Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.12.2008 23:09
od Pegass
zdravím, máme v pláne kúpiť toto staršie autíčko (dovoz z talianska). Osobne som ho už videl a viezol sa, je vo veľmi dobrom stave, motor ide bez problémov, bez korózie, alarm, klima a tak ďalej. Dakedy budúci týždeň to pôjde ešte na plynové skúšky inak mu nič nechýba.
Chcem sa len spýtať, aké máte skúsenosti s použitím plynu (bezpečnosť, údžba, riziká adť.). Bolo to montované v taliansku.
Napsal: ned 28.12.2008 23:12
od bmwfil
Hodně bude záležet jaká zástavba plynu tam je...
Napsal: ned 28.12.2008 23:30
od martilulin
Velmi dobre,dotahl jsem par se systemem Tartarini,coz je vlasne napul z komponentu BRC.Obecne plati,ze pokud to jede a proslo to zkouskama a nadrz ma jeste platnost,je to v pohode.Pak bych si to projel jen na benzin,pokud to cuka,muzou byt vstrikovace vadne,ale me se to vetsinou podarilo vycistit.Dalsi vec je,kontrola vsech picovin co ti po dovozu budou kontrolovat.Italove s oblibou zabudovavaji plneni k plneni benzinu,jenze vzdy orezou homologacni cisla a pokud jsou u vas na STK kokoti,budou blbe zvanit.Jinak to vubec nevadi,staci kdyz ti napisou do protokolu,ze to cislo bylo znicene zastavbou a tim to konci.Dale se opisuje cislo na smesovaci a na nadrzi plus spinani plynu,obcas kdyz se neda neco dohledat napise se tam treba homologace hadice.Take by tam mela byt homologace plynotesne skrinky,ale opet kdyz je nekde utopena at ji proste vynechaji v protokolu.Jinak plynovy provoz je podle mne bezpecnejsi jako ciste benzinovy.
Napsal: ned 28.12.2008 23:44
od Pegass
nemám s tým skúsenosti, tak preto sa pýtam. Zatial som sa dozvedel, že plyn do BMW moc nie a že 316 motor je omyl. No neviem, výkonom samozrejme nič extra, ale čo som sa v tom viezol tak som čakal, že to bude lenivšie na 1.6 motor. A čo tak 318ka, tiež E30?
to martilulin: ako píšeš, plnenie je pri plnení nádrže cez takú šróbovaciu násadu (redukciu).
Prikladám pár foto:

Napsal: pon 29.12.2008 00:33
od martilulin
Skoda ze nemas detail reduktoru,ja to typuju na Lovatto,nadrz vypada ze ma jeste ta 2 roky,ale to je na ni vyrazene.Motory jsou slabe a do BMW se nehodi samy o sobe,ale jezdit se stim da,ja s tim byl docela spokojeny,jen se musi tocit.Pokud jsem jel rychle 12l nebyl problem,pomalu tak za 8.5,kolik to bude zrat plynu zalezi na systemu,ale pocitej ze sekvence se velmi dobra a vykonove to nepoznas.O vikonu vyzdy kecaji jen ti co to nemely,ja jsem to na zdanem,dobre serizenem aute nepoznal,spotreba skoro stejna,jen ta nadrz se mi nelibi...
Napsal: pon 29.12.2008 00:40
od martilulin
A hlavne pokud se ti neco vykurvi,da se to na techto kouscich velmi levne opravit,cely motor tady mam za 3tis,pokud je pekne nevahal bych vubec.Myslim ze kazdorocne se musi delat mala prohlidka plynu,ted si nejsem jisty,ale proste s plynem se da jezdit za super penize a BMW je super samo o sobe.
Napsal: pon 29.12.2008 00:53
od Pegass
rally ani "na čas" sa s tým jazdiť nebude, takže ten slabší motor nevadí. Ono skôr tu ide o to, že radšej by som kúpil toto BMW ako v tej istej cene Feliciu

Jedno BMW máme takže, preto by som ho zobral. Pekné je, pozri album:
http://picasaweb.google.com/peto.horvath/BMWE30#
Napsal: pon 29.12.2008 09:53
od Pegass
vedel by si poradiť, čo skontrolovať, alebo na čo sa ešte spýtať pri kúpe, čo sa toho plynu týka? dik
Napsal: pon 29.12.2008 10:39
od Oldman
Myslim ze je tu topic venovany plynu v bmw,skus pohladat,inak auticko vypada bezvadne, a ak je za dobre peniaze tak ho ber aj za cenu ze plyn vyhodis.Mam ten samy obsah, s automatom, a som spokojny aj s vykonom aj spotrebou

Napsal: pon 29.12.2008 10:51
od Zave
Za kolik ti to jezdi Miki v tom matu?
Napsal: pon 29.12.2008 20:15
od Oldman
Zave píše:Za kolik ti to jezdi Miki v tom matu?
ver alebo never, 7 litrov, ale ja na to neslapem, jasný klobouk, nie je dovod ten motorcek honit, je to auto pre dochodcu, tak s nim tak jazdim
