Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 20.11.2008 03:30
od Fx
Tak mám první, i když zatím relativně drobný problém se svou 323i E36 r.v. 1996:

Když jedu na dvojku - trojku okolo 1800 otáček a přidám plyn, motor trochu cuká, jedná se o takový pohyb dopředu - dozadu. Při brzdění motorem na dvojku občas, ne vždy, dejme tomu z 2300 otáček po puštění plynu otáčky plynule padají k 2000 ot, tam se nějakou dobu drží a potom padají dolů až k volnoběhu a motor opět brzdí.

Této věci při brzdění motorem jsem si všiml až dnes, cukání při přidávání trvá cca 2 týdny. Prvně jsem myslel, že to je špatným benzinem, tak jsem dal V-Power Racing (z ukazatele cca ve čtvrtině nádrže do plna) a problém se zmírnil, ale pořád to není ono.

U toho padání otáček mě napadlo, jestli to není udržování otáček jednotkou kvůli řazení - u předchozího auta i při vytočení motoru na neutrál nad 2000 ot. se padání otáček okolo 1900 ot. zastavilo a po chvíli padaly dál, byl to standardní výrobcem zamýšlený stav. Ale když to samé zkusím u mé 323i na neutrál, ta hranice je někde okolo 1300 otáček.

Při jiných otáčkách to nedělá, všiml jsem si toho jen na druhý a třetí rychlostní stupeň, diagnostika Carsoft žádnou chybu nehlásí.

Tuší někdo, kde by mohl být problém? Nechci vysloveně zkoušet metodou pokus-omyl, nedostává se na to času.

Napsal: sob 22.11.2008 11:01
od zachy325
Fx píše:Tak mám první, i když zatím relativně drobný problém se svou 323i E36 r.v. 1996:

Když jedu na dvojku - trojku okolo 1800 otáček a přidám plyn, motor trochu cuká, jedná se o takový pohyb dopředu - dozadu. Při brzdění motorem na dvojku občas, ne vždy, dejme tomu z 2300 otáček po puštění plynu otáčky plynule padají k 2000 ot, tam se nějakou dobu drží a potom padají dolů až k volnoběhu a motor opět brzdí.

Této věci při brzdění motorem jsem si všiml až dnes, cukání při přidávání trvá cca 2 týdny. Prvně jsem myslel, že to je špatným benzinem, tak jsem dal V-Power Racing (z ukazatele cca ve čtvrtině nádrže do plna) a problém se zmírnil, ale pořád to není ono.

U toho padání otáček mě napadlo, jestli to není udržování otáček jednotkou kvůli řazení - u předchozího auta i při vytočení motoru na neutrál nad 2000 ot. se padání otáček okolo 1900 ot. zastavilo a po chvíli padaly dál, byl to standardní výrobcem zamýšlený stav. Ale když to samé zkusím u mé 323i na neutrál, ta hranice je někde okolo 1300 otáček.

Při jiných otáčkách to nedělá, všiml jsem si toho jen na druhý a třetí rychlostní stupeň, diagnostika Carsoft žádnou chybu nehlásí.

Tuší někdo, kde by mohl být problém? Nechci vysloveně zkoušet metodou pokus-omyl, nedostává se na to času.
to dela porad akorat na dalsi kvalty neni jiz takova akcelerace abys jsis toho vsiml.
jinak to same jsem resil a vymenil sjem svicky a palivovy filtr nic jineho by to nemelo delat a vyjde te to na cca 1200kc + -

Napsal: sob 22.11.2008 11:15
od Fx
Filtr mám doma připravenej a na svíčky jsem se stejně chystal...

Napsal: sob 22.11.2008 23:54
od zachy325
Fx píše:Filtr mám doma připravenej a na svíčky jsem se stejně chystal...
uvidis ze to bude ono!
drzim palce!!!!

Napsal: čtv 04.12.2008 16:22
od Fx
Tak zatím žádné novinky, není čas. Ale začal jsem tankovat Shell V-power racing nebo když není zbytí, tak N98 na RobinOilu a problém zmizel.

Takže určitě ten filtr a svíce udělám, měl jsem to v plánu preventivně, ale asi to byl sračkovej benzin.