Stránka 1 z 1

Napsal: úte 26.08.2008 22:10
od Petullinka
Chci si koupit BMW 316 Compact a chtela bych se zeptat jaký máte zkušenosti s tímhle autem?

Napsal: úte 26.08.2008 22:31
od vrnk
Petullinko, zrovna si rikam, do ktereho topicu ten jeden a ten samej dotaz zvladnes jeste vlozit 8O
Jsem tady ted asi 10 minut a mam pocit, ze Ti jdu v patach a kamkoliv prijdu, ctu to same porad dokola...

Napsal: úte 26.08.2008 22:52
od myrryn88
vrnk píše:Petullinko, zrovna si rikam, do ktereho topicu ten jeden a ten samej dotaz zvladnes jeste vlozit 8O
Jsem tady ted asi 10 minut a mam pocit, ze Ti jdu v patach a kamkoliv prijdu, ctu to same porad dokola...
Souhlasim s vrnkem,nemusis tady zakladat jeden a ten samy topic do vsech sekci...Staci si poradne prohledat forum...

Byt tebou bych zacal tady http://bmwklub.cz/modules.php?name=FAQ& ... ategories=

Napsal: úte 26.08.2008 23:16
od Petullinka
omlouvám se, ale je to pro mě důležitá odpověď ve čtvrek si pro něj mám jet a 2x jsem to zadala špatně. Jsem tady poprví a pořádně nevim co a jak....ještě jednou sorry

Napsal: úte 26.08.2008 23:26
od Killca
Petullinka píše:Chci si koupit BMW 316 Compact a chtela bych se zeptat jaký máte zkušenosti s tímhle autem?
mela si uz nejaky auto? chces mit kratky do mesta nebo hezci delsi coupe nebo sedan?

osobne kompakt pro zenu je OK, ale sou i zeny ktery jsou kapku drsnejsi a radsi maj coupe 328, protoze se na to auto citej vic, pokud si veris, tak bych volil spis vetsi objem s vice vykonem, kuprikladu 323 se vyrabela v kompaktu taky, pokud potrebujes nutne kratkej vuz, ale co znam lidi a me osobne se kompakt hodne nelibi (slusne receno) tak bych si ho nekoupil

ale pro pani domaci je 316 kompakt nejlepsi volba no :)

Napsal: úte 26.08.2008 23:32
od Petullinka
Killca píše:
Petullinka píše:Chci si koupit BMW 316 Compact a chtela bych se zeptat jaký máte zkušenosti s tímhle autem?
mela si uz nejaky auto? chces mit kratky do mesta nebo hezci delsi coupe nebo sedan?

osobne kompakt pro zenu je OK, ale sou i zeny ktery jsou kapku drsnejsi a radsi maj coupe 328, protoze se na to auto citej vic, pokud si veris, tak bych volil spis vetsi objem s vice vykonem, kuprikladu 323 se vyrabela v kompaktu taky, pokud potrebujes nutne kratkej vuz, ale co znam lidi a me osobne se kompakt hodne nelibi (slusne receno) tak bych si ho nekoupil

ale pro pani domaci je 316 kompakt nejlepsi volba no :)

mě sá právě líbí a radši kratší auto a na co bych si měla dávat pozor při kupování, na co koukat a tak

Napsal: stř 27.08.2008 01:59
od ECKI
Aha.Taky jsem odpovídal před chvílí v jiném topicu na stejný dotaz.No radu máš v tom předešlém a tady už to vystihl myrryn88.Tak dobře pořiď
:wink:

Napsal: stř 27.08.2008 13:25
od Speedy
Petiulinko, radsi si vem nekoho, kdo tomu bmw rozumi, takhle se tezko radi. Odkud jsi? TReba njdem nekoho, kdo by ti pomohl pri vyberu z tveho mista bydliste nebo koupe.

Napsal: stř 27.08.2008 13:26
od Speedy

Napsal: stř 27.08.2008 13:30
od Shelby
Speedy píše:Petiulinko, radsi si vem nekoho, kdo tomu bmw rozumi, takhle se tezko radi. ODKUD JSI? TReba njdem nekoho, kdo by ti pomohl pri vyberu z tveho mista bydliste nebo koupe.
Mám pocit že z Liberce :D

Napsal: stř 27.08.2008 13:35
od MatyACS
Speedy píše:Petiulinko, radsi si vem nekoho, kdo tomu bmw rozumi, takhle se tezko radi. Odkud jsi? TReba njdem nekoho, kdo by ti pomohl pri vyberu z tveho mista bydliste nebo koupe.
přesně tak někoho sebou vezmi :wink:

Napsal: stř 27.08.2008 13:48
od castro
pettulinko, jak už psal speedy, určitě si s sebou vem někoho kdo autům, nejlépe BMW rozumí. Těhle kompaktů 316i jsou mraky a většinou co tak vídávám jsou v žalostných stavech.

