Stránka 1 z 1

Napsal: ned 07.09.2008 20:17
od TeskMaster
nemá někdo zkušenost s regulátorem tlaku paliva? Kámoš si to dal do 1.8i a výsledek stojí celkem za to! Do otáček to de hodně dobře oproti serii. Co vy na to? Chtěl bych si to dát na svou E36 323. Prej by to nemělo mít žádnej negativní vliv na motor, jen se nesmí moc tlakovat.

Napsal: ned 07.09.2008 21:33
od fafejta
xx

Napsal: pon 08.09.2008 16:26
od TeskMaster
8O fakt?no on nakej kupoval a daval ho tam, na tuningu stoji od 2 do 5 tis.Tak nevim no

Napsal: pon 08.09.2008 17:29
od Killca

Napsal: pon 08.09.2008 18:42
od fafejta
xx

Napsal: pon 08.09.2008 20:25
od JIP
Regulátor tam je pro omezení tlaku paliva na správnou hodnotu se kterou počítá ŘJ při přípravě směsi (spolupracuje s váhou vzduchu a lambdou), pokud přivedeš více paliva do válců, lambda zjistí příliš bohatou směs a přívod paliva omezí např. zkrácením délky vstřiku. Pokud tohle obejdeš např. odpojením lambdy, pojede motor v nouzovém režimu a stejně to nebude ku prospěchu ničemu, natož výkonu. Pokud se ti přezevšechno přecijen podaří dostat do válce více benzínu, věz že takový benzín navíc slouží jako ideální odmašťovač stěn valců a tím pádem brzy poznáš platnost úsloví: Nemažate...klepe to.
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar! :lol:

Napsal: pon 08.09.2008 21:27
od Killca
plus katalyzator odpaleny spatnou smesi

Napsal: úte 09.09.2008 17:52
od TeskMaster
JIP píše:Regulátor tam je pro omezení tlaku paliva na správnou hodnotu se kterou počítá ŘJ při přípravě směsi (spolupracuje s váhou vzduchu a lambdou), pokud přivedeš více paliva do válců, lambda zjistí příliš bohatou směs a přívod paliva omezí např. zkrácením délky vstřiku. Pokud tohle obejdeš např. odpojením lambdy, pojede motor v nouzovém režimu a stejně to nebude ku prospěchu ničemu, natož výkonu. Pokud se ti přezevšechno přecijen podaří dostat do válce více benzínu, věz že takový benzín navíc slouží jako ideální odmašťovač stěn valců a tím pádem brzy poznáš platnost úsloví: Nemažate...klepe to.
Takový upálený kontakt na svíčce (způsobený zvýšenou teplotou hoření jiného množství směsi) dokáže ve válci udělat taky pěknou paseku...ale co, tuningu zdar! :lol:


Nu mě to bylo vysvětleno tak, že to nemá za úkol tam dostat víc benzínu ale dostat ho tam pod větším tlakem, pak to prej ten benzín líp využije. nevím jak říkám kámoš to dal do E36 1.8i a do otáček to šlo fakt znatelně lépe.

Napsal: úte 09.09.2008 18:05
od fafejta
xx

Napsal: úte 09.09.2008 19:18
od TeskMaster
nn on je mechanik a trochu tomu rozumi, ja ne tak se tu na to radej ptam.

Napsal: ned 21.09.2008 00:20
od Divousis
Regulátor tlaku paliva udržuje tlak paliva v potrubí na hodnotě 300kPa (do r.v. 95), od r.v. 95 (záleží na modelové řadě: 320i a 325i) je 350kPa. Regulátor je připevněn k rozdělovači palivového potrubí. Pokud vím, tak všechny "stříkačky" se systémem Motronic mají regulátor tlaku paliva, takže ty ho tam máš taky.