Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.08.2008 01:42
od jarda
Prosím o radu, potřebuji novou lambdu, mám auto vyrobeno 09/92 a nevím jak zjistit jestli tam je typ 380mm nebo 570mm ... podle ETK se to lámalo právě v tomto měsíci. Pod auto můžu jedině v servisu, čemuž se chci právě vyhnout. Anebo je to jedno - budou fungovat obě?

Napsal: pon 11.08.2008 01:46
od Demostenes
Lambda funguje porad stejne (pro vsechny typy aut) a co ja vim, tak jsou i vsechny stejny, jen se to lisi zavitem, jaky znacek je na tom nalepeny a podle toho i cenou. Takze kdyz ji tam nejak "narves", tak fachat bude. Nejlepsi je koupit "universalni", byvaji u toho takove pekne koncovky, ze to napojis na cokoliv. Dokonce je i putna, kolik to ma zil, ta co ma o zilu navic (novejsi rocniky) ma v te zile zem. Zrejme proto, ze se starim auta zacla karoserie reznout, tim se zvysoval jeji odpor a pak lamda zacla merit malinko jinak. Tak zacli vest zem kabelem, misto kostreni primo na vyfuk.

Napsal: pon 11.08.2008 17:42
od jarda
ok, díky... a nevíš náhodou jestli mají ty dvě origo různé délky stejný závit?

Napsal: pon 11.08.2008 18:11
od Dan td
Demostenes píše:Lambda funguje porad stejne (pro vsechny typy aut) a co ja vim, tak jsou i vsechny stejny, jen se to lisi zavitem, jaky znacek je na tom nalepeny a podle toho i cenou. Takze kdyz ji tam nejak "narves", tak fachat bude. Nejlepsi je koupit "universalni", byvaji u toho takove pekne koncovky, ze to napojis na cokoliv. Dokonce je i putna, kolik to ma zil, ta co ma o zilu navic (novejsi rocniky) ma v te zile zem. Zrejme proto, ze se starim auta zacla karoserie reznout, tim se zvysoval jeji odpor a pak lamda zacla merit malinko jinak. Tak zacli vest zem kabelem, misto kostreni primo na vyfuk.
U BMW to tak není vždy, u některých motorů nejde použít uni. Je tu toho o tom celkem dost. Já tomu taky nevěřil, čili jsem si ověřoval, co tu o tom někteří lidi psali ale měli pravdu ---