Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.09.2008 20:36
od HAMANN
Chci se zeptat,zkousel jsem HLEDAT a nasel jsem jen veci okolo.... Kdyz z neutralu seslapnu spojku a hned dam jednicku, zezadu je slyset tupy bouchnuti- to uz se tu resilo nekolikrat, to jsen NASEL, ale kdyz zmacknu spojku, chvilku pockam a pak dam jednicku, vsechno ok.... Vi nekdo co to dela, jestli se treba dyl rovnaj kolecka v prevodovce ci kde a jak to vylecit? Dik
Napsal: pát 19.09.2008 20:46
od alfi666
buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu

Napsal: pát 19.09.2008 21:37
od HAMANN
alfi666 píše:buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu

No fajn ale tohle by delat nemelo, neco je spatne, co udelat aby se koceka dotocily rychleji

?
Napsal: pát 19.09.2008 21:44
od alfi666
HAMANN píše:alfi666 píše:buchne to preto, lebo pri zaradeni sa trochu pohne kardan.... buchnut moze samotny diferencial, ulozenie diferencialu alebo hardy spojka...
Jo.. a ked chvilku pockas a potom to nebuchne - to preto, lebo vtej chvili sa uz kolecka v prevodovke netocia, tak pri zaradeni sa neprenesie sila do toho kardanu

No fajn ale tohle by delat nemelo, neco je spatne, co udelat aby se koceka dotocily rychleji

?
Co som pocul, tak je to vraj tym, ze nevypina uplne spojka... ale nemozem to potvrdit... mne to robi tiez a chcem sa nato pozriet.. spojka mi odchadza, to viem, ale chcem riesit aj to buchnutie... hardyspojka+ulozenie kardanu nieje problem.. novy diferak vsak kvoli nejakemu buchotu kupovat teda nebudem

Napsal: pát 19.09.2008 22:38
od Bullitt
nějaký element může být jen uvolněný tak to vem na rampu a zkus se na to podívat
Napsal: sob 20.09.2008 10:15
od HAMANN
Bullitt píše:nějaký element může být jen uvolněný tak to vem na rampu a zkus se na to podívat
Prave ze sme koukali a vsechno je jak novy, a to ze doslova! I olej v difu! Mohla by to teda byt tou spojkou? Jde o to ze kdyz po seslapnuti chvilku pockam tak je vsechno ok!
Napsal: sob 20.09.2008 15:51
od Brody
Mam neco podobneho.Kdyz se rozjizdim a chci preradit nebo jen seslapnu spojku tak se mi ozve tupa rana od zadu.Je to jen na jednicku a zpatecku.Jinak je to v pohode.Nejvic je to znat kdyz zajizdim do garaze nebo proste parkovani,kdyz si clovek musi hrat se spojkou.
Mam vuly v v tom stredovym ulozeni kardanu.O tom vim a ted v zime to budu menit a rovnou kouknu i na ulozeni diferaku.tak snad to bude jedno z toho
Napsal: ned 21.09.2008 01:03
od Bullitt
Přesně to jisté mi dělalo také, záleželo jak moc agresivně jsem pouštěl spojku podle toho jak sebou náprava musela trhnout s karosérií, byla to kombinace uvolněné nápravy a vůle v kardanu, stačilo dotáhnout, ono se to časem ochodí a vytvoří se vůle, podle mne nic závažného, je to jak píšete, tupá rána jako když o sebe praští 2 kovové elementy
Napsal: ned 21.09.2008 19:50
od pavel530d
Kámoš má podobný problém na E46 3,0d Touring,ale přesvědčený,že to je DIFERÁÁÁK!!!!!!
Prvně to začalo cinknutím při rozjezdu a v zatáčkách.
Vyměnila se HARDYSPOJKA a vůbec to nepomohlo.
Těď už v tom cinká a bouchá zároveň,takže se to zhoršuje a to jezdí velice šetrně,protože je podělanej,že se mu rozletí úplně.
Tak jaká je diagnóza???
Napsal: ned 21.09.2008 20:45
od Author
podle mě to je vůle ve stálým převodu v rozvodovce, když dam neutrál a pootáčim kardanem u vstupu do rozvodovky a kola stojí na zemi je tam vůle, vtom bude většinou problém si myslim, vymezuje se to že se mění podložky pod těma kusama kde jsou pánve pro ložiska difu a tim se šoupe s talířovým kolem(celou klecí difu), hruška se šoupe stejným způsobem, ale asi to chce nějakou barvu aby bylo přímo vidět kde se ty zuby dotýkají a podle toho to pak nasatvit
č.8 jsou podložky ke kleci difu
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-33_0462/
č.9 podložka k pastorku
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 33_0372/#7
Napsal: pát 21.11.2008 22:38
od wencowec
Tak me to boucha taky, ale bohuzel mam vydrenou spojku a nakraplej diferak

