Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 16.07.2008 21:36
				od PPetr
				nevím čím to může být, ale ted jsem jel po uplně prázdný dálnici, tak jsem chtel opřít ručičku ale nepodařilo se mi dostat ani na psanou max rychlost. ( Na podzim to 250 udelalo, takže to neni nemožný. Sotva to udelalo necelých 230 a ještě stoupla ručička teploměru skoro k červenému políčku. Netušíte někdo čím by to mohlo být? Jo a taky to celkem dost kouří. Napadla mě váha vzduchu. Má to najeto 151tis km a mám cca 4500km do inspekce. Vzduch filtr jsem dával novej. Díky za rady. ( Nejde mi o to jezdit na max, ale chci aby to jezdilo tak jak má)
			 
			
					
				
				Napsal: stř 16.07.2008 21:41
				od Player1
				Kvůli špatné váze se to nebude přehřívat. To bude něco jinýho 

, ale netroufnu si hádat...v dieslu už nejedu
Koukni do vody- není tam olej? A naopak...
 
			
					
				
				Napsal: stř 16.07.2008 23:53
				od Marek-is
				nefunkční olejovej chladič nebo ucpanej chladic v.nebo nestihá vodní pumpa...tedy předpokládám že na volnoběh a normální jízda je vše OK...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 08:16
				od Fikop
				Mě to dělal mírně zavzdušněný chladič vody. Pořádně to odvzdušni a dolej vody jak má být....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 09:36
				od PPetr
				Jo jo při normální jízdě dokonce i v Praze v zácpách je vše o.k.  Ale když jsem to držel přes 200 tak to vylezlo, ubral jsem na cca 180 a během chvilky to spadlo zase dolu. Vodu jsem dolil, resp. tu směs. Ještě to znovu zkouknu. Ale zatím moc díky za tip.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 11:42
				od mosse
				kamosovi to robilo to iste, pomohlo mu vycistenie chladica po zime, a vsetko je v poriadku. Jednoduche rychle a ucinne....(normalne hadicou, vodou) Vela svinstva odtial vyplavilo.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 12:17
				od PPetr
				mosse píše:kamosovi to robilo to iste, pomohlo mu vycistenie chladica po zime, a vsetko je v poriadku. Jednoduche rychle a ucinne....(normalne hadicou, vodou) Vela svinstva odtial vyplavilo.
A může tohle mít vliv na to že se nedostane ani na tachometrovou maximálku????  Ještě mě zaráží, že to celkem dost kouří. V zrcátku to vidim od světel aut za mnou... Je to u 330d normální??? Kamarád u X5ky mu to vůbec nezakouří. Jedná se o 150kw verzi. Díky
 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 12:21
				od Slid
				jakou barvou to kouří?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 12:26
				od PPetr
				Slid píše:jakou barvou to kouří?
černou,  bílá to neni, to jsem se koukal jako první... Neměl by tam být žádnej chip ani upravy...
 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 17:38
				od humanic
				Ja mám to samý akorát xd a kouří to opravdu jenom lehce  a to tomu musim naložit fest.Sám sem byl překvapen,takže si myslim že to normální nebude.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 19:10
				od Pete
				Diagnostika to řeší si myslim
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 17.07.2008 22:04
				od Marek-is
				je tam čidlo přehřátí takže pak už nebere...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.07.2008 08:29
				od PPetr
				Marek-is píše:je tam čidlo přehřátí takže pak už nebere...
Prosím vysvětlit pro tupce (pro mě  

  ) Kde je, kde ho najdu? Nebo spíš asi počkám na diagnostiku. Ale asi bych měl nejdřív vyřešit proč se to přehřeje... Díky
 
			
					
				
				Napsal: pát 18.07.2008 09:15
				od Slid
				bež na diagnostiku, ta ti napoví a řekne co a jak a bude to nejrychlejší než laborovat,pokud bude čidlo špatné diagnostika řekne
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.07.2008 13:09
				od PPetr
				Jo jo, ted jeste najít v Praze nekoho šikovnýho s diagnostikou. Nevíte o někom?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.07.2008 14:17
				od Maslista
				nevím jen si tipnu .. když to kouří a nejede nemůže to způsobovat malej plnící tlak..? 

 
			
					
				
				Napsal: pát 18.07.2008 16:29
				od Magister
				mám taky 330 d  a když jsem dal ve 200 km/h plnej plyn, tak to zadýmilo opravdu pořádně...No nehleděl jsem na to, protože jezdím tak do 180 km/h, ale teď po čase se mi vyjebalo torbo a přišlo nové....Auto nezakouří ani při dvoukilu....Takže bych to viděl klidně i na to turbo....Ale proč se to přehřívá bych spíše viděl co už bylo výše psáno a co spíš ukáže diagnostika...No a ještě k tomu výkonu....diagnostika ukáže potíž a dáš za ni do litru...aspoň mě to tak stálo a to jsme zkontrolovali, jak tlak paliva,tlak turba,hodnoty vstřiků,váhu vzduchu,předvstřik...no prostě celej motor.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.07.2008 19:25
				od Chichin
				mosse píše:kamosovi to robilo to iste, pomohlo mu vycistenie chladica po zime, a vsetko je v poriadku. Jednoduche rychle a ucinne....(normalne hadicou, vodou) Vela svinstva odtial vyplavilo.
Priklanim se k tomuto nazoru. Predchozi majitel myho auta mel stejnej problem  a bylo to totalnim zanesenim chladice muškama.. + to cidlo prehrati 
by davalo dohromady smysl.. Uz ta diagnostika muzou byt zbytecne vyhozeny penize  

 
			
					
				
				Napsal: sob 19.07.2008 19:14
				od ferlin
				A proč se vlastně pánové chcete po dálnici prohánět na plné "kule?" Ve Švýcarsku, kde mají na dálnici stodvacítku by jste si to nelajzli. Kvůli vám potom každý, kdo jezdí v BMW, byť v jednaosmičce, vypadá pro normální lidi jako prase.  

 
			
					
				
				Napsal: sob 19.07.2008 21:13
				od PPetr
				No už jsem jednou psal že nejde o to jezdit na max, ale o to, aby se to nepřehřívalo. Nehlede na to že dneska mi to delalo i na okresce, takže se problém trošku stupnuje. Nejsem žádnej 18ti letej floutek ani nejezdim jak dobytek. Takže prosím neodsuzovat. Jen chci mít auto v pořádku. Příští uterý jedu přes Německo, tak aspon tam bych to rád vyzkoušel. Jinak ještě jednou díky za rady.