Stránka 1 z 1
Napsal: sob 04.10.2008 20:15
od DominikB
Viacero ludi na fore pise, ze pretocit E36/E46 sa im za beznych okolnosti ani nepodari.
Ja mam praveze opacnu skusenost. S uplne novymi pneu BS Turanza (225/45/17) (najazdene 1500 km) sa pretocim aj v meste na malych zakrutach, hocikedy, kedy chcem.
Rozmyslam teda, ci som
1. zly vodic (na zadny nahon jazdim prvykrat, len 2 mesiace)
2. dobry vodic
3. je to tiez podmienene silou motora - 204 hps trojliter
4. naviac je to automat
Staci pri vychadzani zo zakruty agresivne v spravnu chvilu sliapnut na plyn, a zadok uz pekne ustreli. Samozrejme DSC to behom stotin sekundy skoriguje, ale nemam z toho velmi dobry pocit. Je to OK?
Na prednych nahonoch sa mi nikdy nepodarilo dostat do smyku. Samozrejme neporovnavam, ani nevravim ze predny je lepsi, je to o inom, len poznamka bokom.
Napsal: sob 04.10.2008 20:20
od Killca
spatna geometrie, tvrdy gumy mozna
nebo mas samosvor a tech dveste koni pri drzeni podlahy pri kick downu s tim pohne

Napsal: sob 04.10.2008 20:49
od george01
To je divny DSC by to melo zkrotit,mam stejny typ a kdyz tohle udelam tak mi to ubere vykon nebo pribrzdi kolo.Smyk ti to povoli ale jen malinkej takze jesti jezdis bokem dvermi napred tak neni neco v poradku.
Napsal: sob 04.10.2008 22:46
od Yngwie
Spatne gumy a geometrie...nemuzes ve meste chytat smyky
Napsal: sob 04.10.2008 23:25
od srle
mas vzadu uzky gumy. dej siri a neslap na to. jinak je to normalka.
Napsal: ned 05.10.2008 00:28
od DominikB
Geometria je OK, a gumy su nahustene plynom, na chlp presne podla predpisu.
DSC to vzdy okamzite skroti, takze bokom prakticky nejdem nikdy, je to len kratka chvila, kedy citim, ze zadok sa uz neudrzal na ceste pod silou, ktora sa ma na cestu preniest.
Deje sa to takmer vzdy ked chcem na akejkolvek ostrejsej zakrute (napriklad zname oblukove zjazdy z mosta), pricom pri vychadzani dam kickdown, volant este nie je narovnany, a uz to smyka.
Podozrievam skor prave ten kickdown a trochu hlupejsi automat. Predsalen, podradovat o 2 stupne (to tusim robi kickdown automaticky) v 70% dlzky zakruty a akcelerovat naplno je trochu nezvykle.
Napsal: ned 05.10.2008 11:39
od CZAirwolf
Automat ma dva stupne kickdownu. A davat kickdown v zatacce o dva stupne je dost slusne o hubu
rekl bych ze je to kombinace:
1] agresivni ridic
2] uzke gumy
3] spatne gumy
Nahod sem pripadne vypis geometrie vzadu.
Napsal: ned 05.10.2008 12:56
od Yngwie
DominikB píše:Geometria je OK, a gumy su nahustene plynom, na chlp presne podla predpisu.
DSC to vzdy okamzite skroti, takze bokom prakticky nejdem nikdy, je to len kratka chvila, kedy citim, ze zadok sa uz neudrzal na ceste pod silou, ktora sa ma na cestu preniest.
Deje sa to takmer vzdy ked chcem na akejkolvek ostrejsej zakrute (napriklad zname oblukove zjazdy z mosta), pricom pri vychadzani dam kickdown, volant este nie je narovnany, a uz to smyka.
Podozrievam skor prave ten kickdown a trochu hlupejsi automat. Predsalen, podradovat o 2 stupne (to tusim robi kickdown automaticky) v 70% dlzky zakruty a akcelerovat naplno je trochu nezvykle.
Hehe kamo, tak jsis odpovedel sam...v zatacce kdyz nejsi na vyjezdu kickdown...ani DSC ti ne mokru nemusi pomoc. Davej si pozor.
Napsal: ned 05.10.2008 14:46
od Tehu
heh jak pises, radim trochu setrneji na plyn a zvyknes si

Napsal: ned 05.10.2008 16:22
od Syrup
tak je snad logicky ze kdyz ve 3/4 zatacky kdyz jeste nemas srovnanej volant a kickdown ti podradi o 2 stupne (to tomu musis davat asi slusne napit) .. tak ti to ustreli jako prase, ne?
Napsal: ned 05.10.2008 17:47
od alfi666

:D sranda... ze slapnem na krk tomu trojlitru lenivemu v zakrute a to prasa mi vyhodi zadok... no kto by to povedal

to bude asi proti zakonom fyziky

Napsal: ned 05.10.2008 19:14
od Whisky
jasny slapes na plyn, proste mas tam koniky, to mi dela taky

spis si to delam sam nekdy, ale mozna je smes pneumatik taky trochu tvrdsi nez obvykle
Napsal: úte 07.10.2008 14:34
od Ranger_Zx
Jednoduse si vyzkousej jizdu bez pridavani plynu - napriklad rychla myska pri objizdeni pomyslne prekazky tam, kde je dost prostoru na chybu a uvidis, jak se tve auto v takove situaci chova.
BMW 3er nastavene s tovarny pri hodne prudkem strzeni rychle stoci smer a pak se mirne chvili sune slidem nez se zase vsechny kola vrati do plynuleho odvalovani. Kazdopadne cele je to citelne a stabilni. Pokud by te tento manevr az prilis snadno otocil dokola nebo te posilal do nezvladatelneho ci nepredvidatelneho smyku - pak mas problem s nastavenim podvozku / podvozkem.
Pokud je vyse uvedena situace OK a pretacis se jen na vyjezdu ze zatacky, je to jasne, konici se ti bouri

.
Napsal: úte 14.10.2008 14:39
od streety
Jestli jsi zvyklý na nějakou slabou paštiku, které musíš šlapat na krk, tak je klidně možné, že dáváš moc plynu. Co já jezdil 330d (204PS) v automatu cca půlroku převážně v zimě, tak jsem neměl sebemenší problém s přetáčivostí, ale zase když jsem chtěl, tak jsem ji poslal dveřma napřed i na suchu bez žádné námahy. Zimáky 17" 215ky a letňáky 225/40/18 a 255/35/18. Každopádně zkouknout geometrii není ke zlu.