Hlavně dej pozor ať to auto neni bouraný, někde moc kitovaný, hnustý do rohlíku atp.. což na první pohled nepoznáš ale i věřim že i jako lajk dokážeš zpozorovat neslícovaný díly karoserie... Na první pohled zblízka se dá všimnout jestli je mezi kapotou a blatníkem větší mezera, jestli kapota nelícuje se světlama atd.. koukat prostě všude a navšechno co ti přijde podezřelý se zaměřit.

Otevři si motor a mrkni na podběhy kol, jestli to tam neni nějak svařovaný, kitovaný, podibně lakovaný atd...

Často prodejci taky vyndavají z palubky žárovičky aby nesvítili kontrolky třeba airbagu, brzdového obložení atd...

Zkontroloval bych na rovině olej, jestli je ho tam dostatek.. kolikrát jsem se přijel podívat na nějaké auto a bylo téměř bez oleje - to už svědčí o tom jaká péče mu byla věnována...

Koukni se třeba i na rovnoměrnost ojetí pneumatik. Pokud by měli sjeté vnitřky tak může být špatná geometrie, tlumiče nebo nějaký ty čepy na podvozku. Taky bych se podíval zespodu na motor, jestli z něj nechčije olej, to samé vzadu u diferenciálu.

Po nastartování byl měl motor běžet rovnoměrně, neměl by se přidušovat, pokuckávat, houpat volnoběžné otáčky...

až to půjdeš projet, najdi si nějakou kvalitní silnici a zkus zprudka zabrzdit jestli nejdou vibrace do volantu. Při brždění by to znamenalo nejspíš brzdy na výměnu, vibrace při jízdě jako takový může být vůlema v podvozku, nevyváženýma gumama... jsou to prkotinky, nejde asi u ojetýho auta očekávat že bude vše ok, ale i takový se stále sehnat dají ;-) Taky zkus zabrzdit na ROVNÝ silnici bez držení volantu, jestli to nikam nezanáší...

V neposlední řadě bych si zkontroloval jestli vše funguje jak má - tj. zkusil bych klimu/větrák ve všech režimech, el.ovládání zrcátek, světla, blinkry, mlhovky, dálkovky, klakson, stěrače....

Možná to někomu přijde směšný, ale já to už dělám vždy protože jsem se taky při první koupi nechal celkem napálit. Auto bylo bourané, to jsem věděl ale spoustu věcí při opravě nedotáhli dokonce a mě to pak komplikovalo život s dodatečným řešením. Že nesvítí žárovka, co na tom, ale když nesvítí proto že je někde přerušenej svazek, protože auto dostalo třeba ránu zezadu, tak je to problém a o to je horší když třeba prodejce prodává auto jako "nebourané" :-)

A to že někde teče olej a podobně, taky třeba někomu přijde směšný, protože se nejedná o nové auto a něco takového se dá předpokládat, ale když těch nedostatků bude víc, je potom dobrý s to porovnat s cenou auta, jestli to za ty prachy stojí....

Jak jsem řekl, 316i compaktů jsou mraky, určitě nic neuspěchej a nenech se napálit, když se něco nebude zdát, seženeš jinej! ;-)

a jestli se můžu zeptat - to auto pro který máš jet - jakej je to rok a kolik za něj chtějí?

P.S.: a to krásné blond děvče na obrázku jsi Ty? :?: :D

Napsal: stř 27.08.2008 13:59
od Deathbox
castro píše:pettulinko, jak už psal speedy, určitě si s sebou vem někoho kdo autům, nejlépe BMW rozumí. Těhle kompaktů 316i jsou mraky a většinou co tak vídávám jsou v žalostných stavech.

