Stránka 1 z 2
Napsal: sob 03.01.2009 16:41
od torpi
zdravim všechny a prosím o radu , když zatočim je to jedno kam tak se ze zadu ozve tupá rána , auto sme zvedly ale všechno se zdálo bejt v pohodě tak si už nevím rady

Napsal: sob 03.01.2009 17:02
od Kami1
Za jizdy?
Za rychle jizdy?
Napsal: sob 03.01.2009 17:05
od torpi
to je jedno ale spíš sem to zkoušel pomalu
Napsal: sob 03.01.2009 19:04
od Marry
Podle mě, jak už jsem tady radil jiným- můj nejčastější problém u E36- vyskočená pakna od ruční brzdy. Buď sundáš kotouč a podíváš se přímo tam, nebo zkus sundat jen kolo a koukni na ty plechový ochranný kotouče za kole- maj v sobě 2 malé dírky a v nich by měla být vidět špička nýtku k paknám ruční brzdy. Pokud ne, nalezl si závadu:) Dělá to takovej kravál, protože se v kole melou nýtky spolu s pružinkama. Já si ted objednávám opravnej kit.
Napsal: sob 03.01.2009 19:45
od JIP
Někdy to dělá silentblok zadního podélného ramene, ale to se spíš projevuje při přidání plynu.
Při zatočení by to mohl být diferák, ale to by bylo dražší...
Napsal: sob 03.01.2009 20:01
od torpi
Na silentbloky sme koukaly a ty se zdály v poho ale ještě vyzkoušim ty pakny jak psal Marry. Jinak za každej názor dík
Napsal: sob 03.01.2009 20:50
od Killca
pakny by nebouchaly tupe, podle me je to diferak, protoze pri zatoceni se meni rychlost zadnich kol vuci sobe a neco se tam semele a difer bouchne, jako pri zarazovani stupne
Napsal: ned 04.01.2009 03:26
od Kami1
Killca: souhlas
...to by pak zjistil- zvednout 1 zadni kolo a tocit (prikurtovat auto!!!)
Napsal: ned 04.01.2009 11:37
od Fantucci
mně to dělal difer....
Napsal: ned 04.01.2009 11:41
od emtrojak
Vidim ze mas stejny problem jako ja.. Kdyby To byl difer. co by to v nem mohlo byt??
Napsal: ned 04.01.2009 11:48
od Killca
neco

nejaky ozubeny kolecko, nebo odpadly kus zubu,ktery pri natoceni ozubenyho kola o sebe krupne
Napsal: ned 04.01.2009 11:53
od torpi
a nevíte na kolik taková sranda příde , případně samosvor
Napsal: ned 04.01.2009 11:54
od Killca
samosvosr o kterym vim stoji nejakych 10-12, normal difer 3-4,5
kdyz ten svuj rozeberes, tak treba prijdes na to co tam je v haji, ale nevim jestli to pak slozis
Napsal: ned 04.01.2009 11:56
od emtrojak
Má to velky vliv na funkcnost, myslim jestli se to nemuze nekde rajbnout
Napsal: ned 04.01.2009 12:03
od Killca
no, jednou proste se budes rozjizdet na podlahu nebo budes drzet podlahu pri jizde
a
1)pekna racha zezadu a auto i pres drzeni podlahy uz nepojede a jen dojedes na krajnici
nebo
2)pekna racha zezadu a bloknou se ti zadni kola, smyk, brzdeni
jako hned to treba nebude, ale za nejakej cas asi jo
Napsal: ned 04.01.2009 12:11
od emtrojak
12-steho mi budou menit ty silentbloky a jestli to bude delat i pres to, je to jednoznacne ten difer..
Napsal: ned 04.01.2009 12:16
od torpi
tak pak písni jak to dopadlo
Napsal: ned 04.01.2009 12:19
od emtrojak
Oukej.Ale difer se mi moc menit nehce..
Napsal: ned 04.01.2009 12:44
od torpi
no to mě taky ne ale já s tím jezdim každej den a nerad bych aby mě to někde nechalo
Napsal: čtv 08.01.2009 00:33
od Wmko
Ja bych radil toto,nechte nekoho at se podiva pri rozjezdu na kola,me se stalo presne totez,premyslel sem otom jak budu kupovat novy difer atd. nakonec se ukazalo ze na te moji krasce doslo k nejakymu omylu pri upevnovani diferu do kastle,a proste se to utrhlo,takze sem to dal opravit,cca 3tisice s praci se vsim.. Tak at se vam nato nekdo mrkne,taky mi to nedoslo,nez mi rekl kamarad ze se mi vyhne kolo cca o 5 cisel
