Stránka 1 z 2

Napsal: pon 10.11.2008 12:04
od George_D
E36 328 Coupe

Takže muj problem, auto při jízdě zničehonic zdochlo, začal jsem řešením možných příčin.

Všechna rele a pojistky zkontrolovany - Funkční, zde bych měl dotaz, něco při klíčku na kontrolkách v motoru pod sánim bzučí, jsou cejtit vibrace i na sání, při odpojení relátka vedle relé palivové pumpy bzučení ustane. Otázka co je to za relé??? Je světle zelené(stejné jako od palivové pumpy) a jsou ve třetí řadě (od blatníku) Všude jsem na foru našel, že tam jsou relé 3 já mam jen 2, ale nevím co je to zač. (zkoušel jsem je i zaměnit, problem přetrvává) Mám podezření na ventil volnoběhu, ale rukama se tam nejde pořádně dostat a sání zatím sundavat nechci a prostě lehce bzučí a vibruje, před přeházenim s kastle do kastle jsem si toho nikdy nevšiml :wink:

Dále jsem šel po palivový pumpě, po otoční klíčku je na pumpě napětí a vypadá že tlačí, zda dává benzín zjistím dneska snad

Další věc byla svíčky, napětí jsem na vstupu na indučky jsem naměřil, zda hází jiskru opět zjistím dnes.

Mám spadeno i na imobilizer a s ním i otázka, pokud auto nastartuje, je stále imo v provozu?? Tedy kontroluje i klíč za jízdy?? Nebo jen při startu?? Auto zdochlo za jízdy, z ničeho nic.

No a další věci mě nenapadaj, auto jsem připojil na diag, smazal všechny chyby jednotek, které byly po kompletním přeskládání auta celkem jasný, po další diagnostice všechny jednotky OK a stále nenastartuje.

Startér točí a zbytek zjistim dnes, nějaké nápady?? Já už jsem trošku bezradnej, pokud to nebudou svíčky nebo pumpa :roll:

Napsal: pon 10.11.2008 12:12
od Spajky
Zkus odpojit váhu vzduchu, popřípadě bych normálně odpojil hadičky u pal. filtru a zkus nastartovat,stli ti pumpa opravdu dává benzín. Pak běž prostě po hadičkách a zkoušej ,stli ti jde do motoru benzín. Mně se něco podobnýho stalo týden zpět, byla to jen uvolněná hadička za pal. filtrem, nasálo to vzduch a šlo tam strašně málo benzínu, takže to nestartovalo a když už to chytlo,tak si musel mít přidanej plyn.

Napsal: pon 10.11.2008 15:03
od DC
podíval bych se, jestli ti neupadnula hlavní kostra motoru (drát mezi motorem a kastlí-u e36 nevim kde přesně je) - případně zkontroluj všechny kostry u motoru, to je dost častá příčina takovýdleho chování

Napsal: pon 10.11.2008 16:58
od homer01
zkusil bych jestli nemas vlhkost nebo vodu v ridici jednotce

Napsal: pon 10.11.2008 18:22
od Killca
immo by te nepustilo ani k otoceni motorem, pokud motor toci, tak zrejme bude i kostra v poradku

vedle elektro pumpy je rele jednotky DME, takze je mozna jednotka v haji, nebo jen konektory, jak pise homer, koukni pod kryci penu jednotky co tam s tim je

dale vyndej svicky a protoc motor jestli tam jde palivo, jestli jo, vadna elektrika, jestli ne, tak elektrika bude zrejme dobra, ale neco se vstrikama, tudiz jednotka, ventily a apodobne

a kdyz uz v tom bude, tak si pri startovani sahni na kabely od svicek, kdyz dostanes kopanec, tak to asi bezi :-D

Napsal: pon 10.11.2008 19:09
od DC
nerad bych kecal do větru, neb nevim jak přesně je to u m52, ale většinou bejvá svazek motorový elektriky kostřenej k motoru v oblasti sání - pokud tam nedrží 100% - třeba když to někdo zapomene přišroubovat, tak může nějakou dobu fungovat, ale může se uvolnit a pak se to projevuje přesně takhle, točí a nic

každopádně ověř i vše ostatní

Napsal: pon 10.11.2008 20:02
od kamikaze5100
Ahoj mě dělalo to same 1,8 ISO e36 a bylo to tim že se dostal prach při brouseni auta mezi řidici jednotku a elektriku a nechtělo to jed, všechny kontakty jsem prostřikal a auto chytlo na šup :wink:

