Stránka 1 z 1
Napsal: stř 15.10.2008 21:46
od Fox
Je mi jasný,že je to neustále dokola omílaný téma.Ale chci si koupit sportovní podvozek na 6-vál.Tak se chci zeptat na pár zkušeností s nim.
1.Kolik je dobrý snížení,aby se s tím dalo normálně jezdit bez proražený vany.Taky třeba v zimě...Mě by se líbilo 60/40.Měl jsem to na tříce a šlo to.
2.Stačí pevnej,nebo to chce stavitelnej?
3.Jakej podvozek je ideál.Kámoš má RSo a HP sporting stavitelný.U nás je na to i servis a repas.Má je někdo na i na BMW?Přemejšlel jsem i nad pevnym H&R,nebo stavitelnej Supersport,ale nevim jak je na tom s kvalitou..Chtěl bych se vejít tak do 18000kč

Napsal: čtv 16.10.2008 08:07
od JIP
Do 18000,- by ses vešel i s pevným KW od Šenkýře.
Já jsem dal pevný -40/-30 Supersport (8500,-)a velká spokojenost(je dostatečně poddajný malým nerovnostem, ale přitom pevný v zatáčkách. Čím rychleji jedu, tím líp funguje), s nižším bych už nenajel k baráku a měl bych furt strach, že něco někde urvu.
Doporučuju přijednom vyměnit i horní uložení tlumičů(komplet od Meyle kolem 3000,-), silentbloky a čepy obou náprav(kolem 2000,-). Nejdřív by chtělo zkontrolovat, které už jsou opotřebované. Já jsem měnil i tyčky řízení (obě cca 2000,-)a dával jsem M3 siletbloky(700,-), tak doufám, že do toho nebudu muset zas nějaký pátek vůbec hrabat, ale s 18´ koly to prý vydrží stejně maximálně 20 000km.
Napsal: čtv 16.10.2008 12:25
od ekofresh
Komplet podvozok VOGTLAND Autosport GmbH za 269 eur je podla mna velmi vpohode.
50mm/30mm
http://cgi.ebay.de/VOGTLAND-SPORTFAHRWE ... m153.l1262
Napsal: čtv 16.10.2008 16:09
od _peper
To bude asi hodně muziky za málo peněz

Napsal: čtv 16.10.2008 16:19
od Brody
Mam od firmy H&R -40 -15 a jsem zatim max spokojenej.Daval sem za nej asi 14000Kc.S kombinaci 17tek kol to sedi jako pribyty,jeste uvidim co to bude delat na zimakach 15kach.Mozna bych nekde nasel jeste i odkaz odkud sem to objednaval.

Napsal: čtv 16.10.2008 16:52
od kamikaze5100
JIP píše:Do 18000,- by ses vešel i s pevným KW od Šenkýře.
Já jsem dal pevný -40/-30 Supersport (8500,-)a velká spokojenost(je dostatečně poddajný malým nerovnostem, ale přitom pevný v zatáčkách. Čím rychleji jedu, tím líp funguje), s nižším bych už nenajel k baráku a měl bych furt strach, že něco někde urvu.
Doporučuju přijednom vyměnit i horní uložení tlumičů(komplet od Meyle kolem 3000,-), silentbloky a čepy obou náprav(kolem 2000,-). Nejdřív by chtělo zkontrolovat, které už jsou opotřebované. Já jsem měnil i tyčky řízení (obě cca 2000,-)a dával jsem M3 siletbloky(700,-), tak doufám, že do toho nebudu muset zas nějaký pátek vůbec hrabat, ale s 18´ koly to prý vydrží stejně maximálně 20 000km.
Ahoj taky jsem měl už 2 auta postavene na supersportu 40/30 a max spokojenost je to dobrej podvozek a za hodně dobrou cenu
Par lidi mě ho nedoporučovalo ale myslim že to byly zrovna ti kteři ho nikdy neměly
Takže přeju at vybereš dobrej

