Stránka 1 z 2
Napsal: pát 08.08.2008 14:26
od Afekt
E46 318i nebo 320d ??co koupit?výhody,nevýhody.spotreba?udržba?.poraďte prosím a pište svoje vzkušenosti,děkuju moc
Napsal: pát 08.08.2008 15:53
od Killca
ani jedno, 323 nejmin, diesel se bude furt srat a 318 nejede
jinak si procti tohle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
Napsal: sob 09.08.2008 10:03
od cetronix
zbožňuju jak každý, kdo tady nemá diesel říká, že se furt bude srát.. mno mám najeto přes 160000 a s motorovým ústrojím zatím nebyl jediný sebemenší problém

ťuk ťuk ťuk za celou dobu jsem měnil jen kotouče, desky, silentbloky na motoru a vlnovec ve výfuku.. that's it.. znám benzíny, kde je furt něco v prdeli.. je to na 1. místě o tom, jak se k tomu člověk chová a pak to máš jedno, jestli máš klidně i parní stroj

Napsal: sob 09.08.2008 10:05
od cetronix
a jinak buď 323i nebo 320d.. pokud se rozhoduješ mezi tím, co jsi psal, tak 320d, ale záleží, taky na tom kolik najezdíš.. já mrtě, takže se mi to vyplatí, i kdybych měl dělat opravy, kterými tady každý straší, ale vzhledem k tomu, že zatím žádná není nutná, tak jen šetřím na spotřebě

Napsal: sob 09.08.2008 18:47
od Killca
me staci se podivat na slovensky bmwklub kde kazdy druhy topic je neco vysranyho na 320d, mas holt dobrej kousek a mozna dost novej, ale pockej az to prijde, pak si povime a nenut me te strasit, protoze kdyz se strasi, tak se pak dycky neco stane
edit: a to nemluvim o tom kolik 325tds ma hodne problemu se vstrikama a cerpadlama coz pretrvava trochu dodnes + jeste odchazejici turba, to se u benala asi nestane
Napsal: ned 10.08.2008 16:16
od Afekt
jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
Napsal: ned 10.08.2008 16:38
od dsvatos
Pokud tu 318 nebudeš honit, bude žrát málo. Je to spolehlivej a nenáročnej motor. Ale taky to není žádnej trhač asfaltu.. Pokud ale nejseš závodník a jezdíš normálně, bude ti v poho stačit. U 320d je riziko budoucích investic mnohonásobně vyšší.
Napsal: ned 10.08.2008 17:32
od gas
Afekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZ
Napsal: ned 10.08.2008 20:10
od Tehu
gas píše:Afekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZ
kamos ma taky 318i 87Kw a jezdi tak nejak normalne a jezdi za 9l/100km kdyz by to posetrival tak se k 8l je mozny dostat i niz ale to se neda tak muze jezdit snad jen duchodce

pokud s tim pojedes dalku dalnice cca 140km/h dostanes se tak na 7,5l/100km zalezi kde jezdis a jak my jsme z vysociny nam to tu zere kapanek vice

Napsal: ned 10.08.2008 20:13
od Tehu
servisu se neboj neni ceho

jinak bych volil spise 320i je to sestival co jezdi za stejnou mozna o pul litru vetsi spotrebu a to je od spodu o necem jinem ta 318 se musi vice vytacet a pak leze nahoru spotreba
Napsal: ned 10.08.2008 21:49
od gas
Tehu píše:gas píše:Afekt píše:jasný, je to asi taky hodne o tom na jaky auto narazis a v jakem je stavu..ale kazdej vsude rika neco jineho, ja bych chtel 318i ,chtel byhc benzin a vyhnout se vetsi spotrebe..berte me trochu jako laika..to auto se mi libi,ale bojim se spotreby:(
spotřeby se bát nemusíš já mam 318 87 kw a dá se s tím jet i za 6,5 ale normálním ježděním okolo 8 litrů budeš jezdit prostě je to stejný jako jaký koliv jiný auto s obsahem do 2 litrů jo a servis je jako u čehokoliv jinýho a to to servisuju přímo v BMW.Závoďák to není,ale klasický konkurenci stačit budeš mimochodem kdyby jsi měl zájem moje autí je k mání potřebuju touringa a klidně si zas koupím 318 nejsem až takový střelec,který nutně potřebuje 200 koníků.Kdyby jsi měl zájem tak SZ
kamos ma taky 318i 87Kw a jezdi tak nejak normalne a jezdi za 9l/100km kdyz by to posetrival tak se k 8l je mozny dostat i niz ale to se neda tak muze jezdit snad jen duchodce

