Stránka 1 z 1
Napsal: stř 17.12.2008 22:20
od leon24
Vopred sa ospravedlnujem ze zakladam tuto temu ktora tu uz bola ale nikde som sa nedocital o tomto mojom probleme. Takze k mojmu problemu ked nastartujem auto za studena tak po chvili mi zacnu kolisat otacky niekedy az tak ze auto zhasne. Otacky prestanu kolisat az vtedy pokial sa rucicka ukazovatela teploty motora dostane za modru potom si otacky drzi pekne ani necuknu. Hadice od airboxu su nove, odvetravanie motora nove - myslel som si ze to kolisu kvoli tomu ale nie kvoli tomu to vydavalo iba taky prdkajuci zvuk. Vzduchovy filter novy, sviecky nove, vaha vzduchu dobra. uz fakt neviem preco tie otacky maju dovod kolisat. Prosim o nejake Vase podnety dik.
P.S. Na diagnostike mi vyhodilo chybu zevraj termostat je zly ale to s kolisanim za studena nema nic spolocne si myslim.
Napsal: stř 17.12.2008 22:54
od Kami1
teplotni cidlo jsi resil?
Napsal: stř 17.12.2008 23:13
od leon24
Kami1 píše:teplotni cidlo jsi resil?
Co mas na mysli konkretne lebo to mi diagnostika neukazal ze by bolo vadne. Inac dost som sa nacital ze taketo nieco sposobuje vanos

Napsal: stř 17.12.2008 23:20
od Kami1
Jestli si ridici jednotka nemysli, ze je motor zahratej a neni, tak micha jinak smes.
Myslim si, ze polofunkcni cidlo nemusi r.j. odhalit.
Ber to jako inspiraci. Nejsu mechanik.
Napsal: stř 17.12.2008 23:25
od leon24
Kami1 píše:Jestli si ridici jednotka nemysli, ze je motor zahratej a neni, tak micha jinak smes.
Myslim si, ze polofunkcni cidlo nemusi r.j. odhalit.
Ber to jako inspiraci. Nejsu mechanik.
Ja som aj nad tym cidlom rozmyslal ale nechcem len tak kupovat veci ktore su mozno dobre da sa to nejako zistit

Napsal: čtv 18.12.2008 00:16
od Killca
vetsina tech veci se jen tak domorobo a diagem zjistit neda, proste se vetsina veci musi pucit ze stejnyho auta a vyzkouset co to dela

Napsal: čtv 18.12.2008 00:32
od Kami1
podival bych se na diagnostice pri studenem motoru jakou ukazuje teplotu
Napsal: čtv 18.12.2008 00:55
od Killca
tak treba cidlo teploty jo, ale kuprikladu vahu si otestujes a ukazuje normal hodnoty a za 5minut uz neukazuje, takze se to vlastne neda a lepsi pucit a zkouset nez testovat diagem, kterej v rade pripadu ani nic neukaze kdyz to neni origo bmw diag
Napsal: čtv 18.12.2008 01:18
od Kami1
Souhlasim, to jsem psal pro leon24 jako moznost.
Napsal: čtv 18.12.2008 09:17
od leon24
Killca píše:tak treba cidlo teploty jo, ale kuprikladu vahu si otestujes a ukazuje normal hodnoty a za 5minut uz neukazuje, takze se to vlastne neda a lepsi pucit a zkouset nez testovat diagem, kterej v rade pripadu ani nic neukaze kdyz to neni origo bmw diag
Bol som na diagnostike v BMW jedinu vadu co ukazal bol vadny termostat zaujimave ked mi vsetko funguje kuri ako ma aj teplota je presne v strede

Napsal: čtv 18.12.2008 13:38
od Killca
leon24 píše:Killca píše:tak treba cidlo teploty jo, ale kuprikladu vahu si otestujes a ukazuje normal hodnoty a za 5minut uz neukazuje, takze se to vlastne neda a lepsi pucit a zkouset nez testovat diagem, kterej v rade pripadu ani nic neukaze kdyz to neni origo bmw diag
Bol som na diagnostike v BMW jedinu vadu co ukazal bol vadny termostat zaujimave ked mi vsetko funguje kuri ako ma aj teplota je presne v strede

tak dokud to bude spravne topit, zahrivat se max kolem 6 najetych kilometru a bude teplota stale na stredu, tak bych na termostat hodil bobana
jestli nahodou ta chyba na diag neznamenala prave to cidlo teploty, muzes zkusit to cidlo odpojit a na konektor zapojit multimetr a merit odpor, pak nastartovat jestli se se zmneou teploty zmeni odpor, ale stale to cidlo nemusi byt v poradku, furt muze ukazovat nesmysly
Napsal: čtv 18.12.2008 21:32
od leon24
Killca píše:leon24 píše:Killca píše:tak treba cidlo teploty jo, ale kuprikladu vahu si otestujes a ukazuje normal hodnoty a za 5minut uz neukazuje, takze se to vlastne neda a lepsi pucit a zkouset nez testovat diagem, kterej v rade pripadu ani nic neukaze kdyz to neni origo bmw diag
Bol som na diagnostike v BMW jedinu vadu co ukazal bol vadny termostat zaujimave ked mi vsetko funguje kuri ako ma aj teplota je presne v strede

tak dokud to bude spravne topit, zahrivat se max kolem 6 najetych kilometru a bude teplota stale na stredu, tak bych na termostat hodil bobana
jestli nahodou ta chyba na diag neznamenala prave to cidlo teploty, muzes zkusit to cidlo odpojit a na konektor zapojit multimetr a merit odpor, pak nastartovat jestli se se zmneou teploty zmeni odpor, ale stale to cidlo nemusi byt v poradku, furt muze ukazovat nesmysly
Ako som tak pozeral tak ja tam mam myslim dve tie cidla hm

Napsal: čtv 01.01.2009 19:00
od leon24
Takze po dlhom patrani som dosiel nato kde je problem. Takze problem je vo vanose su v prdeli nejake gumienne tesnenie a nedaju sa kupit samostatne jedine cely vanos kurna
Toto je zle
http://www.beisansystems.com/products
Napsal: čtv 01.01.2009 22:00
od Yngwie
leon24 píše:Takze po dlhom patrani som dosiel nato kde je problem. Takze problem je vo vanose su v prdeli nejake gumienne tesnenie a nedaju sa kupit samostatne jedine cely vanos kurna
Toto je zle
http://www.beisansystems.com/products
No a proc si to nenechas poslat?