Stránka 1 z 1
Napsal: úte 23.09.2008 20:14
od CESi125
Nikde nemůžu najít kterej tam mám dát.Mám Vanosovej motor r.v. 94.
Myslím že teď na zimu bude lepší 92°ale mám kotel aby se mi na jaře nezačal přehřívat.
Budu vděčnej za každou zkušenost nebo radu.
Napsal: úte 23.09.2008 20:36
od Spajky
CESi125 píše:Nikde nemůžu najít kterej tam mám dát.Mám Vanosovej motor r.v. 94.
Myslím že teď na zimu bude lepší 92°ale mám kotel aby se mi na jaře nezačal přehřívat.
Budu vděčnej za každou zkušenost nebo radu.
mrkni do ETK na svoje auto..ale imho je to jedno,každopádně se řiď ETKčkem
Napsal: úte 23.09.2008 20:44
od CESi125
no právě že tam sou obě možnosti a v Elitu a v Autokelly taky.
Napsal: úte 23.09.2008 20:57
od libovka
Je to jedno kterej tam dáš.Pokud dáš 92 tak se to na jaře přehřívat nebude.Ale pro naše podnebí se dává 88.
Napsal: úte 23.09.2008 21:03
od CESi125
libovka píše:Je to jedno kterej tam dáš.Pokud dáš 92 tak se to na jaře přehřívat nebude.Ale pro naše podnebí se dává 88.
Takže je jedno kerej obědnám,ale doporučuješ 88°?
V tom případě dost dobře nechápu proč jsou k dispozici dvě různé hodnoty otevírání

Napsal: úte 23.09.2008 21:31
od Spajky
CESi125 píše:libovka píše:Je to jedno kterej tam dáš.Pokud dáš 92 tak se to na jaře přehřívat nebude.Ale pro naše podnebí se dává 88.
Takže je jedno kerej obědnám,ale doporučuješ 88°?
V tom případě dost dobře nechápu proč jsou k dispozici dvě různé hodnoty otevírání

protože je to v praxi úplně jedno

stejně ty hodnoty spínání sou úplně jinde, nějaký 4 stupně se neřešej
Napsal: úte 23.09.2008 21:45
od CESi125
no to si zrovna nemyslím,ale dejme tomu...
Takže doporučuješ 88°C?(z vlastní zkušenosti?)
Napsal: úte 23.09.2008 21:47
od Spajky
CESi125 píše:no to si zrovna nemyslím,ale dejme tomu...
Takže doporučuješ 88°C?(z vlastní zkušenosti?)
a o co ti jde?

když všude uvádějí obě možnosti, špatně neuděláš ani s jednou

já mám 92..měl sem to v ETK

Napsal: úte 23.09.2008 21:53
od CESi125
Máš 325i nebo něco jinýho?Jde mi o to že nechci dát cca 600 za něco co budu za 14dní měnit

Napsal: úte 23.09.2008 21:54
od Spajky
CESi125 píše:Máš 325i nebo něco jinýho?Jde mi o to že nechci dát cca 600 za něco co budu za 14dní měnit

M52 2.0....vážně se neboj, je to jedno

Napsal: úte 23.09.2008 22:13
od CESi125
O.K. počkám jesli někdo nenapíše jinej názor nebo zkušenost a jinak obědnám termos. na 92°C
Díky za rady

Napsal: úte 23.09.2008 22:46
od HAMANN
CESi125 píše:O.K. počkám jesli někdo nenapíše jinej názor nebo zkušenost a jinak obědnám termos. na 92°C
Díky za rady

Ty mu fakt neveris co? Dyt je to fakt jedno!!
Napsal: úte 23.09.2008 23:37
od starML
Tak já Ti přidám ještě svůj názor a napřed se podívej do ETK sem :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Když se podíváš do toho popisu u termostatu (5) zjistíš že :
- v době výroby Tvého auta (motoru) se tam dával termostat na 92 CEL (= stupňů Celsia)
- od prosince roku 1995 se začal dávat 88 CEL
Až do ukončení výroby v červenci 1995 se tam nic podstatného nezměnilo, možná pánové od BMW přišli na to, že větší rezerva před přehřátím je dobrá. Navíc se začaly používat modernější chladící kapaliny, kterým třeba svědčí nižší teplota atd. Navíc uvážím, že stejně se termostaty vyrábějí s nějakou tolerancí a třeba ten 88°C bude novější. V tomto odstavci jsou moje dedukce, v tom předchozím fakta. Vybral jsi si ?
Já bych tam dal 88°C.

Napsal: stř 24.09.2008 08:16
od libovka
CESi125 píše:O.K. počkám jesli někdo nenapíše jinej názor nebo zkušenost a jinak obědnám termos. na 92°C
Díky za rady

Dej tam 88 a nelaboruj.

Napsal: stř 24.09.2008 09:34
od dsvatos
Dyť je to úplně jedno

Měnil jsem ho, místo 88 jsem tam dal 92 a víte co se stalo??? Ne, neuvařil jsem to šestkrát, nestalo se totiž vůbec nic.. Co by se taky mělo stát, že

Napsal: stř 24.09.2008 16:01
od CESi125
Tak fajne obědnám ten kterej bude hezčí
Díky hoši