pokud s tim pojedes dalku dalnice cca 140km/h dostanes se tak na 7,5l/100km zalezi kde jezdis a jak my jsme z vysociny nam to tu zere kapanek vice

fakt nekecám do Itálie a zpátky dálnice 140 mimo obec 100 spotřeba 6,5l no a do 8 stím jezdí manželka
Napsal: pon 11.08.2008 07:06
od Afekt
tak to si mě s tou potřebou potěšil:)děkuju za nabídku na tvůj inzerát jsem koukal už minulej týden, koupi plánuju ale bohužel teď ještě nejsou peníze, to mě právě štve protože to je velice zajímavá nabídka!
Napsal: pon 11.08.2008 09:17
od Afekt
jinak já jsem z Pardubic...takže mám na ježdění převažně město a okolí, proto se ptám na spotřebu..je tady ještě někdo s 318i??jak ste na tom ostatní?:)
Napsal: pon 11.08.2008 09:37
od Afekt
ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?
Napsal: pon 11.08.2008 10:05
od dsvatos
Afekt píše:ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?
U modelu E46 se už označení neshodovalo se skutečným objemem. 316 i 318 je stejnej motor o objemu 1,9 litru. Akorát je naladěnej na dva výkony. Až u novějších E46 po FL (myslím od roku 2002) je u 318 motor 2.0 (čtyřválec).
Napsal: pon 11.08.2008 10:37
od Afekt
jo tak,už chápu..díky za radu:)takže rozdíl mezi spotřebou asi moc velkej nebude..ale u tech 316 mi přijde motor na takový auto celkem slabej.
Napsal: pon 11.08.2008 10:42
od Radim046
Mám taky 318i E46 a na běžný ježdění ten motor stačí. Klidně bych do něj šel znovu.Na benzin jsem jezdil asi za 7.5litru a na lpg mám průměr kolem 8.5litru. Jediné co jsem za poslednich 25000km řešil byl unik oleje a to se nakonec ukázalo že byla závada na těsnění pod filtrem oleje a vyřešily to 2nové kroužky za 70kč.Jinak nic a jezdim s tim autem každý den 100km.Jediná nevýhoda je že platíš povinné ručení jako za 6ti vál.
Napsal: pon 11.08.2008 10:44
od castro
a to já bych si zas dal stranou nějaký penízky na případnou závadu vstřiků, čerpadla popř turba a šel do tý 320d.... Jízda je příjemná když si člověk zvykne na ten turboefekt a spotřeba vynikající... mno ale je tam pořád to riziko těch vstřiků, čerpadla atp... ta česká nafta neni nic moc. :-/
Napsal: pon 11.08.2008 11:19
od Mirda328
no problem je ten ze vetsina lidi chce od diesela to same co od benzinu a nesmyslne to toci a drzi to pod krkem a pokousej se stim driftit atd....pak diesel umira ale myslim ze ten comonrail je dobrej ma super kroutak a mozna se svezes lip jak s 323i pak poletis mnohem rychleji za min a mas k dispozici lepsi kroutak
jen se ktomu umet chovat a nehonit se porad s benzinama, ja mel taky kamna a jezdily super dokud jsem nezacaz zvedat tlak turba a naftu
jak tu bylo zmine no je to hodne o pristupu a to pisu jako majitel 2.8 i

Napsal: pon 11.08.2008 11:48
od Tehu
dsvatos píše:Afekt píše:ještě mám otázku..jen jestli chápu dobře 316i je obsah - 1,8 a 318i - 2,0 L. Nezlob te se pokud to někomu přijde jako hloupá otázka, ale jsem laik.Přijde mi pak nelogické označení modelů aut. 316 by tedy logicky mělo žrát o něco míň..ale motoricky je na tom jak?
U modelu E46 se už označení neshodovalo se skutečným objemem. 316 i 318 je stejnej motor o objemu 1,9 litru. Akorát je naladěnej na dva výkony. Až u novějších E46 po FL (myslím od roku 2002) je u 318 motor 2.0 (čtyřválec).
Tak tak

, rozhodne kdyz uz tak 318i 87Kw nebo pak 105Kw ale to uz je o jinejch penezich
