Stránka 1 z 3

Napsal: pon 20.10.2008 14:29
od Fikop
Jakou životnost má nová visco spojka u E36ky??? A komu ještě funguje jak má??? Podle mě spíš většině lidí nefunguje, asi jako mě.....

Napsal: pon 20.10.2008 15:23
od disgorge13
Visco spojka ma zivostnost nasledujici - bud je v poradku nebo neni :D

otestovani na miste - dej pred ledviny nejekej papir nebo deku
zapni motor cca na 5min v 3ot/min
jestli sepne a motor se uchladi je vse v poradku (pripade ze to teplota pujde nahoru bude spatna)

nechapu proc pises ze lidem nejde - to by se moc motoru nechladilo
vymena zabere cca 15min prace
tady je
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Napsal: pon 20.10.2008 16:40
od xSAFA
Já ji měl v háji a motor se stejnak uchladil i při popojíždění v koloně...Nicméně dal jsem novou pro dobrej pocit :wink:

Napsal: pon 20.10.2008 18:48
od rob2fab
xSAFA píše:Já ji měl v háji a motor se stejnak uchladil i při popojíždění v koloně...Nicméně dal jsem novou pro dobrej pocit :wink:
asi tak!ja nevim co je za paniku s tou viskou,kdyz mas pruchodnej chladic neolámanou pumpu,a v poho termostat(což jsou asi tisickrat duležitejší veci),tak muzes jezdit i bez vrtule..klidne vam to ukážu. a kdyz mas jednu s tech veci v riti tak te stejne viska nezachrání!!delam s bmw 15let...skušeností

Napsal: pon 20.10.2008 20:14
od Fikop
disgorge13 píše:Visco spojka ma zivostnost nasledujici - bud je v poradku nebo neni :D

otestovani na miste - dej pred ledviny nejekej papir nebo deku
zapni motor cca na 5min v 3ot/min
jestli sepne a motor se uchladi je vse v poradku (pripade ze to teplota pujde nahoru bude spatna)

nechapu proc pises ze lidem nejde - to by se moc motoru nechladilo
vymena zabere cca 15min prace
tady je
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Hmm, zajímavý ůdaj o délce životnosti :D jako bych se neptal.... :P

Vím že hodně lidem nejde, vím že ani mě nejde....to že dokáže roztočit vrtulu neznamená že se při ohřáti na teplotu kdy má sepnout natvrdo sepne!....Navíc když stoupne teplota vody, tak se spíná i el.vrtule, která to uchladí, proto většina lidí neřeší néé 15min práce ale 3500kč.... Hlavní otázka zněla, jakou životnost má visco spojka, jestli je to opravdu tak nutná investice když bude např. za 2 roky zase v prdeli...

Napsal: pon 20.10.2008 20:49
od Maikl
já ji mám asi v riti, viz BigBmw 2007 (novej chladič) :lol:

Napsal: pon 20.10.2008 21:06
od Pacey
pokud je vsechno ok tak by to opravdu melo chodit i s K.O. viskou... ale myslim ze 3500 za visku nejsou zrovna vyhozeny penize..

Napsal: pon 20.10.2008 21:07
od Pacey
oni ji tam nedavali pro nic za nic, ze jo...

Napsal: pon 20.10.2008 21:15
od rob2fab
Pacey píše:oni ji tam nedavali pro nic za nic, ze jo...
jo treba serpentyny v HR 55na slunku s karavanem na kouli..je asi užitečná.proste extreme

Napsal: pon 20.10.2008 21:42
od disgorge13
Odpoved na zivotnost visco spojky neni mozna ....
to je jako kdyz se nekoho zeptam kolik vydrzi lozisko na kardanu

v bmw asi vedi proc ji tam davaji ...ono potom je ve 250tiskm testeni u 6valce v riti a nikdo nevi proc ....
tak tohle muze byt duvodem

Napsal: úte 21.10.2008 09:51
od Mirda328
rob2fab píše:
xSAFA píše:Já ji měl v háji a motor se stejnak uchladil i při popojíždění v koloně...Nicméně dal jsem novou pro dobrej pocit :wink:
asi tak!ja nevim co je za paniku s tou viskou,kdyz mas pruchodnej chladic neolámanou pumpu,a v poho termostat(což jsou asi tisickrat duležitejší veci),tak muzes jezdit i bez vrtule..klidne vam to ukážu. a kdyz mas jednu s tech veci v riti tak te stejne viska nezachrání!!delam s bmw 15let...skušeností
to mas sice pravdu ze to uchladi ale ne v momente kdy je 45 stupnu a stojis v kolone a jeste do kopce