Napsal: čtv 16.10.2008 18:04
od Fox
Dík za tipy.Je jasný,že sem nad tim supersportem přemejšlel-je levnej a hodně lidí na něj má kladnej názor,ale právě sem se ho bál když je levnej.Ale pokud je v poho,tak do něj asi pudu,aspoň budu mít peníze na další věci
Co stavitelnej od Supersportu?
Jaký silentbloky dou tam z Mka?
Napsal: čtv 16.10.2008 19:25
od paveld
Supersport je dobrej dokud funguje... jedinnej jeho problem je ze moc dlouho nevydrzi fungovat. Me uz na auto nesmi

.
Napsal: čtv 16.10.2008 20:31
od Brody
Tez sem uvazoval o supersportu,ale po par ohlasech sem od neho upustil a koupil to H&R-ko
tak nevim no
Napsal: čtv 16.10.2008 22:21
od paveld
Když už se to tu řeší, taky se sem přiseru

. Cca po vánocích bych taky chtěl koupit nový podvozek a hlavní požadavek mám aby dlouho vydržel, ale zároveň bych rád tvrdej podvozek...tohle si trochu možná protiřečí, ale i tak, jaký kdo máte zkušenosti? Já zatím uvažuju buď o origo m-tech, HR a nebo D2...
Napsal: čtv 16.10.2008 22:27
od Brody
no ja jsem prozatim spokojenej s tim HR-kem,ale asi origo M-tech je asi nejlepsi reseni.Ale nevim treba jsou i lepsi
Napsal: čtv 16.10.2008 22:40
od paveld
Ja s ani jednim zadnou zkusenost nemam, ale myslim si, ze treba HR bude urcite tuzsi jak origo a kvalitni taky... ale tezko rict jak dlouho vydrzi.
Napsal: čtv 16.10.2008 23:07
od Huska
Supersport nekupuj pokud najezdíš víc km ročně.. osobně jsem ho neměl protože mám origo Mtechnik + KYB tlumiče .. ale na obou autech co jsme ho montovali vydržel necelých 30tis km....
nový byl dobrý ale výdrž nic moc
stavitelný podvozky nemají téměř smysl .... neznám nikoho kdo by to nastavil jednou víc než třikrát ... jednou po koupi .. pak zvednutí na zimu a na jaře naposledy dolů .... reálně nastavení stojí tolik peněz že se nevyplatí z důvodu nutnosti nastavení geometrie... jinak je to pouze o designu nikoli o jízdních vlastnostech
Napsal: pát 17.10.2008 00:03
od Auto-Fren
BILSTEIN B10 Power Kit

Napsal: pát 17.10.2008 07:18
od JIP
Supersport -40/-30

A jestli vydrží 30000km, tak prostě za 2 roky koupím další za 8500,- a stejně budu muset znova dělat čepy, silentbloky a kosti

.
Napsal: pát 17.10.2008 10:35
od beann
no ja mam v predu Weitec -50(pruzina+tlumic) a vzadu tlumic Weitec + stavitelna pruzina KW. snizeni na zadku nevim, odhaduju na cca 30-40 mm. mam ho tam asi 5000km a funguje spolehlive. zaroven sem delal cepy vsechny Febi a silace Moog a to i vzadu.
auto je tuhy a sedi.
Napsal: pát 17.10.2008 18:39
od Fox
Tak nejspíš zkusim i přes nedoporučení ten Supersport.Já toho za rok zas tak nenalítám a jak říká JIP,pokud vydrží 30000km,tak to budu spokojenej.Co byste taky chtěli za 9000kč.
Měl jsem třícu,na ní HR a v poho,akorát tady u nás "na vesnici" to bylo dost tvrdý na normální ježdění.Ale na pěknym asfaltu seděla jek přibitá

Napsal: pát 17.10.2008 20:22
od zool
Napsal: pát 17.10.2008 20:40
od Akym
ja KW VARIANTA2 stelovatelna vyska i tuhost.a naprosta spokojenost

ale za kvalitu se bohuzel plati kdyz tady ctu ze supersport stoji nakych 8000 tak bych za to kw mohl mit 5sad supersportu

na jaro,leto,podzim,a na
zimu

Napsal: pát 17.10.2008 22:32
od Fox

Tak to abys ho využíval aspoň na okruhy.Jinak na normální ježdění je zbytečnej...