Napsal: pon 10.11.2008 20:16
od Spajky
DC píše:nerad bych kecal do větru, neb nevim jak přesně je to u m52, ale většinou bejvá svazek motorový elektriky kostřenej k motoru v oblasti sání - pokud tam nedrží 100% - třeba když to někdo zapomene přišroubovat, tak může nějakou dobu fungovat, ale může se uvolnit a pak se to projevuje přesně takhle, točí a nic

každopádně ověř i vše ostatní

Já mám M52jku kostřenou z pohledu řidiče vpravo, u svodů, docela dobře viditelnou...nevim slti je na více místech

Napsal: pon 10.11.2008 20:29
od Hanz
to bzuceni dela ventil u nadobky s aktiv uhlim... kostra, volne kabely, EWS nesoulad, pokud jsi neprohazel uplne vse

Napsal: pon 10.11.2008 20:41
od DC
Spajky píše:
Já mám M52jku kostřenou z pohledu řidiče vpravo, u svodů, docela dobře viditelnou...nevim slti je na více místech
jedna věc je ukostření samotného motoru ke kastli a druhá věc je ukostření motorové elektriky k motoru, oboje musí být 100% jinak to dělá různě bordel

PS: má M52 čidlo otáček? jeho nezapojení u starších motorů dělá taky to samý -> točí, ale nestartuje

Napsal: pon 10.11.2008 21:45
od castro
btw kvuli volnoběžnýmu ventilu sundavat sání nemusíš, kdyby ses k nemu jeste porad chtel dostat. stačí vyndat airbox, klapku a dostaneš se k němu...

taky bych zkontroloval kostru řj.

Napsal: úte 11.11.2008 10:18
od George_D
Takže díky všem za rady, všechny doporučené varianty jsem zkoušel a stále nic až jsem na to přišel, možna budu za kokota, ale to je fuk. Problem je tedy takový, pumpa nedává benzín, nevím ještě jestli je v háji, to zjistim dneska. Tohle ale hlavní problém neni, v nádrži mám přes 1/4 a čerpadlo netlačí, po vyndání čerpadla jsem zjistil, že je na suchu, řikam si to je divný, nedalo mi to a oddekloval jsem i druhou půlku nádrže a čumim, že ta je skoro plná :wink: Takže problém nejspíš nebude nikde, jen v nádrži. Bud se při výměně v přepouštěcí trubce udělala bublina, nebo pokud je propojeno venkem je někde skříplá hadice. Zkůsím dotankovat do plné, pokud chytne, což čekám že ano. Pokud je v potrubí bublina, mělo by jí to snad vytlačit, pokud neni nevim ještě jak na to, každopádně je to dodávkou paliva. Killčo díky za info o imo, to jsem včera taky ještě zjistil, mam jeden klíč nenakodovanej a po startování tímto, ani neroztočí startér, takže dneska koupim do kanystru a snad to natočim a protáhnu, díky všem, každá rada dobrá, já už prolezl z elektriky snad uplně vše, a je pravda že když nádrž benál ukazovala, čekal jsem spíš problem v elektroinstalaci, ale když diag nic nenašla, mohlo to být jen palivo nebo zapalování, v nejhoršim jednotka, ale ta nic nehlásila, takže dnes to snad natočim, díky všem :wink: Jo a kostra motoru je OK i ukostření elektrických svazků, to už mě jednou vyškolilo, takže jsem na to koukal samo hned :lol:

Napsal: úte 11.11.2008 10:55
od DC
no tak to je dobrá prča

Napsal: úte 11.11.2008 11:42
od castro
nemáš v nádrži totok? :-) nějakej no_name vtípek...

Obrázek

Napsal: úte 11.11.2008 11:47
od George_D
castro píše:nemáš v nádrži totok? :-) nějakej no_name vtípek...

