Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.11.2008 14:59
od motokarista
Zdravim, chtel bych se zeptat co rikate na 320d? Nejake reference na tuto motorizaci, nejake klady zapory. Nejake zkusenosti majitelu apod. diky
Napsal: sob 22.11.2008 15:27
od meme
Napsal: sob 22.11.2008 17:03
od MatyACS
zkus náš klubovej web...link mám v podpisu

Napsal: sob 22.11.2008 21:15
od pjotr
ktery motor u 320d mas na mysli?
Napsal: ned 23.11.2008 02:00
od motokarista
pjotr píše:ktery motor u 320d mas na mysli?
100kW
Napsal: ned 23.11.2008 10:59
od Killca
jak takovej srot muzete chtit, je to levny a nezravy auto, tak to chce kazdej, ale taky je kazdej druhej den tady na klubu odesla vaha vzduchu, turbo nebo cerpadlo
jeste bych pochopil ten novejsi 110kw nejakej lepsi rocnik, ale tohle je moc stary a uz to nefunguje jak ma, na slovenskym bmwklubu je to skoro kazdy tema ze se neco vy**alo na 320d

a to je pak turbinka za 20, cerpadlo za 5 az 15, vaha za desitku

jen prosim
Napsal: ned 23.11.2008 15:09
od pjotr
vetsina problemu je prave se 100kw. Ja mam zkusenost se 110kw a celkem spokojenost.
Prekvapil me rozdil pri svezeni mezi 100kw pred faceliftem a 110kw po nem. krome noveho motoru ma tuzzsi podvozek,mene posilovane rizeni,tuzzsi spojku.
Motor je podstatne lepsi,na diesel prijemnejsi zvuk,common rail funguje spolehliveji,ma vetsi zatah.lepsi chrakteristiku. nechal jsem ho pri 55tis km ochipovat,protoze v zakladu to zadny trhac asfaltu neni. 1500kg pohotovostni hmotnosti dela sve.
Jestli chces jen 320d,radeji neco pridej a kup 110kw.Ja s nim najel 80tis km a byl jsem spokojen(i s chipem). Doporucuji se projet v obou verzich a porovnat
Napsal: ned 23.11.2008 18:34
od gas
Taky jsem řešil naftu,ale nakonec jsem koupil benzín.Jestli nenajedeš ročně aspoň 25tis km tak si kup benzín a nemusíš nic řešit.

Napsal: ned 23.11.2008 23:18
od motokarista
a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
Napsal: ned 23.11.2008 23:58
od martilulin
Mam 2004,jel jsem v 2000 100kw,rozdil je jako mezi Ochcavkou 66kw a novym mondeem.110kw ma uplne jiny zvuk,nechrochta a snazi se i predjizdet,to starsi me nijak nezaujalo,nemluve o tom,ze mu ted zacalo tect cerpadlo.Jenze oprava je relativne levna,pry to necha pretesnit,jenze kdyz me odejde na CR podavaci cerpadlo,bude to suuupeer balik.CR je dobrej pokud jede a nezlobi.
Napsal: pon 24.11.2008 04:09
od Shelby
motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
Napsal: pon 24.11.2008 17:05
od motokarista
Shelby píše:motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....
Napsal: pon 24.11.2008 23:30
od Shelby
motokarista píše:Shelby píše:motokarista píše:a s 530d 1999 ma nekdo zkusenosti?
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....
zakoupeno v D s 206.000km a dvěma vadnými vstřikovači a dva už byli měněné v D
265tkm - výměna termostatu cca1300kč - origo bmw + udržba tzn.vodní pumpa a kladky s řemenem cenu už nevim
330tkm - výměna rotoru alternátoru(nějakej upadlej drát vevnitř -prý neopravitelné) + rovnou nový uhlíky když už to bylo rozebrané oprava 6000kč a podávacího čerpadla pod sedačkou řidiče, bylo už hlučné a jezdim stim po evropě, tak abych nikde nezůstal - origo s prací 8000kč
380tkm - výměna ramen, tyček řízení a stabilizaček na přední nápravě, všechno meyle (nebo jak se to píše) cenu si už přesně nepamatuju ale tuším že i s prací 11000kč
440tkm - pomocné podávací čerpadlo v nádrži - origo, cena i s prací cca 4200kč + čištění chladičů od much a doplnění klimy cca1000kč
510tkm - výměna samotného řemenu řemenu
aktuálně najeto 536000km, nepsal jsem jen brzdy, oleje, filtry, žárovky a vodu do ostřikovačů

jinak tu je opravdu vše vypsané
Napsal: úte 25.11.2008 01:46
od motokarista
Shelby píše:motokarista píše:Shelby píše:
mám s ní pár set tisíc najeto, co potřebuješ vědět?
jestli si mel nejake poruchy atd, to same co tady kluci pisou o 320d....
zakoupeno v D s 206.000km a dvěma vadnými vstřikovači a dva už byli měněné v D
265tkm - výměna termostatu cca1300kč - origo bmw + udržba tzn.vodní pumpa a kladky s řemenem cenu už nevim
330tkm - výměna rotoru alternátoru(nějakej upadlej drát vevnitř -prý neopravitelné) + rovnou nový uhlíky když už to bylo rozebrané oprava 6000kč a podávacího čerpadla pod sedačkou řidiče, bylo už hlučné a jezdim stim po evropě, tak abych nikde nezůstal - origo s prací 8000kč
380tkm - výměna ramen, tyček řízení a stabilizaček na přední nápravě, všechno meyle (nebo jak se to píše) cenu si už přesně nepamatuju ale tuším že i s prací 11000kč
440tkm - pomocné podávací čerpadlo v nádrži - origo, cena i s prací cca 4200kč + čištění chladičů od much a doplnění klimy cca1000kč
510tkm - výměna samotného řemenu řemenu
aktuálně najeto 536000km, nepsal jsem jen brzdy, oleje, filtry, žárovky a vodu do ostřikovačů

jinak tu je opravdu vše vypsané
za ty kilometry co najezdis to je dobre, takze asi spokojenost....ty jezdis prevazne dalkove cesty jak tak koukam.....a spotreba?
Napsal: úte 25.11.2008 23:59
od Shelby
8,1 L/100 ale zhruba 80% je najeto s těžkým přívěsem a když nejedu s přívěsem tak mám těžší nohu.. prostě spotřeba je o noze a ve městě jde taky dost nahoru, mimo město v klídku se lze dostat i k hodnotě 4,5l/100 - to už je ale extém, druhý extém je 10, přes tuto hodnotu se dostaneš jen v zasekaným městě, prostě normal je někde mezi 6,5-9
Mimochodem čtyřválcovou naftu bych v bmw nezkousl už jen kvůli kultivovanosti, zvuku potažmo použitelnosti v nízkých otáček (u čtyřválců obecně)