Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 07.08.2008 11:26
od surfis
Tak mi posledních 14 dní začal divně "prdět" výfuk. Říkám si no tak zase další věc na výměnu, ale co... mám starý auto, tak s tím musím počítat. Dneska ráno jsem nechal zvednout auto na rampu a koukali jsme, kde je díra. Nikde nic. Po nastartování se ukázalo (podle čuchu) za to jde z parohů a ejhle je praklý poslední šroub v hlavě. Máte s tím někdo zkušenost? Je nutno sundavat hlavu, nebo se to dá odvrtat na autě? Zatím mi všichni tvrdí, že musí hlava dolu...
Díky za rady!

Napsal: čtv 07.08.2008 11:50
od all
jsou tam štefty, čili, záleží na tom, kde je praskly... pokud hned u motoru, bude to chtít nějak pořešit ... ale pokud kousek kouká, nahřát, a vytočit ven sikovkama, pokud ne, navarit na to něco a vyšroubovat...
pokud je to praský hned u motoru, skusil bych cestu nejmenšího odporu, odvrtat a protáhnout závitníkem.... to sundání dolu, bych řešil jako nejhorší možnost!!!
hodně štěstí a doufej že je dobře prasklej....
Napsal: čtv 07.08.2008 13:23
od vilejs
predevcirem jsem to absolvoval na m40:) 2kusy. ale slo to vybrat vytahovacem zalomenych sroubu v pohode.vyvrtas malou diru 2mm a vytahnes vytahovakem jak malinu.moc bych nodvrtaval...neni nato pristup.to jsem skousel jednou a bylo po hlave:)
Napsal: čtv 07.08.2008 13:57
od surfis
Jsem si myslel, že mě všichni zbytečně straší. Ale šlo mi hlavně o to, jestli je okolo dostatek místa pro vrtání. Je to přeci jenom poslední šroub úplně vzadu zespodu. Zhora se to nedá a ze spodu tam místa na rozdávání moc není. Chtěl bych to dát do Bigu dohromady, ale asi to nestihnu. Hlavně se bojím, až se budou parohy sundavat, jestli nerupnou další... tím by se to jenom zkomplikovalo. To bohužel neovlivním. Podle toho, co jsme zkoušeli měřit hloubku, jak je to daleko utržený, tak to vypadá že je utržený v hlavě. Cca 2mm dovnitř.
