Stránka 1 z 2
Napsal: stř 05.11.2008 12:00
od lou
Prosím o radu, klikovka je nastavená v HÚ, vačky jsem srovnal na zadních kostkách tak aby byly v rovině, nevím jestli to je správně protože hrany vaček 1 válce mají být přesně (podle
http://www.drvanos.com) naproti sobě, ale vačka sání je kousek níž, když je dám přesně naproti sobě tak zase zadní kostky na vačce nejsou v rovině, každopádně dík za všechny rady
Napsal: stř 05.11.2008 12:06
od libovka
Já to dávám aby ty kostky byli v rovině a auta fungujou jak maj.
Napsal: čtv 06.11.2008 00:05
od lou
To jsem přesně chtěl vědět, dík, ale jestli má někdo jinou zkušenost tak sem s ní
Napsal: čtv 06.11.2008 19:37
od Pete
kostky do roviny a jen na pist v horni uvrati bych nespolehal, jistota je trn do prevodovky, stačí odpojit koleno pred sacím mostem a dostanes se tam.
Napsal: pát 07.11.2008 00:20
od lou
Trtn do převodovky? Fakt nevím kde, můžeš mi to nějak blíže popsat pls. Když jsou rysky naproti sobě (řemenice a nálitek na bloku motoru) tak je HÚ 1 válce, nebo to může být jinak?
Napsal: pát 07.11.2008 08:23
od libovka
Pod startérem je díra kterou se strká kolíček do strváku aby se ti motor nepootočil.
Napsal: pát 07.11.2008 15:03
od joko020
libovka píše:Pod startérem je díra kterou se strká kolíček do strváku aby se ti motor nepootočil.
Na spresnenie:Ta diera byva zaslepená modrym stuplom (zatkou)

Strcis tam 8 vrtak.
Napsal: sob 08.11.2008 00:34
od lou
Up
Napsal: úte 27.01.2009 11:39
od lou
Up
Napsal: čtv 29.01.2009 02:53
od Killca
stale to jeste nemas?
Napsal: sob 31.01.2009 00:40
od lou
No mám, jezdím s tím ale nemá to ten výkon co to má mít, tak jestli by to nemohlo být tím nastavením vanosu. Podle
http://www.drvanos.com se mají vačky na prvním válci zrcadlit přesně naproti sobě pod nějakým úhlem 45 stupňů ale když jsou zadní kostky v rovině tak vačka sání na prvním válci je vždycky o něco níže než výfuková vačka, tak teda nevím čeho se chytit

Napsal: sob 31.01.2009 00:47
od chip
Tak to máš nějaký divný vačky ne? Přece HU pro první válec, vzadu kostky , že maj všechny stěny rovnoběžně a vačky směřujou šikmo nahoru k sobě.
Napsal: ned 01.02.2009 00:23
od Mirda328
no tak zacnem....
vyndat zatku pod starterem zaaretovat setvak
1.pist musi byt v HU nasadis vacky a retez, plosky vacek musi byt rovnobezne a kolmo k plose hlavy je na to pripravek ale muzes si pomoci jinym kolmym predmetem
pokud mas m52 mas i vanos a proto ti to podle me nejede!!
takze nastav tohle a pak zkontroluj vanos a spojku na vanosu
(vzdy pouzij nove srouby) srouby se utahuji presne dle prirucky !!!
zkontroluj okrouzek na vanosu nebo vymen za novy (ten gumovy co ti drzi tlak oleje)
no dal postupuj dle navodu dr vanos je to vse popsano... a je to odskousene
pak vemes pripravek a nebo jinak si vypomuzes a na tocis obe vacky po smeru rucicek(ozubena kola na doraz ale vacky jsou zaaretovany stale kolno k hlave)
pote nasadis dosebe ozub kola vanosu nastav to presne jak rika Dr.vanos
a pokud nezapadne na 1.zub , tak s max citem pootacis protismeru rucicek jak mile zuby zapadnou,nasadis utahnes .....atd
pokud mas 2.8 a jedes porovine das 5kvalt tak se se motor musi rozjet od 700ot/min uplne krasne plynule a musi to zabrat
jinak je neco blbe

preji hezky den
Napsal: ned 01.02.2009 00:27
od Mirda328
odskouseno na mem motoru a jede to tak ze pretocim tachometr az do nejakejch nesmyslu

