Napsal: úte 15.07.2008 01:44
Zaujimalo by ma zopar veci:
Volanty:
Na E46 sa pouzivali 3 typy volantov, resp. aspon tie co som si vsimol a to:
- trojvidlicove
- trojvidlicove s dvojitou spodnou vidlicou
- plny "old school" s multifunkcnymi ovladacimi tlacitkami v oblukovom tvare po stranach
Na zaklade coho bol pouzity aky volant v konkretnom modeli? Preco sa stretavam s 2004kami so "starym" volantom a naopak v 2002 s "novym" na styl M3 aj v ne-M3 modeloch?
Posilnovac:
Mam aktualnu skusenost na E46, ze posilnovac je necakane tvrdy a narocny na manipulaciu pri stati na mieste alebo pomalickej jazde, a naopak zvlastne makky pri rychlej jazde. Nemalo by to byt naopak? Mam pocit, ze posilnovac je prilis makky na to, ze idem 150 km/h a volant sa trasie na kazdej nerovnosti, ovladanie auta je velmi citlive a volant proste "lieta". Je to OK, je to vada, da sa to ladit, co, ako, kde? Asi je to smiesne prirovnanie, ale na Mazde 3 som zvyknuty ze nad 100km/h je posilnovac poriadne tvrdy a volant mozem drzat na dialnici malickom, na E46 ho musim drzat oboma rukami aby nelietal - to je moja skusenost z dnes skusanej jazdenej 330d bez M-paketu.
Kotuce:
Ako casto treba menit kotuce na E46? Nie M-paket, s normalnym podvozkom, za predpokladu ze sa na nom nejazdilo agresivne. Na zaklade coho mozem vizualne posudit stav kotucov? Takmer vzdy su po prebrzdeni ako zrkadlo, ale po obvode su naopak takmer vzdy skorodovane. Co je typicky znak opotrebenia kotucov (zrele na vymenu) na prvy pohlad ?
DSC ikona:
Pri vypnuti DSC ma svietit trojuholnik s vykricnikom, je to OK? Alebo je to hlasenie chyby DSC a potreba servisu?
Vdaka!
Volanty:
Na E46 sa pouzivali 3 typy volantov, resp. aspon tie co som si vsimol a to:
- trojvidlicove
- trojvidlicove s dvojitou spodnou vidlicou
- plny "old school" s multifunkcnymi ovladacimi tlacitkami v oblukovom tvare po stranach
Na zaklade coho bol pouzity aky volant v konkretnom modeli? Preco sa stretavam s 2004kami so "starym" volantom a naopak v 2002 s "novym" na styl M3 aj v ne-M3 modeloch?
Posilnovac:
Mam aktualnu skusenost na E46, ze posilnovac je necakane tvrdy a narocny na manipulaciu pri stati na mieste alebo pomalickej jazde, a naopak zvlastne makky pri rychlej jazde. Nemalo by to byt naopak? Mam pocit, ze posilnovac je prilis makky na to, ze idem 150 km/h a volant sa trasie na kazdej nerovnosti, ovladanie auta je velmi citlive a volant proste "lieta". Je to OK, je to vada, da sa to ladit, co, ako, kde? Asi je to smiesne prirovnanie, ale na Mazde 3 som zvyknuty ze nad 100km/h je posilnovac poriadne tvrdy a volant mozem drzat na dialnici malickom, na E46 ho musim drzat oboma rukami aby nelietal - to je moja skusenost z dnes skusanej jazdenej 330d bez M-paketu.
Kotuce:
Ako casto treba menit kotuce na E46? Nie M-paket, s normalnym podvozkom, za predpokladu ze sa na nom nejazdilo agresivne. Na zaklade coho mozem vizualne posudit stav kotucov? Takmer vzdy su po prebrzdeni ako zrkadlo, ale po obvode su naopak takmer vzdy skorodovane. Co je typicky znak opotrebenia kotucov (zrele na vymenu) na prvy pohlad ?
DSC ikona:
Pri vypnuti DSC ma svietit trojuholnik s vykricnikom, je to OK? Alebo je to hlasenie chyby DSC a potreba servisu?
Vdaka!