Stránka 1 z 2

Napsal: pon 04.08.2008 10:55
od ferlin
...a rozhodil se mi volnoběh. Zažil někdo něco takového? Odpojil jsem akumulátor, zapojil zpět a kurník, čumím. Po sundání nohy z plynu mi motor málem chcípl a držel se o dost níž, než kdysi. Do prkvančic. Tož jsem při parkování zkusil zapnout klímu. A dobré, motor zvýšil otáčky, ale jinak se mi to drží furt níž, na nějakých 700, předtím tak 900 ot. Uvidíme dál, co to udělá. :?

Napsal: pon 04.08.2008 11:54
od Francis
Běžný jev, resetovala se ti řídící jednotka motoru. Po ujetí několika desítek km se vše srovná.

Napsal: pon 04.08.2008 12:32
od ferlin
Dík za odpověď. O tom resetu jsem již četl, vymaže se registr závad, jednotka si načte průměrné hodnoty atd. Ale že by to až tak? 8O Normálně jsem se lekl. :lol:

Napsal: sob 09.08.2008 11:29
od bmwmaniac
Jo je to tak.Vymažou se zavady a nastaveni ř.j.. po zapojeni baterky a nastartovani otacky blbnou a podle manualu mas jet asi 5km ruznou rychlosti aby s ř.j. opet nastavila dany hodnoty. z vlastnich zkusenosti tech prvnich par kilometru než se nastavi ty hudnoty tak bawo jede jako krava :driver: :driver: :driver:

Napsal: sob 09.08.2008 11:56
od ferlin
Jo jo, už je to O.K. :lol: Ale trvalo mi snad padesát kiláků, než se volnoběh ustálil tak, jak má. :wink: Z toho plyne poučení, baterku odpojovat co nejméně. :)

Napsal: sob 09.08.2008 12:25
od CZAirwolf
Kolik casu je potreba, nez se zresetuje RJ ? Ja pri montazi zesilovace komplet odpojil baterku na cca 10 minut aspon, ale s RJ to ani nehlo.

Napsal: sob 09.08.2008 12:25
od bmwmaniac
v knižce pisou ze se to stane po odpojeni baterky na 2 hodky.

Napsal: sob 09.08.2008 12:49
od jarda
hele to je docela zajímavý.. nestačilo by potom když svítí kontrolka airbagu (protože někdo někde něco na chvíli rozpojil) na pár hodin odpojit baterku místo mazání na diagnostice v bmw?

Napsal: sob 09.08.2008 13:02
od bmwmaniac
no vymažes tim i registr zavad motoru,prevodovky a abs.samozrejme hodiny a radio.ale ja airbag nemam tak nevim.

Napsal: sob 09.08.2008 13:05
od ferlin
Nestačí. Já jsem jednou vymontoval sedačku a neodpojil baterku a svítilo mi to furt i po odpojení baterky na delší dobu. V Sotei chtěli za výmaz 400 Kč, tak jsem to vyřešil vymontováním kontrolky z palubovky. Už nesvítí. :lol: A mám to zadarmo! :lol:

Napsal: sob 09.08.2008 13:16
od bmwmaniac
Kazda ř.j. je naprogramovaná s urcitymi zakladnimi( pro usa,eu,atd) ktere predstavuji pouze prumerne hodnoty.V zavislosti na stavu motoru predavaji snimace ř.j. ruzne vstupni informace ktere se porovnavaji s ulozenymi hodnotami.potom ř.j. odpovidajicim zpusobem zmeni dane nastaveni. Nove hodnoty se ulozi v pameti ř.j. Pokud je ř.j. dele než 2 hodky bez privodu elektriky(odpojeni bat. nebo ř.j.)dojde k vymazani ulozenych hodnot!! Po pripojeni musi ř.j. nove ulozit vstupni informace o motoru. Po prvnim startu to muze vest k kolisani volnobehu,porucham deceleracniho rezimu..Je treba jet nekolik minut ruznou rychlosti dokud nedojde ke sladeni vsech hodnot.

Napsal: sob 09.08.2008 13:17
od Maikl
vymažou se jen ty chyby, který se tam objevily jednou a pak už ne... A je to hlavně u závad, který sou prostě "nepodstatný", a myslim že se ty chyby mažou samy po několika nastartování (pokud se už nevyskytnou), nebo právě odpojením baterky. Airbag je "životně důležitá" věc, tudíž se musí na diagnostiku, a tím pádem i zjišťovat proč vlastně hází chybu..

Napsal: sob 09.08.2008 13:44
od ferlin
Jasně, ale 4 kila za výmaz? Banda vyděračská, seru na ně. :evil:

Napsal: sob 09.08.2008 14:05
od jarda
a to moje auto má tu vlastnost že ho nenačte žádná diagnostika, jen origo, takže musím to autorizovanýho servisu. Vymazání chyby airbagu stálo sice jen asi tři kila, ale trvalo jim to hodinu a půl...

Napsal: sob 09.08.2008 14:06
od matiz
ferlin píše:Jasně, ale 4 kila za výmaz? Banda vyděračská, seru na ně. :evil:


Toto mne dokaze nadzvednout, porid si sam diagnostiku, nauc se s ni a muzes to delat lidem zadarmo. Pokud k tobe nekdo prijede....

Mimochodem byva pravidlem ze pokud je na bagu chyba, je neaktivni, takze v pripade problemu nestreli, coz muze mit vazne nasledky na zdravi.

Napsal: sob 09.08.2008 14:15
od jarda
Ale prdlajs, bývá pravidlem, že máš zapsanou chybu bagu protože sis odpojil volant, nebo v mém případě budíky, a zapomněls odpojit baterku..
Jinak souhlas, práce něco stojí...

Napsal: sob 09.08.2008 18:09
od Killca
za vymaz bagu se standartne u vsech co znam chce 3 kila, nekdy i zadaco podle styku,

ale jinak pry bagy buchnou uplne vsechny v aute kdyz je kontrolka rozsvicena, protoze to nevi co jinyho to ma delat a nejakou bezpecnost to zajistit musi

Napsal: sob 09.08.2008 19:07
od matiz
To urcite -)

Jinak ta prace je to nejmensi, ale rozumna diagnostika, najmy, topeni - to stoji tezke prachy. A nemaly vliv maji samozrejme znalosti a zkusenosti diagnostika, pokud je dobry nebude delat nekde za par svestek... Vymazat pytel se da i za kilo kdyz se slusne rekne. Staci dojet...

Napsal: sob 09.08.2008 20:17
od ferlin
Sotea Ostrava chce čtyři kila. A slušný jsem byl až-až. :roll: Pokud bagy fungují dál, kadím na to, nedám jim vydělat, žárovka je už venku, tak co? :)

Napsal: sob 09.08.2008 21:03
od Killca
no u auta ktery bys nespravoval po bouracce je to jedno no, jinak bys byl rad za kazdej nebouchlej bag