Napsal: ned 01.02.2009 12:31
od lou
Hezky napsáno, dík moc. Když jsem to skládal tak jsem udělal snad všechno co píšeš, kromě toho kolíku na aretaci (nastavoval jsem HÚ 1 válce podle rysky na řemenici, možná v tom bude ta zrada), šrouby a ten o kroužek jsem taky neměnil.
Je to 2.8 m52 vanos, ale tak líná mrdka

, a to už jsem na tom měnil kde co, tak už fakt nevím, zkusím to ještě s tím trnem.
Tak mě ještě napadlo co třeba snímače vačky a kliky, diag je bez chyby, ale co když snímače fungují jen napůl, je to možné?
Napsal: ned 01.02.2009 13:59
od Kami1
Merils komprese?
Napsal: ned 01.02.2009 14:37
od Mirda328
snimac bud funguje nebo nefunguje, podle me nas spatne nastaveny vanos jestlize ti to predtim jelo a ted ne..... ono kdy bys mel blbe kliku vuci vackam tak bys uz nejspis urazil ventil
pri nastavovani vanosu je potreba dodrzet to presne pootoceni tech ozubenych kol vuci vackam (ty srouby co jsou na vackach se utahuji nakonec myslim) a ten kalich s sikmym ozubenim musi byt v poloze jak rika dr. vanos

jinak to nepojede ona dost mozna se ti ta vacka noc nehybe......proto to asi moc nejede jina moznost straty vykonu je tim ze mas v blbe pozici prisroubovany ozubeny kola rozvodu vuci vackamikdyz mas vacky rovne a dalsi vec je ze tan retez pri montazi musis napinat ale na to ti staci jen nasroubovat napinak retezu....
Napsal: ned 01.02.2009 14:41
od Mirda328
Kami1 píše:Merils komprese?
jo jinak me napada co si stim vubec delal?
jestli jsi mel hlavu dole dals spravny tesneni? jestli nemas moc tlusty tesneni ale i stim by to jelo celkem rozume......
spis ty vacky protoze v momente kdy je nemas prene stracis na kompresi v urcitem miste
ona dalsi optazka je zda jsi ztratil pouze kroutak dole a nahore tojede nebo jak?
Napsal: ned 01.02.2009 16:12
od lou
Kompresi jsem neměřil. Za ten rok co ho mám tak to jezdí pořád stejně na prd, hlavu jsem dole neměl.
Prodávající tenkrát tvrdil že byla venku klika ale z jakého důvodu to už nevím. Měnil jsem tam váhu, teplotní čidla, svíčky, filtry, atd.,no o neco to jelo líp ale na 2.8 je to málo.
V celém rozsahu otáček to jede stejně jako by ten vanos nezapnul. Když jsem měl vanos venku tak jsem zkoušel připojit na 12v a pastorek s drážkovým kolečkem vyjížděl pomalu, je to dobře nebo špatně?
Napsal: ned 01.02.2009 20:47
od Pete
Kdyby byl spatne nastavenej VANOS tak to ukaže diagnostika, me to take ukazalo a to jsem mel malou odchylku, protoze jsme nezaaretovali setrvak .A na normalni jizde jsem to zrovna nejak nepoznal. Po novem nastaveni OK.
Nechapu ze to tahle v celem spektru nahouby a diag. nic neukaze.Co lambdy ? nejsou prohozene ? nic co nebylo jmenovane me nenapada

JInak komprese je zaklad!