Stránka 1 z 1

Napsal: stř 03.09.2008 14:28
od SIMI
Ahoj.Vracím se k původnímu problému motoru M42.Kompresní tlaky ve válcích myslím,že nejsou vůbec špatný 13,13,13.1,13.Dostal jsem typ,že by mohla blbbnout váha vzduchu nebo to může být olejem nebo hydroštosy??Poradte pls.

(Chci se zeptat jaké úpravy by byly nutné,abych dosáhnul původního výkonu u E36 18IS rok 92 motor M42 cca. nalítáno 230tis.??Ps:Zdá se mi,že kolem 6 tisících ztrácí výkon maximálka 200km/h a z pořádnýho kopce 210 max.Ve velkým tech. je psáno 213km/h a je mi jasný,že kazdé auto má jestě nějakou tu rezervu??Někde jsem tu četl,že se dá vyšplhat až na + - 230km/h!! Je jasný že už má něco najeto!!Zkrátka jde mi o to,aby byl výkon původní!Díky)

Napsal: stř 03.09.2008 18:23
od atimen
já z toho taky nedostanu vic jak 210 a to mam tlaky 15,15,15.1,15 a motor táhne od 4000ot jako sviňa a kdybych mel 6kvalt tak no problemo takze nevim ale myslim ze ta maximalka nemá nic společnýho s motorem