Stránka 1 z 1
Napsal: pát 21.11.2008 11:29
od machane
Tak to přišlo první problém!!! Bmw 318tds. Při volnoběhu se z motoru ozývá brutální klepání. Při jízdě nad 2000 otáček je klepání čím dál silnější a při sešlápnutí spojky to zaklepe intenzivněji a na pedálu cítím drncání. Zní to jako kdyby to jelo na 3 válce ale tim to není. Poradte prosím jestli s tím měl už někdo tu čest se seznámit na vlastní kůži. Setrvák je drahý jako prase tak chcu mít jistotu. Rozebírat budu až zítra ale případně kdyby někdo měl v garáži navíc dvouhmotový setrvák na 318tds dejte vědět dik moc.
Napsal: pát 21.11.2008 14:17
od machane
No tak prosím, jsem v koncích. Nikdo nemá tuto špatnou zkušenost? Možná to je něčím jiným než setrvákem ale čím?
Napsal: pát 21.11.2008 14:21
od Fx
No nejlepší máš, když to fakt rozebereš. Sundej setrvák, polož na zem a stoupni na něj a zkus se na něm točit. Měl by jít otočit ztěžka o cca 0,5 cm do každé strany. Pokud víc a půjde nějak lehčeji, je to špatný. Já jsem setrvák měnil před dvěma měsíci.
Napsal: pát 21.11.2008 15:37
od machane
A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš

)))
Napsal: pát 21.11.2008 15:42
od Fx
machane píše:A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš

)))
Já to za den dělal třikrát s tím, že u šestiválce je míň místa kolem převodovky. Tak si můžeš udělat obrázek...
Napsal: pát 21.11.2008 15:44
od Fx
Jo a doporučuju se vybavit dopředu novou závlačkou táhla řadící páky a trnem, o který se opírá páka vypínání spojky.
Napsal: pát 21.11.2008 17:15
od machane
Díky moc dám vědět jak sem dopadl.
Napsal: sob 22.11.2008 12:20
od Koto
machane píše:A obtížnost tohoto zákroku???? Myslím spíš čas strávený demontáží všeho ostatního kolem než se k němu dostanu? Protože K..VA jááá to dělat nebudu, ani oooočko neeenaaasaaadíííššš

)))
Práce na dvě, možno tři minuty. No když si největší blbec na světě tak pět.
Ale tohle kurva celýýý den!!!!

Napsal: pát 12.12.2008 14:29
od machane
Takže dvouhmoták jsem vyměnil, jak kluci říkali byla to otázka dopoledne. Jenže po nastartování ejhle žádná změna motor pořád vesele klepal. Nezbylo už nic jiného než myslet na to nejhorší a tak sem sundal vanu (to je celkem slušná šichta) a to nejhorší se potvrdilo

prasklina na klikovce

nechapu jak ale je tam. Takže ted mě čekají opravdu veselé vánoce v garáži. Alespon budu s jedním ze svých nejbližších.