Stránka 1 z 2

Napsal: stř 16.07.2008 21:36
od PPetr
nevím čím to může být, ale ted jsem jel po uplně prázdný dálnici, tak jsem chtel opřít ručičku ale nepodařilo se mi dostat ani na psanou max rychlost. ( Na podzim to 250 udelalo, takže to neni nemožný. Sotva to udelalo necelých 230 a ještě stoupla ručička teploměru skoro k červenému políčku. Netušíte někdo čím by to mohlo být? Jo a taky to celkem dost kouří. Napadla mě váha vzduchu. Má to najeto 151tis km a mám cca 4500km do inspekce. Vzduch filtr jsem dával novej. Díky za rady. ( Nejde mi o to jezdit na max, ale chci aby to jezdilo tak jak má)

Napsal: stř 16.07.2008 21:41
od Player1
Kvůli špatné váze se to nebude přehřívat. To bude něco jinýho :roll:, ale netroufnu si hádat...v dieslu už nejedu

Koukni do vody- není tam olej? A naopak...

Napsal: stř 16.07.2008 23:53
od Marek-is
nefunkční olejovej chladič nebo ucpanej chladic v.nebo nestihá vodní pumpa...tedy předpokládám že na volnoběh a normální jízda je vše OK...

Napsal: čtv 17.07.2008 08:16
od Fikop
Mě to dělal mírně zavzdušněný chladič vody. Pořádně to odvzdušni a dolej vody jak má být....

Napsal: čtv 17.07.2008 09:36
od PPetr
Jo jo při normální jízdě dokonce i v Praze v zácpách je vše o.k. Ale když jsem to držel přes 200 tak to vylezlo, ubral jsem na cca 180 a během chvilky to spadlo zase dolu. Vodu jsem dolil, resp. tu směs. Ještě to znovu zkouknu. Ale zatím moc díky za tip.

Napsal: čtv 17.07.2008 11:42
od mosse
kamosovi to robilo to iste, pomohlo mu vycistenie chladica po zime, a vsetko je v poriadku. Jednoduche rychle a ucinne....(normalne hadicou, vodou) Vela svinstva odtial vyplavilo.

Napsal: čtv 17.07.2008 12:17
od PPetr
mosse píše:kamosovi to robilo to iste, pomohlo mu vycistenie chladica po zime, a vsetko je v poriadku. Jednoduche rychle a ucinne....(normalne hadicou, vodou) Vela svinstva odtial vyplavilo.


A může tohle mít vliv na to že se nedostane ani na tachometrovou maximálku???? Ještě mě zaráží, že to celkem dost kouří. V zrcátku to vidim od světel aut za mnou... Je to u 330d normální??? Kamarád u X5ky mu to vůbec nezakouří. Jedná se o 150kw verzi. Díky

Napsal: čtv 17.07.2008 12:21
od Slid
jakou barvou to kouří?

Napsal: čtv 17.07.2008 12:26
od PPetr
Slid píše:jakou barvou to kouří?


černou, bílá to neni, to jsem se koukal jako první... Neměl by tam být žádnej chip ani upravy...

Napsal: čtv 17.07.2008 17:38
od humanic
Ja mám to samý akorát xd a kouří to opravdu jenom lehce a to tomu musim naložit fest.Sám sem byl překvapen,takže si myslim že to normální nebude.

Napsal: čtv 17.07.2008 19:10
od Pete
Diagnostika to řeší si myslim

Napsal: čtv 17.07.2008 22:04
od Marek-is
je tam čidlo přehřátí takže pak už nebere...

Napsal: pát 18.07.2008 08:29
od PPetr
Marek-is píše:je tam čidlo přehřátí takže pak už nebere...


Prosím vysvětlit pro tupce (pro mě :lol: ) Kde je, kde ho najdu? Nebo spíš asi počkám na diagnostiku. Ale asi bych měl nejdřív vyřešit proč se to přehřeje... Díky

Napsal: pát 18.07.2008 09:15
od Slid
bež na diagnostiku, ta ti napoví a řekne co a jak a bude to nejrychlejší než laborovat,pokud bude čidlo špatné diagnostika řekne

Napsal: pát 18.07.2008 13:09
od PPetr
Jo jo, ted jeste najít v Praze nekoho šikovnýho s diagnostikou. Nevíte o někom?

Napsal: pát 18.07.2008 14:17
od Maslista
nevím jen si tipnu .. když to kouří a nejede nemůže to způsobovat malej plnící tlak..? :?

Napsal: pát 18.07.2008 16:29
od Magister
mám taky 330 d a když jsem dal ve 200 km/h plnej plyn, tak to zadýmilo opravdu pořádně...No nehleděl jsem na to, protože jezdím tak do 180 km/h, ale teď po čase se mi vyjebalo torbo a přišlo nové....Auto nezakouří ani při dvoukilu....Takže bych to viděl klidně i na to turbo....Ale proč se to přehřívá bych spíše viděl co už bylo výše psáno a co spíš ukáže diagnostika...No a ještě k tomu výkonu....diagnostika ukáže potíž a dáš za ni do litru...aspoň mě to tak stálo a to jsme zkontrolovali, jak tlak paliva,tlak turba,hodnoty vstřiků,váhu vzduchu,předvstřik...no prostě celej motor.

Napsal: pát 18.07.2008 19:25
od Chichin
mosse píše:kamosovi to robilo to iste, pomohlo mu vycistenie chladica po zime, a vsetko je v poriadku. Jednoduche rychle a ucinne....(normalne hadicou, vodou) Vela svinstva odtial vyplavilo.


Priklanim se k tomuto nazoru. Predchozi majitel myho auta mel stejnej problem a bylo to totalnim zanesenim chladice muškama.. + to cidlo prehrati
by davalo dohromady smysl.. Uz ta diagnostika muzou byt zbytecne vyhozeny penize 8)

Napsal: sob 19.07.2008 19:14
od ferlin
A proč se vlastně pánové chcete po dálnici prohánět na plné "kule?" Ve Švýcarsku, kde mají na dálnici stodvacítku by jste si to nelajzli. Kvůli vám potom každý, kdo jezdí v BMW, byť v jednaosmičce, vypadá pro normální lidi jako prase. :(

Napsal: sob 19.07.2008 21:13
od PPetr
No už jsem jednou psal že nejde o to jezdit na max, ale o to, aby se to nepřehřívalo. Nehlede na to že dneska mi to delalo i na okresce, takže se problém trošku stupnuje. Nejsem žádnej 18ti letej floutek ani nejezdim jak dobytek. Takže prosím neodsuzovat. Jen chci mít auto v pořádku. Příští uterý jedu přes Německo, tak aspon tam bych to rád vyzkoušel. Jinak ještě jednou díky za rady.