Stránka 1 z 1
Napsal: úte 14.10.2008 10:57
od habitat
Zdravim,
chtel bych se zeptat nekoho zkusenyho, co vsechno by bylo potreba v pripade, ze bych se rozhodnul vymenit motor M50B20 bezvanos na svoji E36 za M52B28 s vanosem. Jestli by se to vubec vyplatilo a zhruba jaky naklady bych mel zhruba cekat.
Diky moc
Napsal: úte 14.10.2008 11:11
od ekofresh
Skus skor M50B25 bez vanosu.
A oplatit sa to urcite neoplati. Predaj a kup nove.
Napsal: úte 14.10.2008 12:10
od Francis
Chceš-li to udělat poctivě, tak budeš potřebovat nejen motor a motorovou elektriku s řídící jednotkou a MAFem, ale i komplet výfuk, převodovku, diferák, přední brzdy, chladič, ... Vlastně celý "spodek" auta.
Vyplatí se to co už ti tu radili, prodat 320 a koupit 328. Vyjde to levněnji a je to rychlejší a bezbolestné.
Napsal: úte 14.10.2008 12:57
od CZAirwolf
A v pripade dvouapulitra vanosu za 2.8 ?
Napsal: úte 14.10.2008 13:14
od Speedy
CZAirwolf píše:A v pripade dvouapulitra vanosu za 2.8 ?
Tam staci prehodit spojku za 240mm prumer a motor. Zbytek by mel pasovat, jenom ti u 2,8 nebude fungovat ASC.
U 2litra je problem, ze ma slaby brzdy vzadu a malej diferak. Ale opet se to da, otazkou je, jestli to ma cenu dat za motor 20k a 10k za prestavbu plus dalsi penize.
Napsal: úte 14.10.2008 21:30
od CZAirwolf
Speedy píše:CZAirwolf píše:A v pripade dvouapulitra vanosu za 2.8 ?
Tam staci prehodit spojku za 240mm prumer a motor. Zbytek by mel pasovat, jenom ti u 2,8 nebude fungovat ASC.
Duvod nefunkcnosti ASC popr. ASC-T ? Je mozne zprovoznit ? Fakt tam neni jinak co menit ?