Hlavně dej pozor ať to auto neni bouraný, někde moc kitovaný, hnustý do rohlíku atp.. což na první pohled nepoznáš ale i věřim že i jako lajk dokážeš zpozorovat neslícovaný díly karoserie... Na první pohled zblízka se dá všimnout jestli je mezi kapotou a blatníkem větší mezera, jestli kapota nelícuje se světlama atd.. koukat prostě všude a navšechno co ti přijde podezřelý se zaměřit.

Otevři si motor a mrkni na podběhy kol, jestli to tam neni nějak svařovaný, kitovaný, podibně lakovaný atd...

Často prodejci taky vyndavají z palubky žárovičky aby nesvítili kontrolky třeba airbagu, brzdového obložení atd...

Zkontroloval bych na rovině olej, jestli je ho tam dostatek.. kolikrát jsem se přijel podívat na nějaké auto a bylo téměř bez oleje - to už svědčí o tom jaká péče mu byla věnována...

Koukni se třeba i na rovnoměrnost ojetí pneumatik. Pokud by měli sjeté vnitřky tak může být špatná geometrie, tlumiče nebo nějaký ty čepy na podvozku. Taky bych se podíval zespodu na motor, jestli z něj nechčije olej, to samé vzadu u diferenciálu.

Po nastartování byl měl motor běžet rovnoměrně, neměl by se přidušovat, pokuckávat, houpat volnoběžné otáčky...

až to půjdeš projet, najdi si nějakou kvalitní silnici a zkus zprudka zabrzdit jestli nejdou vibrace do volantu. Při brždění by to znamenalo nejspíš brzdy na výměnu, vibrace při jízdě jako takový může být vůlema v podvozku, nevyváženýma gumama... jsou to prkotinky, nejde asi u ojetýho auta očekávat že bude vše ok, ale i takový se stále sehnat dají ;-) Taky zkus zabrzdit na ROVNÝ silnici bez držení volantu, jestli to nikam nezanáší...

V neposlední řadě bych si zkontroloval jestli vše funguje jak má - tj. zkusil bych klimu/větrák ve všech režimech, el.ovládání zrcátek, světla, blinkry, mlhovky, dálkovky, klakson, stěrače....

Možná to někomu přijde směšný, ale já to už dělám vždy protože jsem se taky při první koupi nechal celkem napálit. Auto bylo bourané, to jsem věděl ale spoustu věcí při opravě nedotáhli dokonce a mě to pak komplikovalo život s dodatečným řešením. Že nesvítí žárovka, co na tom, ale když nesvítí proto že je někde přerušenej svazek, protože auto dostalo třeba ránu zezadu, tak je to problém a o to je horší když třeba prodejce prodává auto jako "nebourané" :-)

A to že někde teče olej a podobně, taky třeba někomu přijde směšný, protože se nejedná o nové auto a něco takového se dá předpokládat, ale když těch nedostatků bude víc, je potom dobrý s to porovnat s cenou auta, jestli to za ty prachy stojí....

Jak jsem řekl, 316i compaktů jsou mraky, určitě nic neuspěchej a nenech se napálit, když se něco nebude zdát, seženeš jinej! ;-)

a jestli se můžu zeptat - to auto pro který máš jet - jakej je to rok a kolik za něj chtějí?

P.S.: a to krásné blond děvče na obrázku jsi Ty? :?: :D
Já si říkal že taková ochota nebude jen tak :D 8)

Napsal: stř 27.08.2008 14:01
od vilejs
vedel som ze sa to zvrhne tymto smerom:) dam si sem fotku nejakej holky a hned mi budu vsetci radit :D

Napsal: stř 27.08.2008 14:02
od CZAirwolf
Deathbox píše:
castro píše:pettulinko, jak už psal speedy, určitě si s sebou vem někoho kdo autům, nejlépe BMW rozumí. Těhle kompaktů 316i jsou mraky a většinou co tak vídávám jsou v žalostných stavech.

Hlavně dej pozor ať to auto neni bouraný, někde moc kitovaný, hnustý do rohlíku atp.. což na první pohled nepoznáš ale i věřim že i jako lajk dokážeš zpozorovat neslícovaný díly karoserie... Na první pohled zblízka se dá všimnout jestli je mezi kapotou a blatníkem větší mezera, jestli kapota nelícuje se světlama atd.. koukat prostě všude a navšechno co ti přijde podezřelý se zaměřit.

Otevři si motor a mrkni na podběhy kol, jestli to tam neni nějak svařovaný, kitovaný, podibně lakovaný atd...

Často prodejci taky vyndavají z palubky žárovičky aby nesvítili kontrolky třeba airbagu, brzdového obložení atd...

Zkontroloval bych na rovině olej, jestli je ho tam dostatek.. kolikrát jsem se přijel podívat na nějaké auto a bylo téměř bez oleje - to už svědčí o tom jaká péče mu byla věnována...

Koukni se třeba i na rovnoměrnost ojetí pneumatik. Pokud by měli sjeté vnitřky tak může být špatná geometrie, tlumiče nebo nějaký ty čepy na podvozku. Taky bych se podíval zespodu na motor, jestli z něj nechčije olej, to samé vzadu u diferenciálu.

Po nastartování byl měl motor běžet rovnoměrně, neměl by se přidušovat, pokuckávat, houpat volnoběžné otáčky...

až to půjdeš projet, najdi si nějakou kvalitní silnici a zkus zprudka zabrzdit jestli nejdou vibrace do volantu. Při brždění by to znamenalo nejspíš brzdy na výměnu, vibrace při jízdě jako takový může být vůlema v podvozku, nevyváženýma gumama... jsou to prkotinky, nejde asi u ojetýho auta očekávat že bude vše ok, ale i takový se stále sehnat dají ;-) Taky zkus zabrzdit na ROVNÝ silnici bez držení volantu, jestli to nikam nezanáší...

V neposlední řadě bych si zkontroloval jestli vše funguje jak má - tj. zkusil bych klimu/větrák ve všech režimech, el.ovládání zrcátek, světla, blinkry, mlhovky, dálkovky, klakson, stěrače....

Možná to někomu přijde směšný, ale já to už dělám vždy protože jsem se taky při první koupi nechal celkem napálit. Auto bylo bourané, to jsem věděl ale spoustu věcí při opravě nedotáhli dokonce a mě to pak komplikovalo život s dodatečným řešením. Že nesvítí žárovka, co na tom, ale když nesvítí proto že je někde přerušenej svazek, protože auto dostalo třeba ránu zezadu, tak je to problém a o to je horší když třeba prodejce prodává auto jako "nebourané" :-)

A to že někde teče olej a podobně, taky třeba někomu přijde směšný, protože se nejedná o nové auto a něco takového se dá předpokládat, ale když těch nedostatků bude víc, je potom dobrý s to porovnat s cenou auta, jestli to za ty prachy stojí....

Jak jsem řekl, 316i compaktů jsou mraky, určitě nic neuspěchej a nenech se napálit, když se něco nebude zdát, seženeš jinej! ;-)

a jestli se můžu zeptat - to auto pro který máš jet - jakej je to rok a kolik za něj chtějí?

P.S.: a to krásné blond děvče na obrázku jsi Ty? :?: :D
Já si říkal že taková ochota nebude jen tak :D 8)
Castro uz je zadany :lol:

Kdyby neco, tak na foru je minimalne jeden slusny kompakt ve vybave na prodej...

Napsal: stř 27.08.2008 14:08
od castro
airwolfe, ty jsi zase v nějakym dezinformačnim šumu.... kde jsi prosimtě vzal že jsme zadaný? :roll: :lol:

ale o to vubec nejde, jen jsem chtěl holce poradit, protože holky se snaží každej hned ( ted nevim jaký slovo zvolit aby to neznělo dvojsmyslně ) :? :D

Napsal: stř 27.08.2008 15:15
od plysakmartin
:lol: No jo, jak se jedná podle obrázku o pěknou slečnu, tak jsou všicí velmi ochotný :lol: . Taky bych přispěl svým málem do rad, ale castro už se rozepsal :lol:

Napsal: stř 27.08.2008 15:25
od vilejs
je tu niekde nejaka slecna?co ked je to len avatar a meno.co ked za klavesnicou sedi nejaky uchyl?alebo si niekdo robi srandu a teraz sa na vas smeje?vsak je tu nejak vela topicov o tom kompakte ne? podozrive:)

Napsal: stř 27.08.2008 16:44
od castro
m51d25 píše:je tu niekde nejaka slecna?co ked je to len avatar a meno.co ked za klavesnicou sedi nejaky uchyl?alebo si niekdo robi srandu a teraz sa na vas smeje?vsak je tu nejak vela topicov o tom kompakte ne? podozrive:)
...a co když je to Jan Tleskač...? :lol: