Stránka 1 z 1
Napsal: pon 20.10.2008 15:14
od shwaaraa
Cau.
Mam moznost koupit e46, rv2004, ma mit najeto necelych 80.000km. Zarazi me ale, ze leve predni svetlo ma docela dost popraskany kryt. resp. ze v plastovem krytu jsou male 1-2mm dlouhe prasklinky. Prave je na tom lepe. Udajne od kaminku pri tomto najezdu. Je to u e46tek normalni?? Jinak auto nevypada nejak opotrebene, ale v servisce ma jediny zaznam v 19.000km....
Napsal: pon 20.10.2008 21:22
od Killca
za skoro 5 let ze by mela jen 80tisic?! to se mi nezda, kdyz ja sem chudej student a najedu 40 rocne a dnesni petilety auta maj kolem 160, to sklo by tomu asi spis odpovidalo, ale jako stat se muze ledacos, kdyz to hodne omlatis, tak to muzes mit nakruply i po deseti kilakach ze jo, takze to shrnem, ano, muze to byt normalni, moc velkej problem to nebude, ale chapu ze se ti ta estetika mozna nezda no
nebo auto je projezdeny hodne, bylo bourany na pravou stranu a svetlo je napravo novy

a stoceny kilaky

a falesna serviska

Napsal: pon 20.10.2008 21:26
od JIP
Killca píše:za skoro 5 let ze by mela jen 80tisic?! to se mi nezda, kdyz ja sem chudej student a najedu
40 rocne a dnesni petilety auta maj kolem 160, to sklo by tomu asi spis odpovidalo, ale jako stat se muze ledacos, kdyz to hodne omlatis, tak to muzes mit nakruply i po deseti kilakach ze jo, takze to shrnem, ano, muze to byt normalni, moc velkej problem to nebude, ale chapu ze se ti ta estetika mozna nezda no
nebo auto je projezdeny hodne, bylo bourany na pravou stranu a svetlo je napravo novy

a stoceny kilaky

a falesna serviska

Jako chudý student si můžeš dovolit vyhodit 100 000,- ročně jenom za benzín?
Napsal: pon 20.10.2008 21:51
od honsska
ty prasklinky nejsou od mechanickeho poškozeni,ale od žárovky ktera plast ohřiva,pokud nekdo použiva predepsanou vatáž žarovek tak se problem ukaže až v dobe kdy už řešime jine veci než prasklinky ve svetlech

,muj nazor-nevhodne použite žarovky a nadbytečne teplo od vataže žar..tim padem xenony a jejich kryty tim netrpi(ale nikdy jsem to nezkoumal)ale teplota je tam minimalni.

Napsal: pon 20.10.2008 21:58
od Killca
JIP píše:Jako chudý student si můžeš dovolit vyhodit 100 000,- ročně jenom za benzín?
taky nemam co zrat a bydlim u rodicu

ale za tu jizdu to stoji
Napsal: pon 20.10.2008 22:06
od CZAirwolf
Killca píše:JIP píše:Jako chudý student si můžeš dovolit vyhodit 100 000,- ročně jenom za benzín?
taky nemam co zrat a bydlim u rodicu

ale za tu jizdu to stoji
Ty toho vzdy nakecas co

Napsal: pon 20.10.2008 23:45
od Spajky
killča dej si facku a až příjedeš, dáme rošambo a začínám
Napsal: úte 21.10.2008 00:05
od Killca
no jen pro uplnost, auto sem kupoval na 248000km cerven 2007, na 278000 sem odpalil budiky a dal jiny a na tech sem najel doted pres 10tisic, takze kolem 290 tisic mam, tak ok no, za rok sem najel asi 30-35tisic, trosku sem to pretah, to je pravda, ale to nemeni nic na faktu, ze prachy byly, jsou a budou a jeste nas prezijou, takze utracet utracet utracet
spajku, uz se zacinam tesit na palubicku

se vozeru jak slivka v kadi

Napsal: úte 21.10.2008 00:27
od Spajky
Killca píše: ze prachy byly, jsou a budou a jeste nas prezijou, takze utracet utracet utracet
amen
Napsal: úte 21.10.2008 00:35
od cetronix
je to ještě jinak já je měním co půl roku.. naštěstí jsem platil jen první pár - po všech možnejch výzkumech mi bylo řečeno, že za to může voda do ostřikovačů Shell - je hodně koncentrovaná a plast po ní ztrácí průžnost - pak už stačí jen kamínek a je to - a solution bylo odpojení ostřikovačů světel, kde se stejně věčně mrdaj teleskopy a pak víc nacpeš do ostřikovačů než do nádrže

takže tak
maj s tím hodně problémů u X5, tak dělaly průzkum a něco na tom asi bude, protože já kupoval skoro vždy Shell narozdíl od předchozí majitelky..

Napsal: úte 21.10.2008 08:08
od shwaaraa
honsska píše:ty prasklinky nejsou od mechanickeho poškozeni,ale od žárovky ktera plast ohřiva,pokud nekdo použiva predepsanou vatáž žarovek tak se problem ukaže až v dobe kdy už řešime jine veci než prasklinky ve svetlech

,muj nazor-nevhodne použite žarovky a nadbytečne teplo od vataže žar..tim padem xenony a jejich kryty tim netrpi(ale nikdy jsem to nezkoumal)ale teplota je tam minimalni.

To auto ma xenony

Napsal: stř 22.10.2008 00:44
od Beefeater-64
Praskliny v prednich krytech svetlometu u xenonu je normalni. Dela to vsem E46 a zalezi jen kolik ma svetlo nasviceno, jak casto ostrikujes skla, jakej je to vyrobce a co pouzivas za kapalinu na ostrikovani. Novej kryt te stoji cca 1800 tesneni cca 500 takze kdyz vymenis tak ses v klidku. Horsi je to na E60 apod kde se musi menic cely svetlo.
Napsal: stř 22.10.2008 05:14
od bmwfil
A taky to muze být mlácením deklu od motoru - pokud s ním někdo párkrát třískne, tak to taky praská...
