Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.12.2008 23:04
od Petr320ie36
Tak jsem koupil velký bc a zapojil.. zde vám dávam návod jak na to s tabulkou... myslim, že to zvládne každý trochu zručný.... já měl v autě bc jen s checkem ale check jednotka v aute nikdy nebyla a měl jsem v kabelech děsnej bordel ani s airwolfem jsme se v tom nevyznali (Tímto mu děkuju za rady a pomoc a za všechno.).... a tak sem to celý vytrhal to stary vedení laicky udělaný a začal od znovu jako když ma auto jen analogové hodiny.... a vše funguje tak jak má kromě checku který nemám a tahat dráty a shánět jednotku nebudu.... a dále gong taky není zapojený protože ho nemám a ještě páčka s tlačítkem rolování v BC ale leze snadno jedním drátem připojit. Tak ať se daří

AD1) Nenesu zodpovědnost za vaši práci ani za tabulku :D ale mě to funguje. a podle schématu je vše ok.

AD2) Omlouvám se autorovi původní tabulky trochu jsem ji poupravil atd.

Zde shéma doufám, :!: :!: že ho otevřete.

http://www.uloz.to/1021220/zapojeni-bc.xls
nebo
http://rapidshare.com/files/170286096/Zapojen__BC.xls.html

Napsal: čtv 04.12.2008 23:26
od Stancek
nejsem schopný to stáhnout. Mohl bys to poslat na smlynek@seznam.cz?
dík

Napsal: čtv 04.12.2008 23:31
od Petr320ie36
Stancek píše:nejsem schopný to stáhnout. Mohl bys to poslat na smlynek@seznam.cz?
dík


mas to tam :)

Napsal: čtv 04.12.2008 23:44
od Spajky
Petr320ie36 píše:
Stancek píše:nejsem schopný to stáhnout. Mohl bys to poslat na smlynek@seznam.cz?
dík


mas to tam :)



hoĎ to na uložto.cz , tady moc lidí zaplacenej rapid nemá...ten free ani nevim jak funguje

Napsal: pát 05.12.2008 00:09
od Dan td
Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.

Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.

Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.

Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý :wink:

Napsal: sob 06.12.2008 13:28
od Petr320ie36
Dan td píše:Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.

Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.

Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.

Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý :wink:


Ahoj dekuju a prosimte jak ze vypnu ten check kolikatka to je v menu? a na co nastavit dik

Napsal: sob 06.12.2008 15:12
od Dan td
Petr320ie36 píše:
Dan td píše:Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.

Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.

Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.

Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý :wink:


Ahoj dekuju a prosimte jak ze vypnu ten check kolikatka to je v menu? a na co nastavit dik


Je to tuším v 11, někde je tam " Einheit 1 ", bude nastavené " 00 ". Změnit na " OE ", tím by se měl vypnout check.

Napsal: čtv 11.12.2008 21:45
od Bzuker
a s předěláním z malého BC na velký je to podobné?

Napsal: čtv 11.12.2008 21:58
od Tomas8409
Bzuker píše:a s předěláním z malého BC na velký je to podobné?

jasně bude to podobné.

teď už jen sehnat ten BC :-)

Napsal: sob 13.12.2008 12:28
od Foldas
chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem

Napsal: sob 13.12.2008 12:57
od Dan td
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem


Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.

Napsal: sob 13.12.2008 13:04
od Foldas
Dan td píše:
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem


Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.


a nevíš které to nahodou jsou musel jsem vytahnout z konektoru tenhle drát protože tam měl přijít jinej a teď ho mám volně a nevím kam sním prohledal jsem tady všechno ale všude se řeší bc bez zapojení checku

Napsal: sob 13.12.2008 14:39
od Dan td
Foldas píše:
Dan td píše:
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem


Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.


a nevíš které to nahodou jsou musel jsem vytahnout z konektoru tenhle drát protože tam měl přijít jinej a teď ho mám volně a nevím kam sním prohledal jsem tady všechno ale všude se řeší bc bez zapojení checku


Podle mě je to na černém konektoru PINy 3- bílo-modrá, 4- bílo-zelená, 5- bílo-šedá. Zapojené to je do svorkovnice pod nohama řidiče, kde by měly barvy drátů být stejné. Nicméně pokud jsi check v autě měl, tyto dráty bys měl mít někde za BC vyvedené.

Pokud je najdeš a připojíš, mělo by to fungovat. Pokud ne, zkus si pohrát s menu 11.

Napsal: sob 13.12.2008 15:29
od Foldas
tak check control už naskočil sám od sebe nevím jestli se nějak resetoval nebo co ale stále mě zaráži ten volný drát že nevím k čemu je a přitom všechno funguje nemáš nahodou samotné schéma jen pro check a bc díky

Napsal: sob 13.12.2008 17:10
od Dan td
Všechna schémata vč. BC a checku najdeš v ETM, tak si ho někde sežeň. Vzhledem k velikosti bych to uploadoval tak měsíc. Je toho plnej net, stačí hledat, nějaké odkazy byly myslím i tady na fóru nebo na http://www.e30.cz :wink:

Napsal: ned 14.12.2008 17:34
od Foldas
dík

Napsal: úte 16.12.2008 07:39
od Foldas
dá se nějak poznat jaký soft je ve velkém bc?

Napsal: úte 16.12.2008 09:25
od CZAirwolf
Foldas píše:dá se nějak poznat jaký soft je ve velkém bc?


A k cemu ti to bude ?

Napsal: úte 16.12.2008 16:27
od Foldas
abych zjistil na jaký typ motoru je