Stránka 1 z 1
Napsal: úte 16.12.2008 20:49
od zienteks
Zdravím chlapi. Už týden vlastním e46 318i a zatím si nemužu stežovat až na pár věci. A ty jsou jeden klíček nechce otevírat/zavírat na dálku je potřeba nějak klič párovat s autem? A další problém jak se projevuje vůle na hřebenové tyči na řízení? Zlistil jsem vůli na vnitřní tyčce řízení ale nejsem si jistý zdáli to neni hřeben. Jinak vůli v řízeni nemám aspon jsem si ji nevšiml jen to na nespevněnych površích tluče.
Napsal: úte 16.12.2008 21:01
od filippek
Tak já ti umím poradit jen s klíčkem.. Spárovat jde, tuším že postup najdeš i tady na foru, mě to udělali v BMW zadarmo. Mluvím teda o tom novějším klíčku s nevyměnitelnou baterií

Napsal: úte 16.12.2008 21:28
od zienteks
Ták paráda klíček už funguje tak kdyby tohle ještě někdo četl a taky měl problémy s kličem tak postup je takový:
1.Sednout do auta,zavřít dveře.
2.Na ani ne sekundu (max. 5s.) zapnout klíček do 1.polohy a zpět.
3.Vyndejte klíč ze zapalování.
4.Stisknout a držet tlačítko na odemykání a přitom 3krát za sebou stisknout tlačítko na zamykání.
5.Poté tlačítko na odemykání pustit.
6.Auto se zamkne a odemkne a je hotovo
Body 3,4,5 opakovat na všech klíčích...
(akorád mi jede vždycky ten klíč ktery byl poslední spárovaný hmm)
Napsal: úte 16.12.2008 23:06
od Killca
to klepani na predni naprave jsou podle me silentbloky na stabilizatorove tyci, jinak vule v hrebenu se da poznat kdyz mas novy cepy rizeni i s tyckou az do hrebenu a zahazes volantem pri vyplem motoru a budes poslouchat jestli klepe pri prechodu z levotociveho na pravotocivy, jinak to muzou bejt jen tycky rizeni nebo cepy rizeni u ramen
Napsal: úte 16.12.2008 23:23
od zienteks
No každopádně se na to budu muset pořádně mrknout jsem na to dneska koukal a neměl jsem moc času a pod těmi plasty co jsou pod motorem jsem řízení ani neviděl tak kryt musí dolů a ty tycky od stabilizátorů vypadají hodně dobře jen aby to nebylo chřebenem.

Napsal: stř 17.12.2008 20:56
od Killca
zienteks píše:No každopádně se na to budu muset pořádně mrknout jsem na to dneska koukal a neměl jsem moc času a pod těmi plasty co jsou pod motorem jsem řízení ani neviděl tak kryt musí dolů a ty tycky od stabilizátorů vypadají hodně dobře jen aby to nebylo chřebenem.

no zahejbej s tim pajcrem a uvidis, kdyz budou silentbloky chodit moc, tak sou kaput a cepy kdyz poklepes, tak nesmej "rezonovat"/vytvaret zvuky vule