Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 02.10.2008 14:42
od Peeskle
termostat bude dobry...

Napsal: čtv 02.10.2008 16:32
od Yngwie
je tam takove tlacitko s kolobehem (tri sipecky zakrouceny dokola ) u klimy...poklikej a sleduj zazrak :D

Beru zpet...jak nema klimu, coz je divny, tak asi bude problem v necem jinem.

Napsal: čtv 02.10.2008 16:48
od Peeskle
To co popisujes je cirkulace vzduchu v aute... No nema klimu:( v zakladu byla az od r.v.2000, a minulemu majiteli prisla asi jako zbytecnost... Hlavne ze na to dal 18tky od Alpiny:D

Napsal: čtv 02.10.2008 19:49
od Peeskle
Jak se to da odvzdusnit... jestli se to vubec da udelat na E46... Nevite nekdo?

Napsal: pát 03.10.2008 16:53
od JuanPablo
Čau, u 46 musíš mít otevřený všechny ty plastový odvzdušňováky na křížovej šroubovák a pak nalejvat vodu až to ze všech poteče tak je to odvzdušněný. tak to zkus. pak už jsou jen horší varianty opravy.

Napsal: pát 03.10.2008 17:10
od Peeskle
Cau, no tak dneska jsem to zkousel odvzdusnit... pouzil jsem navod jednoho typka ktery to psal na forum... nalil jsem do plna vodu a povolil ten plastovy odvzdusnovak hned u nalevky do chladice... odvzdusnil jsem to ale nepovedlo se... vytlacilo se strasne malo vzduchu a pak uz jen tekla horka voda... tech odvzdusnovaku je tam vice??? no tak to bude asi tim ze jsem zkousel jen ten predni... o dalsich jsem nevedel... Muzes mi prosim poradit kde jsou dalsi.. a kolik jich celkem je... Diky moc...

Napsal: pát 03.10.2008 17:27
od JuanPablo
Čau, nevím to jistě, ale není tam ješte jeden u termostatu a na hadici co vede do topení. Benzína jsem ješte nedělal, ale 320d to tak má. pak ještě odchází takovej hliníkovej ježek v topení, co řídí tu teplotu co ti fouká. jo a nalejvat to musíš když je motor zhaslej a mýt ty odvzdušnováky uplně vytočený a tam kdeti začne týct voda tak tam to zatočíš zpět a takhle až jsou všechny zaplavený.

Napsal: pát 03.10.2008 17:41
od Peeskle
Jo diky, mrknu na to a jestli ani to nepomuze tak diagnostika... ten jezek bude asi drahy spas co? Jen tak orientacne jestli nevis cenu... EDIT: tak ted jsem mrknul po dalsich odvzdusnovakach ale nenasel jsem, jen ten jeden co uz jsem zkousel... Popravde ani jsem nenasel hadici k topeni... Nevite nekdo kde se u 328i nachazi? Diky

Napsal: pát 03.10.2008 17:53
od JuanPablo
Hele cenu nevím, ale na vrakáči bys ho někde sehnal. ale musíš ho vyndat a opsat z něj číslo. aby jsi koupil správnýho. ale nevím jestli to pomůže. nechci tě strašit, aby nebylo třeba fouklý těsnění pod hlavou. Proto auto taky netopí. :(

Napsal: pát 03.10.2008 17:57
od Peeskle
nechapu

Napsal: pát 03.10.2008 18:07
od JuanPablo
Víčko od oleje není směrodatný, ale únik vody by to řešil.Když ti foukne těsnění tak se motor pořád zavzdušnuje. chtělo by zjistit jestli je horký radiator topení. jestli jo tak by to mohlo být ok a pak bych asi toho ježka. nebo ti nezavírá nejaká klapka v topení.

Napsal: pát 03.10.2008 18:16
od Peeskle
V bmw mi po telefonu rikali ze hodi diagnostiku a uvidi se co stim...

Napsal: úte 13.01.2009 11:14
od chico69
JuanPablo píše:Čau, u 46 musíš mít otevřený všechny ty plastový odvzdušňováky na křížovej šroubovák a pak nalejvat vodu až to ze všech poteče tak je to odvzdušněný. tak to zkus. pak už jsou jen horší varianty opravy.


Zdravím,
nemohol by si mi poradiť resp. ukázať (napr. na foto) kde tie odvzdušnováky sú?ja som našiel akurát jeden na takej hrubej čiernej hadici - a ten nebol na krížový šrobovák..jeden chlapík mi vravel tiež že by tam malo byť viac odvzdušnovacích ventilov, ale ja neviem ktoré sú to. A mám aj webasto-to netreba nejak odvzdušniť? alebo neviete nejaký podrobný návod na to ako sa to odvzdušnuje?...teoreticky viem ako sa to robí-aj to znie jednoducho,ale už som to skúšal a nekúri mi to..začne mi to kúriť asi tak po 30minútach aj to slabo..a ohrievaa sa mi aj motor velmi pomaly..asi po20minútach sa mi dostane na 1/3 v políčku..mám model 320d r.v.1999, 100kW E46

ďakujem za rady

Napsal: úte 13.01.2009 13:14
od Killca
u tech dizlu se to hreje pomaleji, spis kontroluj jestli ti treba v kolone teplta neklesa

jinak na e36 u dizlu odvzdusnovak nebyl, odvzdusnovalo se to samo, chtelo to nalejt kapalinu, projet, zahrat, projet a dolejt kapalinu a znovu a bylo to, tak jestli to je stejny, tak se to dela stejne

Napsal: úte 13.01.2009 13:33
od chico69
nie - teplota mi neklesá..aj keď zastavím tak sa drží..
už som tam nalial skoro doplna a stále nič..takže sa to asi samo neodvzdušnuje.. :?

Napsal: úte 13.01.2009 13:53
od Killca
chico69 píše:nie - teplota mi neklesá..aj keď zastavím tak sa drží..
už som tam nalial skoro doplna a stále nič..takže sa to asi samo neodvzdušnuje.. :?

tak asi proto, ze uz to odvzdusneny je, treba to netopi, protoze se to neotvira ventil pro vodu vedouci do topeni, nemusi to byt zrovna neodvzdusnenym okruhem

Napsal: úte 13.01.2009 15:22
od chico69
dá sa to nejak svojpomocne zistiť? okrem diagnostiky? (ak by to ovšem diagnostika vobec odhalila..)

Napsal: čtv 15.01.2009 11:14
od chico69
neviete mi podla tychto obrázkov ukázať, ktorým ventilom sa to odvzdušnuje?
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2106/

http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2106/

ja som to odvzdušnoval takým (asi 6-uholníkovou) plastickou skrutkou na hadici bližšie k motoru..
na tomto obrázku - http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2106/
vidím krížovú "skrutku", ktorú tam tam mám aj ja, ale ono to vyzerá ako celok - že by som to nevedel odskrutkovať-tak som s tým nič ani nerobil..
inak som tam dolial vodu a zdá sa mi že to kúri lepšie..nekúri skor (tiež musím dlhšiu chvílu ččakať), ale aspon potom fuka horuci vzduch už...doteraz bol vlažný

Napsal: čtv 15.01.2009 11:22
od sturm
chico69 píše:
JuanPablo píše:Čau, u 46 musíš mít otevřený všechny ty plastový odvzdušňováky na křížovej šroubovák a pak nalejvat vodu až to ze všech poteče tak je to odvzdušněný. tak to zkus. pak už jsou jen horší varianty opravy.


Zdravím,
nemohol by si mi poradiť resp. ukázať (napr. na foto) kde tie odvzdušnováky sú?ja som našiel akurát jeden na takej hrubej čiernej hadici - a ten nebol na krížový šrobovák..jeden chlapík mi vravel tiež že by tam malo byť viac odvzdušnovacích ventilov, ale ja neviem ktoré sú to. A mám aj webasto-to netreba nejak odvzdušniť? alebo neviete nejaký podrobný návod na to ako sa to odvzdušnuje?...teoreticky viem ako sa to robí-aj to znie jednoducho,ale už som to skúšal a nekúri mi to..začne mi to kúriť asi tak po 30minútach aj to slabo..a ohrievaa sa mi aj motor velmi pomaly..asi po20minútach sa mi dostane na 1/3 v políčku..mám model 320d r.v.1999, 100kW E46


ďakujem za rady


Teď řeším úplně to samé. Jinak odvzdušňovák je jak u webasta na hadici, tak u termostatu na egr. Ten jsem vyměnil, ale nějak moc se to nezměnilo. Budu ještě měnit hlavní termostat a pak dám vědět jak to dopadlo. A webasto ti funguje?

Napsal: čtv 15.01.2009 11:25
od sturm
chico69 píše:neviete mi podla tychto obrázkov ukázať, ktorým ventilom sa to odvzdušnuje?
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2106/

http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2106/

ja som to odvzdušnoval takým (asi 6-uholníkovou) plastickou skrutkou na hadici bližšie k motoru..
na tomto obrázku - http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2106/
vidím krížovú "skrutku", ktorú tam tam mám aj ja, ale ono to vyzerá ako celok - že by som to nevedel odskrutkovať-tak som s tým nič ani nerobil..
inak som tam dolial vodu a zdá sa mi že to kúri lepšie..nekúri skor (tiež musím dlhšiu chvílu ččakať), ale aspon potom fuka horuci vzduch už...doteraz bol vlažný


Odvzdušňovací šrouby jsou na tom obrázku dva a to pod číslem 2.