Napsal: úte 21.10.2008 10:02
od Butch5
Novou Whisku na E36 prodavam za 1600,- , tak zadnou paniku a objednavejte :lol:

Napsal: úte 21.10.2008 14:23
od xSAFA
mirda2 píše:to mas sice pravdu ze to uchladi ale ne v momente kdy je 45 stupnu a stojis v kolone a jeste do kopce
:lol: :lol: No jasný a na vozíku vezeš Titanic :) V normálním provozu i když je letní mega hic a popojizdis v koloně tak mi nefunční viska nikdy nezpůsobila to že by se auto přehřálo... Ale jak říkám koupil jsem novou ale ne z důvodu její absence ale spíš z důvodu ať mám vše OK a můžu mít dobrej pocit.

Napsal: úte 21.10.2008 17:11
od miloshm
xSAFA: Tak to jsi měl asi docela štěstí. Mě se totiž motor v předchozím autě při nefunkční visce a popojíždění v koloně začínal přehřívat - ručička teploměru začala po chvíli stoupat (po montáží nový viskospojky už se to nikdy neopakovalo). Než se něco stalo, tak se kolona naštěstí rozjela.

Napsal: úte 21.10.2008 18:38
od myrryn88
Butch5 píše:Novou Whisku na E36 prodavam za 1600,- , tak zadnou paniku a objednavejte :lol:
tak tomu rikam kvalitni cena kurnik,budu v blizke budoucnosti urcite jednu potrebovat :wink:

Napsal: úte 09.06.2009 21:55
od bobosnow
Mam taky dotaz: Já tu viscu mam taky v háji ale ne že by mi nešla, ale jde mi pořád a to už při prvnim nastartování a roztáčí se podle motoru takže to funí jako kráva a už mi to pěkně deptá :x proto se chci zeptat jak to vlastně funguje ta visco spojka páč jak sem zjistil tak tam žádný čidlo a podobný věci nejsou u toho. A kde je nejlevnější sehnat na M42. Díky

Napsal: čtv 11.06.2009 15:32
od MadMaxII
Resil tu nekdo nahradu visco spojky el. ventilatorem a termospinacem(jako je to napr. u filcek)?

Je to totiz podstatne efektivnejsi nez visco spojka, nejen ze se motor drive ohreje ale chlazeni kapaliny se zapina jen pri prekroceni s v rpubehu jizdy coz proste visco spojka neumi, a troufam si tvrdit ze tuhle "upravu" zvladne i mene zrucny clovek(tedy i ja), maximalne muze mit nekdo problem s dvouma draty tj. "0" a "+", cidlo se zapoji do serie pres rele...

Napsal: čtv 11.06.2009 15:39
od PetacekBE
bobosnow píše:Mam taky dotaz: Já tu viscu mam taky v háji ale ne že by mi nešla, ale jde mi pořád a to už při prvnim nastartování a roztáčí se podle motoru takže to funí jako kráva a už mi to pěkně deptá Mad proto se chci zeptat jak to vlastně funguje ta visco spojka páč jak sem zjistil tak tam žádný čidlo a podobný věci nejsou u toho. A kde je nejlevnější sehnat na M42. Díky
JJ taky to mám tak,jak Ty píšeš - mne taky fučí pořád,auto se pomalejc zahřívá... A myslím si že ta vrtule i ovlivnuje výkon a dosti i spotřebu - je to jako zaplá klima v podstatě :(

Napsal: čtv 11.06.2009 16:41
od Richardos
Já nechápu, co řešíte, prostě kupte novou viscu a namontujte. Až jednou v největšim pařáku člověk chytne kolonu (zvlášť např v 1,8, která saharu nemá), tak asi neni příjemný odstavovat auto a čekat, jako dřív u škodovek. Naopak pokud je sepnutá furt, tak to asi taky nedělá dobrotu pro to uložení a náhon vrtule... A kecy typu, že není potřeba, že se auto uchladí samo bez náporu chladnýho vzduchu na chladič jsou fakt mimo. 8O

Napsal: čtv 11.06.2009 18:05
od Brody
Tak jak ta vrtela ma vlastne poradne fungovat.U 316ky se mi toci vrtule u chladice porad, od nastartovani az po zhasnuti motoru.
U 328mi nevim.Jeste jsem nekoukal