Stránka 1 z 1
Napsal: úte 26.08.2008 16:58
od Marty_
Za posledni tyden me auto 2x nechalo s vybitou baterkou, dneska jsem to premeril a auto bere v klidu 2,5A coz asi neni normalni? Odpojil jsem radio i zesilovace a porad to same..

co to safra muze delat?:( Netusi nekdo? Pripadne je mozne zjistit na diag kde je problem? Dekuji za nfo..
Napsal: úte 26.08.2008 20:46
od CZAirwolf
sviti kastlik, kufr, cokoli...2,5A je tezce hodne.nebo odpojuj pojistky a to te muze nasmerovat.
Napsal: úte 26.08.2008 22:21
od all
ano klidový odběr to má mít max 30 mA
Jinak velice často to dělá vyhřívání zámku! už jsem to řešil 3x
odber taky souhlasil!
Napsal: stř 27.08.2008 10:35
od fafejta
xx
Napsal: stř 27.08.2008 17:06
od Marty_
Na aute nesviti nic, vsechno je povypinane a stejne to zere.. Ale novej poznatek - 2,5A to bere jen pri odemcenem aute, pri zamcenem 0,6A.. No stejne budu muset k elektrikarovi, jen k jakemu:( asi autohelp zase..
Napsal: úte 25.11.2008 19:24
od Brody
Kluci Tak me taky nejak vice zere baterka.Klidovej odber je na ni nejakych 90mA.Nesetkal jste se nekdo s touto hodnoutou uz nekdy?Vse je vypnute,nic nesviti a silne pochybuju ze me to bude zrat blikajici imobilizer

Za kazdou radu budu rad.Nemuze mit na to vliv 44ka baterka?Na jare budu kupovat novou
Napsal: úte 25.11.2008 22:06
od ferlin
Ty vole, 2,5 A je sakra průser. To raději odpoj baterku. Fakt nevím, může to být cokoliv. Vyndej pojistky a pomalu je tam po jedný dávej a uvidíš. Držím palce.

Napsal: stř 26.11.2008 09:42
od Marty_
Tak tohle uz davno vyreseno, ono se totiz to auto musi merit az dyl po opusteni kdyz je v klidu - ca pul hodky po zhasnuti motoru a zamceni treba.. Palubni spotrebice se vypinaji postupne, takze hnedka po vypnuti motoru a zamknuti to bere tech 2,5A sice, ale za pul hodky uz je to v klidku..
Me pomohla nova baterka a od te doby cajk:)
Napsal: stř 26.11.2008 10:31
od Brody
Aha tak to je novej postreh.Ja to meril zhruba 10-15minut po vytahnuti klicku ze zapalovani.No baterku budu kupovat novou.Predpokladam ze 44ka uz jde pomalu do kytek.Hlavne nevim proc tam davali takoveho chcipacka

Napsal: stř 26.11.2008 12:39
od Vojtar
Mala skromna otazecka

Jak to merite? Ampermetr prece musite zapojit do serie, tzn. odpojit jeden pol baterky a mezi to zapojit ampermetr, ne? A kdyz odpojite baterku, tak ten ctvrthodinovej dojezd (vetraky apod.) prestanou odebirat, ne? A to i presto, ze to za chvili zase s tim ampermetrem pripojite, ne? Nebo se to da zmerit i jinak??
Napsal: stř 26.11.2008 13:11
od Brody
Mi merili tak ze jsem povolil -kabel a ten jsem napojil jeden drtek ampermetru a druhej dratek jsem prilozil na -na baterce a -konektor sem jen nadzvedl.Tudiz byl stalo uzavren okruh,takze se mi ani nic v aute nevynulovalo
Napsal: stř 26.11.2008 13:13
od Vojtar
No je fakt, ze za tak kratkou chvilicku ten ampermetr asi neoddelas...
Napsal: sob 29.11.2008 22:58
od mamouschek
Diagnostika Ti řekne pendrek. Dělam to tak, abych při odpojení kontaktu nepřerušil obvod, tim by mi začal usínací cyklus znova. Pokud je auto vybaveno palubním telefonem, tak se má proud měřit až po 60min!!!!! Hele, nedělá to koncák ventilátoru? Zrovna teď sem měl dva případy. Jinak přetěžovat měřící přístroj i digitální je dost nerozum. Dojde k jeho "nakopnutí" a pak je dobrej tak pro děti na písek. Ovšem každej ať činí dle svého rozumu.

Jinak postupně vytahuj pojistky, až odběr zmizí. Podle té projdi napojené okruhy a můžou to být různé až nelogické na jedné společné pojistce.