Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 04.12.2008 23:04
od Petr320ie36
Tak jsem koupil velký bc a zapojil.. zde vám dávam návod jak na to s tabulkou... myslim, že to zvládne každý trochu zručný.... já měl v autě bc jen s checkem ale check jednotka v aute nikdy nebyla a měl jsem v kabelech děsnej bordel ani s airwolfem jsme se v tom nevyznali (Tímto mu děkuju za rady a pomoc a za všechno.).... a tak sem to celý vytrhal to stary vedení laicky udělaný a začal od znovu jako když ma auto jen analogové hodiny.... a vše funguje tak jak má kromě checku který nemám a tahat dráty a shánět jednotku nebudu.... a dále gong taky není zapojený protože ho nemám a ještě páčka s tlačítkem rolování v BC ale leze snadno jedním drátem připojit. Tak ať se daří
AD1) Nenesu zodpovědnost za vaši práci ani za tabulku

ale mě to funguje. a podle schématu je vše ok.
AD2) Omlouvám se autorovi původní tabulky trochu jsem ji poupravil atd.
Zde shéma doufám,

že ho otevřete.
http://www.uloz.to/1021220/zapojeni-bc.xls
nebo
http://rapidshare.com/files/170286096/Zapojen__BC.xls.html
Napsal: čtv 04.12.2008 23:26
od Stancek
nejsem schopný to stáhnout. Mohl bys to poslat na
smlynek@seznam.cz?
dík
Napsal: čtv 04.12.2008 23:31
od Petr320ie36
mas to tam

Napsal: čtv 04.12.2008 23:44
od Spajky
Petr320ie36 píše:mas to tam

hoĎ to na uložto.cz , tady moc lidí zaplacenej rapid nemá...ten free ani nevim jak funguje
Napsal: pát 05.12.2008 00:09
od Dan td
Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.
Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.
Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.
Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý

Napsal: sob 06.12.2008 13:28
od Petr320ie36
Dan td píše:Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.
Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.
Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.
Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý

Ahoj dekuju a prosimte jak ze vypnu ten check kolikatka to je v menu? a na co nastavit dik
Napsal: sob 06.12.2008 15:12
od Dan td
Petr320ie36 píše:Dan td píše:Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.
Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.
Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.
Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý

Ahoj dekuju a prosimte jak ze vypnu ten check kolikatka to je v menu? a na co nastavit dik
Je to tuším v 11, někde je tam " Einheit 1 ", bude nastavené " 00 ". Změnit na " OE ", tím by se měl vypnout check.
Napsal: čtv 11.12.2008 21:45
od Bzuker
a s předěláním z malého BC na velký je to podobné?
Napsal: čtv 11.12.2008 21:58
od Tomas8409
Bzuker píše:a s předěláním z malého BC na velký je to podobné?
jasně bude to podobné.
teď už jen sehnat ten BC

Napsal: sob 13.12.2008 12:28
od Foldas
chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Napsal: sob 13.12.2008 12:57
od Dan td
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.
Napsal: sob 13.12.2008 13:04
od Foldas
Dan td píše:Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.
a nevíš které to nahodou jsou musel jsem vytahnout z konektoru tenhle drát protože tam měl přijít jinej a teď ho mám volně a nevím kam sním prohledal jsem tady všechno ale všude se řeší bc bez zapojení checku
Napsal: sob 13.12.2008 14:39
od Dan td
Foldas píše:Dan td píše:Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.
a nevíš které to nahodou jsou musel jsem vytahnout z konektoru tenhle drát protože tam měl přijít jinej a teď ho mám volně a nevím kam sním prohledal jsem tady všechno ale všude se řeší bc bez zapojení checku
Podle mě je to na černém konektoru PINy 3- bílo-modrá, 4- bílo-zelená, 5- bílo-šedá. Zapojené to je do svorkovnice pod nohama řidiče, kde by měly barvy drátů být stejné. Nicméně pokud jsi check v autě měl, tyto dráty bys měl mít někde za BC vyvedené.
Pokud je najdeš a připojíš, mělo by to fungovat. Pokud ne, zkus si pohrát s menu 11.
Napsal: sob 13.12.2008 15:29
od Foldas
tak check control už naskočil sám od sebe nevím jestli se nějak resetoval nebo co ale stále mě zaráži ten volný drát že nevím k čemu je a přitom všechno funguje nemáš nahodou samotné schéma jen pro check a bc díky
Napsal: sob 13.12.2008 17:10
od Dan td
Všechna schémata vč. BC a checku najdeš v ETM, tak si ho někde sežeň. Vzhledem k velikosti bych to uploadoval tak měsíc. Je toho plnej net, stačí hledat, nějaké odkazy byly myslím i tady na fóru nebo na
http://www.e30.cz 
Napsal: ned 14.12.2008 17:34
od Foldas
dík
Napsal: úte 16.12.2008 07:39
od Foldas
dá se nějak poznat jaký soft je ve velkém bc?
Napsal: úte 16.12.2008 09:25
od CZAirwolf
Foldas píše:dá se nějak poznat jaký soft je ve velkém bc?
A k cemu ti to bude ?
Napsal: úte 16.12.2008 16:27
od Foldas
abych zjistil na jaký typ motoru je