovka, ale vyloucil jsem to, protoze radi v pohode kdy ma podle otacek, bez zadnych prodlev, ...
Spise, jestli se nejedna o problem s nejakym snimacem polohy pedalu, nebo neco podobneho.
Budu vdecny za kazdou radu, nebo napad.

Napsal: pon 19.01.2009 15:16
od duffson
Casto podobne zlobi vaha vzduchu...nejcasteji mezi 2500ot. - 3000ot. je dira v zatahu... Ale muze to byt plno dalsich veci, zkus pocist na foru.

Napsal: pon 19.01.2009 15:38
od jook
Toto mi prijde, ze je v daleko nizsich otackach. Rozhodne do dvou tisic bych rekl. Nechce se mu reagovat na pedal, az ho clovek zmackne dost, tak teprve zabere a reakce odpovida urovni zmacknuti pedalu, ale do te doby ani tuk.

Napsal: stř 21.01.2009 21:47
od jook
Tak dalsi novy poznatek. Pri pridani plynu, jak se zacne sbirat odspodu jde slyset syceni. Nekama si bere vzduch, nebo nekde unika tlak od turba. To by cca odpovidalo ztrate vykonu v nizsich otackach.
Zitra ho jdu odkrytovat a uvidim vic.

Napsal: čtv 22.01.2009 10:44
od Zave
netesnost na IC? Dira v IC?

Napsal: čtv 22.01.2009 18:27
od jook
Je to rozdelane...
Vypada to, ze nejaky domaci kutil v Ge skladal sani a nejak opomenul dodat 3 posledni matky na parohy sani, to bylo krapitko uvolnene a zacalo podfukovat nejspis vsech 6 spodnich tesneni na parozich sani. Alespon to tak vypada, protoze kdyz se odlepily priruby, tak byly cele zasrane od oleje a vsechno kolem poprskane.

Napsal: pát 23.01.2009 13:53
od Killca
husty, jinak bych radil jeste zkusit diag, jestli ti to nevyhodi snimac plynu, me se tedka povedlo bez motoru naslapat plyn jen tak, jestli se hejbe nejaky lanko v motoru :-D a pak kdyz sem startnul tak svitila kontrolka motoru a EML a kdyz sem pridal plyn, tak to nic nedelalo a po sekunde to zacalo drasave bez DSC zrychlovat, tak se na diag smazala chyba zaseknuti plynoveho lanka nebo co a jezdi se v klidu dal

Napsal: pát 23.01.2009 13:58
od jook
Uvidim, jak se to dosklada. Musim cekat do pondeli na dily, protoze BMW odesila objednavky do 11:30 a vcera jsem to uz nestihl, takze je objednali teprve dnes. Nastesti to neni zadna strasna oprava. Dily z BMW vyjdou dohromady asi na 750,-CZK, takze srandicka, jen jsem do pondeli bez auta, coz me se.. nejvic asi.

Napsal: pát 23.01.2009 14:05
od jook
No nejvic sux je, ze jsem tam od 11:40 volal a dovolal jsem se az 12:15. Do toho vikend a uz je to 5 dnu bez auta... Na tech tesnenich nic neni, tak proto mozna i ta cena. kulate stoji 50,-czk a podelne 80,-czk... Budu muset udelat ale i predni napravu (stabilizacni kosti, silentbloky ramen a ramena) a to uz asi takova sranda nebude.