Obrázek

Nee nádrž se přahazovala taky za mojí, protože jsme nechtěli riskovat bordel a asi je někde něco špatně no :evil:

Napsal: úte 11.11.2008 14:29
od Speedy
přepouští se to vnitřkem, venku žádná hadice není. Na bublinu neveřím, spíš nějaký bordel.

Napsal: úte 11.11.2008 15:19
od George_D
Speedy: No na tu vnitřní hadici jsem šahal a je vcelku silná aby se jen tak zacpala, tak mi nenapada jakej bordel by to musel bejt aby ji zacpal a bublina je možná. Vem si, když vyndáš nádrž, postavíš a prakticky tim zrušíš samospád, bo ta hadice neni rovně ale je ohnutá, nahoře se muže zustat držet vzduch a nepustí zpátky palivo do druhý pulky(protože konec ty hadice je ponořen v druhy pulce nadrže a drží tlak), jako je to divny, ale věřim že je to i možny, jinak kua nevim proč mam půl nadrže prázdny, snad to dneska nastartnu a dotankuju do plný, pak se budu stresovat, kde mě nechá viset a budud připraven s kandákem :twisted: :lol:

Napsal: úte 11.11.2008 15:45
od castro
George_D píše:Speedy: No na tu vnitřní hadici jsem šahal a je vcelku silná aby se jen tak zacpala, tak mi nenapada jakej bordel by to musel bejt aby ji zacpal a bublina je možná. Vem si, když vyndáš nádrž, postavíš a prakticky tim zrušíš samospád, bo ta hadice neni rovně ale je ohnutá, nahoře se muže zustat držet vzduch a nepustí zpátky palivo do druhý pulky(protože konec ty hadice je ponořen v druhy pulce nadrže a drží tlak), jako je to divny, ale věřim že je to i možny, jinak kua nevim proč mam půl nadrže prázdny, snad to dneska nastartnu a dotankuju do plný, pak se budu stresovat, kde mě nechá viset a budud připraven s kandákem :twisted: :lol:
a neměl jsi už s tím jednou problém? viz tvůj údaj na BC o dojezdu a taky ti došel benzín tenkrát..

co nějaký to sítko co tam údajně je, prý se to umí zacpat bordelem...

Napsal: úte 11.11.2008 15:56
od George_D
castro píše:
George_D píše:Speedy: No na tu vnitřní hadici jsem šahal a je vcelku silná aby se jen tak zacpala, tak mi nenapada jakej bordel by to musel bejt aby ji zacpal a bublina je možná. Vem si, když vyndáš nádrž, postavíš a prakticky tim zrušíš samospád, bo ta hadice neni rovně ale je ohnutá, nahoře se muže zustat držet vzduch a nepustí zpátky palivo do druhý pulky(protože konec ty hadice je ponořen v druhy pulce nadrže a drží tlak), jako je to divny, ale věřim že je to i možny, jinak kua nevim proč mam půl nadrže prázdny, snad to dneska nastartnu a dotankuju do plný, pak se budu stresovat, kde mě nechá viset a budud připraven s kandákem :twisted: :lol:
a neměl jsi už s tím jednou problém? viz tvůj údaj na BC o dojezdu a taky ti došel benzín tenkrát..

co nějaký to sítko co tam údajně je, prý se to umí zacpat bordelem...

Jj přesně, už jsem s tim měl lehce problemy je možny že je zacpaná zkusim dotankovat a pokud to bude OK tak to zatim necham bejt a když vyjedu pulku a zustanu viset, snad to nějak vytáhnu bez vyndání nádrže :roll: Naposled mě to nechalo viset na jarnim sraze, měl jsem něco pod pul nadrže, obejl jsem na letišti 2 kola a najednou jakoby nebyl benzin a podle mě šlo 100% o podobnou věc asi to bude nějak zacpaný no, zajedu za mechošem, snad nevyhodil tu z M3 a kdyžtak bych je prohodil :wink:

Napsal: stř 12.11.2008 00:30
od George_D
Tak nakonec je mrtvý i čerpadlo, vrčí ale natahá :evil: