Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 14.08.2008 08:23
od Steanly
Dobrý den mám BMW E36 318TDS r.v. 95. Koupil jsem ho zhruba před 3 měsícema a s autem sem neměl žádný problém. Při koupi již na přístrojovce svítila výměna oleje, takže jsem se rozhod ho vyměnit. Původní majitel vůbec nevěděl jaký olej tam je. Nakonec jsem zvolil olej LIQUI MOLY MoS2 10W40. Po vypuštění původního a nalití nového mi olej začal týct přes výpustný šroub a neměli sme k distozici nic čím by sme to opravili, tak sem tak týden jezdil skoro s prázdnou hladinou a výkon byl OK. Včera jsem nechal spravit ten výpustný šroub nalil do plna ten samý olej a ihned po nastartování a rozjetí sem pocítil že auto ztratilo výkon. Mám co dělat abych vyjel kopec. Jde to velice pomalu do otáček a už to ani nezakouří.
Prosím nevíte někdo co s tím může být? S tímhle se nedá moc jezdit

Je možný že tam předtím byl plně syntetický olej a když jsem tam dal polosyntetiku že se výkon tak zmenšil?
Předem díky za odpověď
Napsal: čtv 14.08.2008 08:24
od Steanly
Ještě jedna věc. Nalil jsem tam toho oleje víc a ukazuje to mírně přes maximum. Může to na to mít vliv??
Napsal: čtv 14.08.2008 08:49
od JIP
Pokud jsi jezdil týden s "prázdnou hladinou(asi bez oleje?!)" a teď jsi to pro jistotu přelil, tak věz, že jsi prase a nic jiného, než aby to kleklo so nezasloužíš...
Viděl bych to na přidřený některý válec (ale to by hodně kouřilo) anebo tím velkým množstvím oleje se tlakuje kliková skříň a proto to nejede. Olej je optimální mít přesně mezi riskami, pod i přes risku smrdí průserem...
Zkus to upustit a v případě, že to bude fungovat, tak se zajdi ožrat, budeš zřejmě dítě štěstěny...
Ápropos, neživíš se jako pekař, nebo třeba květinář? V tom případě bych to pochopil. V jiném případě bych vyliskal tvého instruktora z autoškoly...olej je úplný základ ... nemažete, klepe to!
Napsal: čtv 14.08.2008 09:03
od Steanly
No zas tak úplně prázdná ta hladina nebyla. Měl sem s tím strach jezdit, tak sem furt dolejval a pod auto sem si dávalo vaničku abych nedělal bordel na silnici. Přidřený to určo nebude...
Napsal: čtv 14.08.2008 10:31
od fafejta
xx
Napsal: čtv 14.08.2008 10:37
od 318tds
Skus se podívat jestli ti náhodou nevypadla hadicka od čidla k sbernemu sac. potrubi.To potom taky nejede.Treba ste o to zavadili jak jste menili oíl. filtr.
Napsal: čtv 14.08.2008 10:57
od Spajky
ty vole nechápu, ještě se div, proč tam ten olej a rysky minima a maxima asi sou

Napsal: čtv 14.08.2008 23:48
od Killca
ja bych to videl abyste skontrolovali konektory kolem sani, vsechno proskrabli a prostrikali a pak to bude palivovy cerpadlo, tak zkusit tlaky, ma mit asi 3 bary?!
Spajky píše:ty vole nechápu, ještě se div, proč tam ten olej a rysky minima a maxima asi sou

kdyz furt dolejval tak asi nebyl mimo rysky, vzdyt ja sem s tekoucim vypustakem najel 35tisic, tak na tom byl asi stejne
Napsal: pát 15.08.2008 10:24
od fafejta
xx
Napsal: pon 18.08.2008 08:49
od Steanly
318tds píše:Skus se podívat jestli ti náhodou nevypadla hadicka od čidla k sbernemu sac. potrubi.To potom taky nejede.Treba ste o to zavadili jak jste menili oíl. filtr.
VYŘEŠENO! Díky moc bylo to jak jsi říkal, byla vypadlá hadička
Autíčko teď šlape jak hodinky
Děkuji všem

Napsal: pon 18.08.2008 13:25
od 318tds
Steanly píše:318tds píše:Skus se podívat jestli ti náhodou nevypadla hadicka od čidla k sbernemu sac. potrubi.To potom taky nejede.Treba ste o to zavadili jak jste menili oíl. filtr.
VYŘEŠENO! Díky moc bylo to jak jsi říkal, byla vypadlá hadička
Autíčko teď šlape jak hodinky
Děkuji všem

Aspon nekomu sem pomohl
