Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 25.09.2008 12:59
od Deathbox
Prosím o radu,
budu dávat do mé 328i samosvor z m3, při té příležitosti bych chtěl odpojit ASC i se škrtící klapkou kde se dá získat trochu koní jak psal
HANZ:
"ASC má samostatnou škrtící klapku s menším průřezem-omezení, lze nahradit mostem sání (gumová hadice) z modelu Z3M US verze, tato úprava má přinést cca 9PS, z klapky lze demontovat snímač natočení a nechat zapojen + do konektoru el motoru ovládání této klapky umístit silnější odpor k simulaci odběru. Poté demontovat kontrolku v palubce- ABS funguje, ASC je nefunkční (vhodné spojit s instalací samosvoru, např. z M3 převodový poměr 3,15… auto lépe akceleruje)."
Potřeboval bych číslo ETK na tu gumovou hadici z Z3M a trochu nechápu ten silnější odpor

(co tam mám použít)
díky moc za rady
Napsal: pát 26.09.2008 07:28
od xSAFA
To mne taky do budoucna zajímá tak snad někdo objasní vše

Napsal: pát 26.09.2008 09:55
od Francis
Proč nekoupíš jednoduše hadici pro motor bez ASC? Č. dílu 13 54 1 703 588 (stejná pro 323 a 328), cena 301 Kč vč. DPH
Dále by bylo vhodné vyměnit hadici k volnoběžnému ventilu, č. dílu 13 54 1 740 159 (je jiná než na motor s ASC), cena 197 Kč
bez ASC:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-13_0381/
s ASC:
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-13_0391/
Napsal: pát 26.09.2008 10:38
od castro
a co vyměnit kompletně sání za větší z modelu M50 včetně škrtící klapky, která je myslim taky větší a pak teda i kleno sání a pokud nemáš hřiba tak i airbox

Napsal: pát 26.09.2008 11:39
od xSAFA
castro píše:a co vyměnit kompletně sání za větší z modelu M50 včetně škrtící klapky, která je myslim taky větší a pak teda i kleno sání a pokud nemáš hřiba tak i airbox

U mne by nastal problém s LPG vstřikováním keteré by se muselo předělat což se mi zdá zbytečné. Takže pokud ta hadice bez problému nahradí ASC klapku tak to je jednoduché...

Napsal: pát 26.09.2008 14:51
od Francis
Někde jsem viděl nákres a foto, jak upravit motorek ASC tak, aby na něj šel nabastlit snímač polohy klapky ASC aby to nedávalo to chybové kódy a nerozsvěcovala se kontrolka ASC.
Nemám zatím samosvor a vadily mi zásahy ASC na křižovatce, tak jsem v první fázi odstranil jen klapku z hřídelky ASC, aby mi zůstala zachována funkce +T. Hadice mám objednané, druhou fácí bude odstranění tělesa klapky ASC a výše popsaná úprava motorku ASC.
Napsal: pát 26.09.2008 20:53
od TeskMaster
nu ja tedy nevim no ale na zimu mi prijde fajn to asc mit. Jinak kdyz dam samosvor tak asc funguje normalne?
Napsal: pát 26.09.2008 21:19
od Francis
ASC za hodně těžkých podmínek je třeba vypnout, jinak se ani nerozjedeš.
Napsal: sob 27.09.2008 20:10
od TeskMaster

nevim no mě to přišlo fajn v zimě, asi sem nebyl v takovym extremu
Napsal: sob 27.09.2008 20:17
od Francis
ASC je obrovská výhoda u automatu, u manuálu to jehká noha na plynu a cit na spojce vyřeší.
Napsal: úte 30.09.2008 06:43
od Nien
V hlubokém sněhu, kde je potřeba se rozjet. Případně auto rozhoupat je opravdu lepší ASC vypnout. Ale při běžné jízdě to jest např. v kopci na sněhu je (troufám si říct) i lepší ASC než samosvor. Mám vlastní zkušenost rozjetí se na zledovatělé cestě do mírného kopce. ASC šlapalo nádherně. Nečekal jsem že se nerozjedu. 8)
Napsal: úte 30.09.2008 09:08
od Helldiver
najlepsie je ASC + samosvor ako to mam ja

.
Napsal: úte 30.09.2008 09:32
od miramax
Helldiver píše:najlepsie je ASC + samosvor ako to mam ja

.
hlavne ve chvili kdy zaberou soucasne

Napsal: úte 30.09.2008 10:37
od Helldiver
Nemyl si ASC a ASC+T

.
Napsal: úte 30.09.2008 11:12
od miramax
Helldiver píše:Nemyl si ASC a ASC+T

.
ty brdo, mas recht, na tuhle drobnou nuanci porad zapominam, bo jsem mel ASC+T...
omluva
nicmene je videt, ze je potreba dusledne odlisovat, a zjistit si zda mam na aute ASC ci ASC+T v pripade dodatecné montaze samosvoru....
Napsal: úte 30.09.2008 12:13
od castro
myslim že je to uplne jedno, jen když je špéra a aktivní ASC+T tak jezdit lehčí nohou aby to nezabíralo ( nebrzdilo ) kola v případě prokluzu, pak by to šlo proti sobě a možná by se třeba mohli chtít kroutit kotouče, ale to snad jen v případě že by někdo chtěl driftovat na sněhu se zapnutýnm ASC+T což ej uplná kravina... když chci drift tak přece vypnu ASC...
A třeba 2,8i má vzadu ventilovaný kotouče, tak ty budou odolnější než jednoduchý... nevim jak je na tom 323i a 325i s brzdama vzadu.
Napsal: úte 30.09.2008 15:30
od miramax
castro píše:myslim že je to uplne jedno, jen když je špéra a aktivní ASC+T tak jezdit lehčí nohou aby to nezabíralo ( nebrzdilo ) kola v případě prokluzu, pak by to šlo proti sobě a možná by se třeba mohli chtít kroutit kotouče, ale to snad jen v případě že by někdo chtěl driftovat na sněhu se zapnutýnm ASC+T což ej uplná kravina... když chci drift tak přece vypnu ASC...
A třeba 2,8i má vzadu ventilovaný kotouče, tak ty budou odolnější než jednoduchý... nevim jak je na tom 323i a 325i s brzdama vzadu.
nejde o brzdy, jde o ten svor, kterému to musí zničit lamely...
a samozřejmě, že když bude někdo chtít driftovat tak vypne ASC+T, nicméně pořád může podle mě dojít k situacím, kdy to bude zabírat proti sobě, protože přiznejme si, že člověk co si do auta s ASC+T dal svor, tak si ho tam dal s určitým úmyslem a zájmem...takže životnost toho diferáku se snižuje, i když se mohu mýlit, dohromady jsem to nikdy neměl, měl jsem jen ASC+T a teď mám jen samosvor...
Napsal: úte 30.09.2008 15:50
od castro
pak neni nic jednodušího než to před každou jízdou vypnout... tak to dělám ted já. Někdy se asc hodí i za cenu že to jde proti samosvoru, třeba někde kde je blbej povrch a na mokru to tam ustřeluje nebo když se to půjčuje nějaký ženský co nemá páru co je to náhon na zadek. Jinak jo, ty lamely to bude opotřebovávat, ale tak když mam aktivní asc tak jezdim klobouka, když jedu plnej, automaticky ten nesmysl vypínám..