Stránka 1 z 2
Napsal: úte 02.09.2008 12:10
od torpi
Čau kluci , asi tak před měsícem se mi začal občas dusit motor ( 1.6i ) tak sem zkoušel všechno možný a nakonec sem zjistil že to je lambda sonda , zkusil sem tam dát jetou a bylo to v poho tak sem ji tam nechal a zhruba po 1500 km to zas začalo blbnout , takže teď ji mam odpojenou a jede to v poho takže by mě zajímalo co je tam špatně že ta sonda odejde , budu rád za každý info... Díky
Napsal: úte 02.09.2008 12:27
od Helldiver
Skontroluj kabelaz - ja som chcel usetrit tak som do 535i kupil lambdu z felicie (1800sk) a len prepajkoval konektor (co islo poriadne tazko), 2 mesiace to behalo v pohode a potom zrazu za velkeho cirkusu (vynechavanie motor, v nizssich OT ziadny zatah, strasny dym za autom...) odisla potom co bolo auto dlhsie odstavene na dazdi... Zrejme sa tam vytvoril nejaky studenak alebo co, dal som origo lambdu a odvtedy je pokoj.
Napsal: úte 02.09.2008 12:43
od jarda
Bude to tím žes tam dal jetou a ne novou... lambda má prostě určitou životnost. Nemyslím že by bylo na autě něco co ji přímo kazí...
Napsal: úte 02.09.2008 13:48
od Bullitt
jeté nebo univerzální sondy jsou k ničemu, do tohohle se vyplatí zainvestovat za kvalitu, jinak pokud ti odejde i nová sonda tak to mohou být vstřiky, ale to bys poznal na spotřebě a tak že by ti v motoru cvakali, mě ty vstřiky vypálily právě dvě lambdy protože ona to jaksi nezvládala regulovat - benzín tam chcal přes těsnění jak protržený
Napsal: úte 02.09.2008 18:24
od chip
Univerzální lambdy stejné značky jsou stejně kvalitní jako ty, co si koupíš v bmw, jen maj konektor
Napsal: úte 02.09.2008 18:39
od Bullitt
měl jsem na mysli takové ty noname uni sondy za 1000,-
Napsal: stř 03.09.2008 09:35
od vilejs
z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..
Napsal: čtv 04.09.2008 20:39
od spaceman
přesně tak... kup kvalitní ... šetřit je v tomto případě relativní... co "ušetříš" na sondě to tím pak rozhodně neušetříš na benzínu nebo na koupi další lambdy

Napsal: čtv 04.09.2008 20:59
od jarda
m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..
Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?
Napsal: čtv 04.09.2008 21:29
od torpi
No jo no já sem tu lambdu koupil za 1500kč z auta ve kterym šlapala v pohodě a kámoš mi řikal že tam prostě něco dává víc benzinu než má a tím se upálila taže se mi origoš nová nechce kupovat aby nedopadla jako ta předchozí takže zatím jezdim bez ní a jede to cajk
Napsal: čtv 04.09.2008 23:51
od Killca
jarda píše:m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..
Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?
do nouzoveho rezimu a nacte to hodnoty na ktere to jezdilo spravne predtim nez lambda odesla, ale jsou to hodnoty pofiderni a proto to dost zere a moc nedrzi volnobeh

Napsal: pát 05.09.2008 00:17
od jarda
Killca píše:jarda píše:m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..
Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?
do nouzoveho rezimu a nacte to hodnoty na ktere to jezdilo spravne predtim nez lambda odesla, ale jsou to hodnoty pofiderni a proto to dost zere a moc nedrzi volnobeh

Tyvole tak to by snad konečně po roce vysvětlilo chování mého auta. Po městě jezdilo klidně několik měsíců uplně normálně, ale jakmile jsem jel delší vzdálenost po dálnici(150-170), rozhodil se mi volnoběh. Pak trvalo pár kilometrů než se to srovnalo. Stejně se auto chová po odpojení baterky. Diagnostika hlásila jedinou chybu a to lambdu, ale podle slov Petra z Rajské to nebylo že by vůbec nefungovala, ale že občas hodí chybu při vysokých otáčkách a že tím ten volnoběh nebude.
No a z tohodle mi vychází že když jsem jel po dálnici pořád kolem 5000 otáček tak mi asi ta lambda házela chybu často, přeplo se to do nouzového režimu a pak trvalo několik kilometrů po městě než se to srovnalo.
Teď jsem vyměnil lambdu a v pátek jedu poprve na delší cestu po dálnici, to jsem zvědavej...
Napsal: pát 05.09.2008 08:27
od vilejs
najjednoduchsie ako to zistit ci je lambda mrtva je odmerat odpor.ma mat "4 ohm" inak sranda je,ze ked prdne spirala v nej,hned sa posere cela..
Napsal: pát 05.09.2008 15:08
od aigo
a jak teda pozunam ze je lambda v prd abych ji nekupoval zbytecne mam e36 318 protoze me to chlasta a vypada to asi na ni....

Napsal: pát 05.09.2008 15:09
od jarda
já bych ti doporučil jít na diagnostiku, sice to něco stojí ale zase máš jistotu že víš jak je na tom auto co se týče elektroniky
Napsal: pát 05.09.2008 16:03
od aigo
k origo bmw swrvisu??
Napsal: pát 05.09.2008 16:12
od aigo
a jinak se to zistit neda??
Napsal: pát 05.09.2008 16:42
od voitano
aigo píše:k origo bmw swrvisu??
Já byl u BOSCH servisu..... sou levnější...
Napsal: pon 08.09.2008 12:38
od vilejs
aigo píše:a jinak se to zistit neda??
nastartuj a odpoj konektor lambdy.ked sa nieco zmeni,tak je dobre,ked pojde motor dalej ako stale,tak je v prdele.alebo odmeraj odpor cez konektor.daj si na kostru a zastokni merac po jednom do dierok do konektoru. inak to vysvetlit nejde.snad sa podari

Napsal: pon 08.09.2008 15:27
od aigo
aha na dignostice mi radil jeden znami ze by mel pokud je lambda v prd... vyhodnotit palubni pc chybu a melo by ji to nahlasit jako vadnou co je na tom pravdy u e 36???? moc dik