Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.11.2008 20:00
od HonzaB
Zdravim chtěl jsem se zeptat po kolika by se měli měnit tak vstřiky mam 318tds, zdá se mi že to auto nejde už tak za plynem jako dřív neni to tak živé a než se to rozjede tak to trvá,už to prostě neni takovej dravec jekej to byl.Kámoš mechanik mi řikal že by to právě chtělo udělat vstřokovací trysky protože si to taky rádo černě pokouří takže by blbě rozprašovaly.Má to cenu je montovat ven a čistit je nebo rovnou koupit nové?
Napsal: ned 30.11.2008 12:09
od lukas1000
mam 2,5 td,ale bude to to samo.menil jsem je pri 250000.nevim jak u ctyr valce,ale ja mam jeden ridici.je s kabelem a konektorem.ten musis vymenit celej.stoji 3600kc.a ty ostatni jsem rozebral.je tam tryska,pruzina a podlozka.ty trysky se daji koupit.delaje bosch a motorpal jihlava.jedinej rozdil mezi nima je cena.bosch stoji 850 a motorpal 400.mam ty levnejsi a naprosta spokojenost.po kolika km se maji menit nevim.ja jsem je menil kvuli tomu,protoze mi houpul volnobeh.cus
Napsal: ned 30.11.2008 12:16
od bmwfil
Pro začátek vyměň palivovej a vzduchovej filtr a možná se podivíš, jak to přestane kouřit a bude táhnout...
Napsal: ned 30.11.2008 15:27
od Alig
ahoj mám problém s jedním vstřikem na 325tds tecě mezi hlavou a vstřikem nafta na 4 válci... nevíte někdo co s tím?
Napsal: ned 30.11.2008 18:07
od HonzaB
Filtry vyměněny a zlepšení žádný
Napsal: pon 01.12.2008 16:55
od lukas1000
Alig píše:ahoj mám problém s jedním vstřikem na 325tds tecě mezi hlavou a vstřikem nafta na 4 válci... nevíte někdo co s tím?
vyndej ho a utahni,pak ho vrat spatky
Napsal: pon 01.12.2008 18:01
od dsvatos
No hele, vyhoď je ven a uvidíš. Někde po garážích nebo v nějakým kolchoze, nebo servisu se dá ještě narazit na zkoušečku a štelovačku vstřiků. Přiděláš vstřik, zapumpuješ a hnedka vidíš jestli dobře rozprašuje. Zárověň si na tom nastavíš otvírací tlak vstřiku. Pokud budou stát zaprd, tak kup nový. Klíďo kup český z Motorpalu Jihlava, protože ty Bosch se vyrábí taky tam a liší se jen nápisem

Napsal: pon 01.12.2008 21:16
od Alig
dsvatos píše:No hele, vyhoď je ven a uvidíš. Někde po garážích nebo v nějakým kolchoze, nebo servisu se dá ještě narazit na zkoušečku a štelovačku vstřiků. Přiděláš vstřik, zapumpuješ a hnedka vidíš jestli dobře rozprašuje. Zárověň si na tom nastavíš otvírací tlak vstřiku. Pokud budou stát zaprd, tak kup nový. Klíďo kup český z Motorpalu Jihlava, protože ty Bosch se vyrábí taky tam a liší se jen nápisem

neměl bys na tu firmu nějakej odkaz nebo kontakt? a na kolik tak ty vstřiky vyjdou?
Napsal: pon 01.12.2008 21:38
od HonzaB
Díky za rady hned to o víkendu vyzkoušim udělat
Napsal: pon 01.12.2008 22:03
od dsvatos
Alig píše:dsvatos píše:No hele, vyhoď je ven a uvidíš. Někde po garážích nebo v nějakým kolchoze, nebo servisu se dá ještě narazit na zkoušečku a štelovačku vstřiků. Přiděláš vstřik, zapumpuješ a hnedka vidíš jestli dobře rozprašuje. Zárověň si na tom nastavíš otvírací tlak vstřiku. Pokud budou stát zaprd, tak kup nový. Klíďo kup český z Motorpalu Jihlava, protože ty Bosch se vyrábí taky tam a liší se jen nápisem

neměl bys na tu firmu nějakej odkaz nebo kontakt? a na kolik tak ty vstřiky vyjdou?
Tak to já nevím. V Motorpalu Jihlava se dělají vstřiky a vstřikovací čerpadla snad odnepaměti.. Dělali pro Bosch i za komunistů. Jestli se to tak jmenuje pořád, to nevím. Nejspíš to bude nějakej EngineSuperHyperPover a.s.

Tyhle starý typy vstřiků mají normálka v mototechnách. A ceny jsou opravdu v řádu stovek. Kolega loni kupoval sadu českých vstřiků do starýho Pažouta 405 1,9D. Já ropáka nikdy neměl a ani mít nebudu, takže jsem to nikdy neřešil.
Napsal: sob 13.12.2008 22:49
od kratal
Ahoj, koupil jsem compacta 318 TDS a zdá se mi že mám podobněj problém. Kolik máš najeto? Já mám na tacho 140 tkm ale asi to nebude pravda.