tak me to ceka vymenit oboje

Napsal: ned 23.11.2008 18:11
od Mirda328
presne tak, normalni vule v diferu, cim vice tomu davate tim vice ze zvetsuji
Napsal: úte 20.04.2010 20:22
od masilkov
Ahoj kluci,mám E46 330D a diferák bouchá opravdu dost. Jelikož jsem na auto pedant. Tak to musím udělat. Nejvíc to bouchne,když dám zpátečku. Ale je logické,že pro opětovné bouchnutí. Bych musel,zařadit jedničku a cuknout. Zítra si půjčím diferák z toho samého auta. Jenom s tím rozdílem,že je to z automatu. Ale to snad bude stejné. Rozeberu ho,kouknu se na něj. Když budou všechny zuby dobré. A ložiska taky. Tak si vymezím hezky vůle. A potom si ho vyměním za svůj. Když to bude dobré. Tak Opravím i ten druhý. A pak ho vrátím. Za ten půjčený. Jinak kdybyste potřebovali nějaké starší díly na BMW tak Milan Adam777177147. okres Pelhřimov Můžete se na něj obracet mým jménem. Václav Másilko
Napsal: úte 20.04.2010 21:38
od Sprite
Kámoš mě poprosil jestli bych se nezeptal. Děla mu to taky to ze při řazení 1 nebo R mu to pry bouchne. Ale teď si pry všiml toho, ze když jede s lehkou nohou na jakoukoliv rychlost a náhle seslapne až na podlahu a drží, tak to bouchne taky, a ještě se mu zvednou otacky - ne standartne plynule, ale vyletí mu to třeba z 2500 rovnou na 2900, pak se to o 200 sníží a ukazuje dal plynule. Netuší někdo proč to děla a jestli to jde odstranit? Díky.
Napsal: úte 20.04.2010 22:30
od masilkov
Tak jestli mu neklouže spojka. Začal bych diferenciálem. Za předpokladu,že bylo zkontrolováno veškré uložení a křížky kardanu
Napsal: stř 21.04.2010 11:58
od Sprite
masilkov píše:Tak jestli mu neklouže spojka. Začal bych diferenciálem. Za předpokladu,že bylo zkontrolováno veškré uložení a křížky kardanu
Neklouže. Prý volal mechanikovi a ten mu po popsání problému řekl, že je chyba někde v otáčkoměru. Že jinak by cuklo i auto a tachometr. Ale toto se neděje. Auto zruchluje plynule, jen otačkoměr vyletí a pak se kousek vrátí..
Napsal: čtv 22.04.2010 08:02
od michal09
Kluci kouknětě na upnutí diferenciálu! Diferák je spojen s kardanem a ve vzduhu ho drží šroub, přesně ten šroub jsem měl ulomenej a difer mi tam skákal a mlátil...
V odkazu je rám pro diferenciál, kterej ve vzduchu drží šroub č 17...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... e_carrier/
Napsal: čtv 22.04.2010 20:35
od noname
Ulomený ?

to máš docela problém a nechápu jak se mohl ulomit na 1,8

Mě to strhlo závit (moji vinou) prostrčil jsem tam 10 ku imbus a ok...Pokud je ulomený, tak budeš muset vydělat dif a provrtat to

Napsal: pát 23.04.2010 08:12
od michal09
noname píše:Ulomený ?

to máš docela problém a nechápu jak se mohl ulomit na 1,8

Mě to strhlo závit (moji vinou) prostrčil jsem tam 10 ku imbus a ok...Pokud je ulomený, tak budeš muset vydělat dif a provrtat to

Ano ulomený, co je na tom divnýho?

Prostě se šroub povolil a jak byl povolenej tak se časem zalomil protože měl vůli, co na tom nechápeš? To je jedno jestli máš 1.6 nebo M3, jde o šroub a jeho dotažení...

Takže mi difer ležel na tom kovovém rámu kde mlátil. Musel jsem ho vyndat a odvrtat zalomený šroub, našroubovat nový a hotovo. Dělal jsem to loni, žádná tragédie...

Od tý doby naprostý ticho...
