Stránka 1 z 2

Napsal: úte 02.09.2008 12:10
od torpi
Čau kluci , asi tak před měsícem se mi začal občas dusit motor ( 1.6i ) tak sem zkoušel všechno možný a nakonec sem zjistil že to je lambda sonda , zkusil sem tam dát jetou a bylo to v poho tak sem ji tam nechal a zhruba po 1500 km to zas začalo blbnout , takže teď ji mam odpojenou a jede to v poho takže by mě zajímalo co je tam špatně že ta sonda odejde , budu rád za každý info... Díky

Napsal: úte 02.09.2008 12:27
od Helldiver
Skontroluj kabelaz - ja som chcel usetrit tak som do 535i kupil lambdu z felicie (1800sk) a len prepajkoval konektor (co islo poriadne tazko), 2 mesiace to behalo v pohode a potom zrazu za velkeho cirkusu (vynechavanie motor, v nizssich OT ziadny zatah, strasny dym za autom...) odisla potom co bolo auto dlhsie odstavene na dazdi... Zrejme sa tam vytvoril nejaky studenak alebo co, dal som origo lambdu a odvtedy je pokoj.

Napsal: úte 02.09.2008 12:43
od jarda
Bude to tím žes tam dal jetou a ne novou... lambda má prostě určitou životnost. Nemyslím že by bylo na autě něco co ji přímo kazí...

Napsal: úte 02.09.2008 13:48
od Bullitt
jeté nebo univerzální sondy jsou k ničemu, do tohohle se vyplatí zainvestovat za kvalitu, jinak pokud ti odejde i nová sonda tak to mohou být vstřiky, ale to bys poznal na spotřebě a tak že by ti v motoru cvakali, mě ty vstřiky vypálily právě dvě lambdy protože ona to jaksi nezvládala regulovat - benzín tam chcal přes těsnění jak protržený

Napsal: úte 02.09.2008 18:24
od chip
Univerzální lambdy stejné značky jsou stejně kvalitní jako ty, co si koupíš v bmw, jen maj konektor

Napsal: úte 02.09.2008 18:39
od Bullitt
měl jsem na mysli takové ty noname uni sondy za 1000,-

Napsal: stř 03.09.2008 09:35
od vilejs
z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..

Napsal: čtv 04.09.2008 20:39
od spaceman
přesně tak... kup kvalitní ... šetřit je v tomto případě relativní... co "ušetříš" na sondě to tím pak rozhodně neušetříš na benzínu nebo na koupi další lambdy :)

Napsal: čtv 04.09.2008 20:59
od jarda
m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..


Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?

Napsal: čtv 04.09.2008 21:29
od torpi
No jo no já sem tu lambdu koupil za 1500kč z auta ve kterym šlapala v pohodě a kámoš mi řikal že tam prostě něco dává víc benzinu než má a tím se upálila taže se mi origoš nová nechce kupovat aby nedopadla jako ta předchozí takže zatím jezdim bez ní a jede to cajk

Napsal: čtv 04.09.2008 23:51
od Killca
jarda píše:
m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..


Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?

do nouzoveho rezimu a nacte to hodnoty na ktere to jezdilo spravne predtim nez lambda odesla, ale jsou to hodnoty pofiderni a proto to dost zere a moc nedrzi volnobeh :-D

Napsal: pát 05.09.2008 00:17
od jarda
Killca píše:
jarda píše:
m51d25 píše:z vlastnej skusenosti tvrdim,ze noname a rozne lacne smejdy su naprd! v kazej jednej ti odide spirala a hned ti skoci na nudzovy system cely voz.radsej kupit origo.tie lacaky su fakt slabe nahrady..


Prosím Tě, tohle mě zajímá - pochopil jsem to správně, že když se pokazí lambda, přepne se auto do nouzového režimu, jako když vyndam baterii?

do nouzoveho rezimu a nacte to hodnoty na ktere to jezdilo spravne predtim nez lambda odesla, ale jsou to hodnoty pofiderni a proto to dost zere a moc nedrzi volnobeh :-D


Tyvole tak to by snad konečně po roce vysvětlilo chování mého auta. Po městě jezdilo klidně několik měsíců uplně normálně, ale jakmile jsem jel delší vzdálenost po dálnici(150-170), rozhodil se mi volnoběh. Pak trvalo pár kilometrů než se to srovnalo. Stejně se auto chová po odpojení baterky. Diagnostika hlásila jedinou chybu a to lambdu, ale podle slov Petra z Rajské to nebylo že by vůbec nefungovala, ale že občas hodí chybu při vysokých otáčkách a že tím ten volnoběh nebude.

No a z tohodle mi vychází že když jsem jel po dálnici pořád kolem 5000 otáček tak mi asi ta lambda házela chybu často, přeplo se to do nouzového režimu a pak trvalo několik kilometrů po městě než se to srovnalo.

Teď jsem vyměnil lambdu a v pátek jedu poprve na delší cestu po dálnici, to jsem zvědavej...

Napsal: pát 05.09.2008 08:27
od vilejs
najjednoduchsie ako to zistit ci je lambda mrtva je odmerat odpor.ma mat "4 ohm" inak sranda je,ze ked prdne spirala v nej,hned sa posere cela..

Napsal: pát 05.09.2008 15:08
od aigo
a jak teda pozunam ze je lambda v prd abych ji nekupoval zbytecne mam e36 318 protoze me to chlasta a vypada to asi na ni.... :oops:

Napsal: pát 05.09.2008 15:09
od jarda
já bych ti doporučil jít na diagnostiku, sice to něco stojí ale zase máš jistotu že víš jak je na tom auto co se týče elektroniky

Napsal: pát 05.09.2008 16:03
od aigo
k origo bmw swrvisu??

Napsal: pát 05.09.2008 16:12
od aigo
a jinak se to zistit neda??

Napsal: pát 05.09.2008 16:42
od voitano
aigo píše:k origo bmw swrvisu??


Já byl u BOSCH servisu..... sou levnější...

Napsal: pon 08.09.2008 12:38
od vilejs
aigo píše:a jinak se to zistit neda??


nastartuj a odpoj konektor lambdy.ked sa nieco zmeni,tak je dobre,ked pojde motor dalej ako stale,tak je v prdele.alebo odmeraj odpor cez konektor.daj si na kostru a zastokni merac po jednom do dierok do konektoru. inak to vysvetlit nejde.snad sa podari :D

Napsal: pon 08.09.2008 15:27
od aigo
aha na dignostice mi radil jeden znami ze by mel pokud je lambda v prd... vyhodnotit palubni pc chybu a melo by ji to nahlasit jako vadnou co je na tom pravdy u e 36???? moc dik