Stránka 1 z 1
Napsal: pon 22.09.2008 23:48
od all
víte někdo k čemu to je? č3
víte někdo co to propojuje? č10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Potřebuji z motoru vytáhnou olejový okruh na mazání turba
dík za odpovědi
Napsal: úte 23.09.2008 00:16
od Francis
č.3 je aktivní člen na nastavení VANOSu, ovládaný elektricky řídící jednotkou motru, tlakový motorový olej je výkonným médiem
č.10 je hadice s olejem k č.3
Napsal: úte 23.09.2008 00:23
od Spajky
copak copak, chceš foukat do M52B25?
Napsal: úte 23.09.2008 00:32
od Francis
Pokud potřebuješ olej do turba, tak můžeš zkusit nechat vyrobit speciální šroub do oka hadice místo původního (č.12 na tvém obrázku, můžu poskytnout výkres šroubu) a do něj našroubovat původní šroub a další hadici s olejem k turbu.
Napsal: úte 23.09.2008 08:05
od all
Tedy, pokud se napíchnu do tohohle okruhu, nemůže se stát, že mi pak poteče málo oleje k vanosu....
Hale a jak to tedy funguje? tam to tlačí olej a až se sepne vanos, jde do hlavy...

Napsal: úte 23.09.2008 09:15
od Francis
Jde tam o tlak oleje, ne o množství. Je třeba jen malé množství oleje ve chvíli změny stavu. Olej pak odtéká do hlavy.
Napsal: úte 23.09.2008 12:39
od Killca
podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
Napsal: úte 23.09.2008 14:09
od all
Killca píše:podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
prodej iso a kup 6vál... až ti za 3 měsíce přestane stačit, kup turbo a pak už jedině adrenalin v ampulích a píchat nitrožilně
popravdě nevim kam to píchnout... aby mi to nakonec neodsral vanos, či cokoli v motoru, tohodle jsem se chytil jako stébla slámi ...
Napsal: úte 23.09.2008 14:45
od castro
nedávno jsem zjistil že když jsem měnil čidlo vačky a tu olejovou hadici kvuli tomu musel vyndavat, omylem jsem dal obě těsnící podložky k sobě na jednu stranu toho "kloubu" a začal mi tam malinko prokapávat olej... a začalo to dělat blbosti. Dal jsem tam ty podložky jak mají být každou z jedné strany, tím to utěsnil a všechno se vrátilo zas do normálu... bude to na ten tlak oleje asi hodně citlivý...
Napsal: stř 24.09.2008 08:45
od Foldas
all píše:Killca píše:podle me to spojit s olejem do vanosu neni moc dobrej napad, ale kdyz to das dohromady tak rekni jak ti to funguje, me kamos nabizi ze bychom naturbili moje iso, ale nevim jestli do toho mam jit, je s tim moc srani
prodej iso a kup 6vál... až ti za 3 měsíce přestane stačit, kup turbo a pak už jedině adrenalin v ampulích a píchat nitrožilně
popravdě nevim kam to píchnout... aby mi to nakonec neodsral vanos, či cokoli v motoru, tohodle jsem se chytil jako stébla slámi ...
udělej si mezikus pod čidlo na tlak oleje ja jsem to měl na m40 a nebyl vůbec žádný problem
http://img211.imageshack.us/my.php?imag ... 730jn3.jpg
Napsal: stř 24.09.2008 09:31
od Francis
Sice pracnější, ale "čistší" a vzhledovější řešení je vyvrtat pod čidlem tlaku oleje další díru a vyříznout v ní závit (v místech, kde má M3 čidlo teploty oleje?) a napojit hadici k turbu tam.
Napsal: stř 24.09.2008 10:22
od all
pánové, včera jsem se nějak zasekl na bulharskym, pak španělskym a nakonec i ruskym a polskym netu s technikou a úpravama BMW.
cca 6-7h na netu čumění na turba a celkově úpravy
Musim to napsat ale lidi tam jsou MAGOŘI!!!!
tam byli takové úpravy, že se mi z toho motala hlava!
jo,jo, taky jsem na to večer přišel, normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....
jinak ten okruh, jde čerpadlo, filtr, turbo a zpět do motoru....
Ale nevim kam nejlépe to vrátit....
Tam to měli řešené, navařenou trubičkou na vanu, ale to se mi moc nechce..
co to navést do trubičky jak je měřítko oleje? nebudu tam mít totiž zapojený ten odkapávač z tlaků, co je vyveden z hlavy, nebo vede to k vanosu...
Napsal: stř 24.09.2008 10:28
od Francis
all píše:... normální T na čidlo tlaku , nebo to vyvrtání té dírky... napojení na vanos je bláznivina....
Téčko ne, elegantnější je speciální šroub, podobný jako je na hadici k VANOSu, ale bude v něm vyvrtaná souosá díra pro čidlo.