Stránka 1 z 1
Napsal: ned 09.11.2008 13:14
od xSAFA
Změním dotaz jelikož válečky sem již vyměnil... Nakonec sem zjistil že spodní prosakoval do skříně. Nicméně čekal jsem že se výměnou vyřeší následující problémy které spojka začala dělat zhruba měsíc zpátky ale nezměnilo se nic.
- Spojkový pedál v horní čtvrtině chodí naprázdno
- Při sešlápnutí spojky se začne ozývat šustění
Nevím jestli tyto dva prboléma mají spojitost ale hodně mě to štve zvlášť to první. Před tím bylo vše OK spojková sada byla měněna v červenci ta by měla být v pořádku. Napadá mě snad jedině že by v systému zbyl nějaký vzduch ale dělal jsem to pořádně a neměl by tám být navíc ten pedál chodí úplně stejně jako před výměnou což je divné...
A teď babo raď...
Napsal: ned 09.11.2008 15:10
od chrompacket
na ten pod pedalem je pristup zevnitr vozu...oddeklujes a mas ho na dlani... pracovni je na prevodovce, ale to je jasne..
Napsal: pon 10.11.2008 10:55
od xSAFA
Nikdo nic? Zajímá mě jestli je problém v odvzdušnění nebo to může být i něčím jiným?

Napsal: pon 10.11.2008 14:46
od Speedy
kdyz je spojka zavzdusnena, zabira uplne dole a nahore je to mrtvy. Pokud ti neco susti pri seslapnuti spojky,tak je to spojkovy lozisko, ktery se zacne tocit prave az kdyz spojku zmacknes.
Napsal: pon 10.11.2008 16:10
od mirin
Váleček spojky/na převodovce/se odvzdušňuje jinak než brzdy,kapalinu napouštíš přes váleček do hlavního válce. Jinak tam může zůstat vzduch.
Napsal: pon 10.11.2008 18:27
od Killca
huci spojkovy lozisko a nahore to mas mrtvy jak? jakoze ti to vubec netlakuje treba do pulky pedalu?
co sem koukal na odvzdusnovak na spojce dole, tak staci naplnit nadobku brzdovky a naslapavat spojku + odsroubovavat odvzdusnovak, neni to tak?!

Napsal: pon 10.11.2008 19:19
od xSAFA
Spojkovy ložisko je pár měsíců staré a začalo to ševelit až potom co začal blbnout pedál spíš mi připadá jakoby se ta lamela nevzdálila od přítlačáku dostatečně a trošku to po sobě furt pokluzovalo ale možná je to blbost. V horní čtvrtině je ten pedál prostě uplně mrtvej můžu s ním hýbat rukou je cítit že chodí jen samotný pedál. Myslím že bude problém v odvzdušnění dělal jsem to klasickou metodou nejdřív sem to prošlapal celý při otevřenym odvzdušnovaku a jak se kapalina protáhla tak pošlapat držet stiknuty - povolit a znovu a znovu ale je možný že tam zůstala bublina
Takhle by ot mělo jít ne?
Napsal: pon 10.11.2008 19:22
od xSAFA
mirin píše:Váleček spojky/na převodovce/se odvzdušňuje jinak než brzdy,kapalinu napouštíš přes váleček do hlavního válce. Jinak tam může zůstat vzduch.
To slyším poprvé na co by pak ten odvzdusnovak byl na tom spodním? A všude je psán postup stejný jako u brzd
Napsal: úte 11.11.2008 14:56
od Speedy
jde to obouma zpusobama, ale smerem odspodu nahoru je to jednodussi.
pokud by lamela neodepnula a trochu klouzala, tak by jis nemohl radit nebo hodne ztezka a urcite by jis to neslysel. spis bych to videl, ze se neco pokakalo v te spojce

Napsal: úte 11.11.2008 20:58
od mirin
Ten odvzdušňovák dole je na to aby se přez něj dal plnit váleček zespodu.
Napsal: stř 12.11.2008 08:00
od xSAFA
Tak vyřešeno včera sem to klasickým způsobem ještě několikrát pořádně odvzdušnil a už je to OK to ševelení taky mírně ustanulo už je to slyšet jen nepatrně ale s tím asi nic víc nevymyslím

Uvidíme co to bude dělat dál...
Napsal: pát 14.11.2008 16:26
od Marry
čau chlapi, tak že zas zapojim do nějakýho řešení problémů tím, že mam zas problém já. Mohl by mi prosím někdo přesně říct, kde se odvzdušňuje spojka u e36 is? kde to přesně je a jak to vypadá? Spojka mi pokažddé zabírá jinde, někdy dole, někdy až nahoře a někdy zprvu dole, pak mezera a pak zas nahoře. Díky moc
Napsal: pát 14.11.2008 16:51
od Foldas
je na boku převodovky na řidičové straně takový valeček s hadicou a nan něm je odvzdušňovák
díl 14
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... l-21_0059/
Napsal: pát 14.11.2008 17:04
od Marry
Napsal: pát 14.11.2008 19:56
od Killca
18tka je hlavicka toho odvzdusnovaku